Wat vindt je van de kwaliteit van het forum?

Wat vindt je van de kwaliteit van het forum?

• Zeur toch niet, man! Uitstekend en leerzaam!

Stemmen: 80 52,3%
  • Gaat wel. Inhoudelijk mag het wel wat beter

Stemmen: 43 28,1%
  • Ik vind het helemaal niet meer! Los ballos!

Stemmen: 7 4,6%
  • Ik lees alleen de posts van olafmol nog maar

Stemmen: 23 15,0%

• Totaal aantal stemmers
    153
Tja ik ben ook via Interface achter het bestaan van DSF gekomen maar ik gebruik het meer om informatie en mijn mening te geven en informatie te krijgen en er wat van op te steken.
Wat ik zelf heel Irritant vind is dat er af en toe wel zo'n gigantische lijst aan een een thread hangt met antwoorden die helemaal niets toevoegen en mensen die alleen maar posten om af te kraken (maar dit is mijn persoonlijke mening)
Voor de rest heb ik hier geen klagen :okdan:

het enige wat ik jammer vind is dat heel veel mensen irrelevante dingen zeg op de threads .. het gaat bijvoorbeeld over een vraag die iemand heeft.. en dan komt er weer een onzin antwoord waar je niets aan hebt.. als je nou niets relevants weet.. post dan ook geen antwoord...
dat is wat ik vind...
voor de rest moet ik zeggen dat ik redelijk verslaafd ben aan het forum. keep it up!

Wat ik echt tof vind dat jullie zo goed als altijd vriendelijk blijven en dat is op andere Forums wel soms wel wat anders maar dat zullen jullie wel al weten.

Nu een vraagje en niet slecht bedoeld! Is er eigenlijk één vrouwelijk lid !

en met lid bedoel ik:

Persoon die en voor zover hij deel uitmaakt van een gemeenschap of kring

en niet:

Het mannelijk lid !

;)

Origineel geplaatst door CAP
het enige wat ik jammer vind is dat heel veel mensen irrelevante dingen zeg op de threads .. het gaat bijvoorbeeld over een vraag die iemand heeft.. en dan komt er weer een onzin antwoord waar je niets aan hebt.. als je nou niets relevants weet.. post dan ook geen antwoord...
dat is wat ik vind...
voor de rest moet ik zeggen dat ik redelijk verslaafd ben aan het forum. keep it up!

KLOPT !

- De moderatie is te zakelijk. Er worden te veel en te snel posts weggehaald. Net als in de echte wereld kan een gesprek evolueren van een bijvoorbeeld DX-7 naar een Minimoog. Verplaats dan de postings naar een virtueel café o.i.d. maar deleten vind ik not done. (tenzij er gescholden wordt...)

- Ik vind dat er op dit forum te weinig over synthesizers wordt gesproken. Terwijl het toch Dutch SYNTH Forum heet...

Allereerst prima forum (ben paar maanden oud).

Misschien is het een idee wat berichtentypes samen te vatten in nieuwe onderwerpen. Soms zie ik gewoon niet waar ik een opmerking kwijt moet, de eerste lijn onderwerpen lijkt wat smal.

Van mijn ega mag ik niet te veel tijd besteden aan "die nieuwsgroep van je" anders zat ik er al met 4593 onderwerpen 8o)

Enige dat misschien niet zo handig is, is de vrij grote HTML files die php genereert...

Ik ben lid geworden van dit forum nadat ik van het bestaan had gehoord van iemand die geen lid meer is omdat dat er veels te veel "censuur" is op het forum volgens hem .
Ik moet zeggen dat dat mij ook is op gevallen .
En dat sommige threads te snel gesloten worden .
En vooral het soms overdreven snelle "ff on topic heren" van sommige mods waarvan ik zie dat ze zelf ook niet altijd ontopic blijven is erg irritant .
En nog erger is het " ff on topic heren " van gewone leden .
Ik denk dat het mischien beter is als er ergens een discussie bij een thread ontstaat die "offtopic" is een Mod een nieuwe thread opend .
Voor de rest valt mij ook op dat er soms best wel agresief wordt gerageerd door sommige leden.
Ben benieuwd of dit wordt verwijderd ;)

Origineel geplaatst door Flatron
Wat ik echt tof vind dat jullie zo goed als altijd vriendelijk blijven en dat is op andere Forums wel soms wel wat anders maar dat zullen jullie wel al weten.

