Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MatthewLeBlom
........................P...r...a...c...h...t...i...g ....................
..........................................................................
........Ik........wil........ook........een........P...P...G.........

Origineel geplaatst door SCD
http://www.synthmusic.info/mp3s/ppg20final.mp3
SCD onwaardig... 

Dit bakkie is te horen op een paar wereldhits uit begin jaren 80? Moments in love.......Beat box enzo?

Origineel geplaatst door SCD
Nee nee, ik heb het afgebroken pinnetje weer vastgesoldeerd. DAT werkt weer. Maar ik zou graag de aftertouch en velocity weer werkend krijgen...![]()
Ik ga naar bed en to hell with Waldorf, Yamaha, Korg, Roland en Alesis
Voor der Wolfie:

Driewerf hoera voor Ing. W. Palm.

Laatste Wavetable=project dat ik ik van hem zag was PLEX van Steinberg.Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
Stom stom stom: 360C is dus Wave 2.
![]()
Driewerf hoera voor Ing. W. Palm.
![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
http://www.youtube.com/watch?v=IWaEeHPEGds
Is het hem nou wel of niet?
Dit bakkie is te horen op een paar wereldhits uit begin jaren 80? Moments in love.......Beat box enzo?
![]()
[
Kent iemand hier Fracture Interne van Serge Blenner? Helemaal gemaakt met die sequencer trouwens en met 1 oscillator per "stem". Overigens kun je wel degelijk ook de golfvormen veranderen in dat "third panel": als ie in third panel staat weer terug naar panel 1. Eh.. al is het wel lang geleden voor me.[/B]
Origineel geplaatst door Tukker
Froese gebruikte vroege wavetable synthesis voor "Stuntman". Heel frisse plaat.
Matrixsynth blog> ppg
PPG website met veel info en wat wav's.
PPG

Origineel geplaatst door Rianne_SynthiA
Velocity zit er niet op gewoon. Wel velocity aftertouch. Met de aftertouch kun je vrschillende parameters aansturen maar velocity in de zin van "aanslaggevoelig" heeft ie niet. Dram niet door dus met die aftertouch: het is aan of uit.
Waldorf kiss my ass en het blijft jatwerk allemaal. Dus Micro-Wave en bla bla Wave hebben niets te maken dus met der Wolfie. ScheiBe!Ik ga naar bed en to hell with Waldorf, Yamaha, Korg, Roland en Alesis
![]()
Origineel geplaatst door Tukker
Froese gebruikte vroege wavetable synthesis voor "Stuntman". Heel frisse plaat.
Matrixsynth blog> ppg
PPG website met veel info en wat wav's.
PPG
Origineel geplaatst door CS80
"White Eagle" en de single "Das Mädchen auf der Treppe"