Hooihuis
Acta est fabula
Ik zit er over te denken om misschien mijn Roland MKS-80 + programmer te verkopen en in plaats daarvan een Alesis Andromeda aan te schaffen. Ben er alleen nog niet over uit want de MKS-80 klinkt toch ook wel erg lekker en ben een beetje bang dat ik er misschien spijt van krijg....
Is er misschien iemand die beide machines (gehad) heeft en hier iets over kan zeggen? Ik weet, het is allemaal subjectief, maar dan krijg ik tenminste een beeld
Dat de Alesis 2 keer zoveel stemmen heeft is mij bekend maar verder niet heel erg belangrijk voor me, want qua stemmen kon ik tot nu toe met de Roland prima uit de voeten.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Is er misschien iemand die beide machines (gehad) heeft en hier iets over kan zeggen? Ik weet, het is allemaal subjectief, maar dan krijg ik tenminste een beeld
Dat de Alesis 2 keer zoveel stemmen heeft is mij bekend maar verder niet heel erg belangrijk voor me, want qua stemmen kon ik tot nu toe met de Roland prima uit de voeten.
Alvast bedankt voor eventuele reacties

Datzelfde heb ik ook met de MS-20 bijvoorbeeld, ook al klinkt die nog weer ranziger.