Nu een vraagje en niet slecht bedoeld! Is er eigenlijk één vrouwelijk lid !

1 of twee.....

Origineel geplaatst door chuck
Ik ben lid geworden van dit forum nadat ik van het bestaan had gehoord van iemand die geen lid meer is omdat dat er veels te veel "censuur" is op het forum volgens hem .
Ik moet zeggen dat dat mij ook is op gevallen .
En dat sommige threads te snel gesloten worden .
En vooral het soms overdreven snelle "ff on topic heren" van sommige mods waarvan ik zie dat ze zelf ook niet altijd ontopic blijven is erg irritant .
Ik denk dat het mischien beter is als er ergens een discussie bij een thread ontstaat die "offtopic" is een Mod een nieuwe thread opend .
Voor de rest valt mij ook op dat er soms best wel agresief wordt gerageerd door sommige leden.
Ben benieuwd of dit wordt verwijderd ;)

op de meeste andere fprums is het ook een zooitje.
Door het strakke modereren wat wij doen valt dat hier best mee.

En natuurlijk gaan wij ook een keer offtopic.
Een politieagent tijd prive ook wel eens door het rood....

Maar soms komen er juist offtopic leuke discussies los .
Mischien moet een mod dan een thread aan maken zodat die discussie verder kan .
Of zeg ik iets doms ?
En als een thread gesloten wordt kan er mischien ook wel bij gezet worden waarom .

Per aspera ad astra

Per aspera ad astra

Ik vind dat mijn eigen bijdragen nog wel wat beter kunnen, ik zit
er nog niet helemaal in.
Alweer een goed voornemen voor 't jaar 3.

Wat vinden jullie van je eigen inbreng?
Is eigenlijk een nieuwe ankette!
(Ooh, God, daar ga ik weer...)

ISPdeRuiter

Ik heb niet echt last van het modereren moet ik zeggen (=goed).

Zelden dat ik lekker in een thread zat die ineens dichtgeknald werd voor mijn neus.

Ik vind het overgins ook grappig dat sommige mensen zo snel happen... vooral sommige moderators.. ;)

Origineel geplaatst door CAP

tja, en als ik dan zeg: heren ontopic blijven, krijg ik of wij (mods) commentaar....tis ook nooit goed he................

Hoezo? Welke trein? Heb helemaal geen trein gezien. :confused:

Eigenlijk ben ik wel blij dat het wat drukker is geworden. Er lopen wat meer discussies en nieuwe mensen hebben vaak ook een andere kijk op bepaalde zaken. Niet alle neuzen kunnen dezelfde kant uitwijzen. Een aantal users van Fok is misschien ook door mijn toedoen hier terecht gekomen, maar of dat nu zo erg is... Nu ben ik hier niet zo vaak te vinden en meestal kijk ik alleen even op de frontpage voor het laatste nieuws. Niet een erg actieve user dus, maar wie weet komt dat wel weer. :)

Origineel geplaatst door chuck

Het ligt er maar aan hoe je dit opvat. Op andere fora zijn het wannabe mods inderdaad, hier kan je het meer zien als een geintje.. zo niet, dan zou ik het woord cynisch maar eens opzoeken in het woordenboek. De gemiddelde leeftijd is hier ook hoger dan op de meeste fora, dus moet je soms dingen 2 keer lezen voordat je de essentie begrijpt... maar als je je hier aan stoort... :bekdicht:

het is een prima forum, alleen de vormgeving is een beetje raar....
zeker als je er even snel doorheen wil.
Beetje veel grijs en te grote lege vlakken vindt ik persoonlijk.
Het mag wel wat dichter op elkaar allemaal want je moet het uiteindelijk toch alleen maar lezen?
en jammer dat de laatste roddels onderaan staan zodat je steeds weer moet scrollen.
maar is niet het belangrijkste. De items wel.
al ben ik er meestal voor de gezelligheid!!

liefs,
den social:luv:

en het afzeiken van andere leden is erg zielig, die trolls hebben aandacht nodig ( wie niet)
maar hebben een iets lager iQ dan ander leden en zijn niet geîntersseerd in muziek maken maar in een hype.

8o)

Back