Wat vindt je van de kwaliteit van het forum?

Wat vindt je van de kwaliteit van het forum?

• Zeur toch niet, man! Uitstekend en leerzaam!

Stemmen: 80 52,3%
  • Gaat wel. Inhoudelijk mag het wel wat beter

Stemmen: 43 28,1%
  • Ik vind het helemaal niet meer! Los ballos!

Stemmen: 7 4,6%
  • Ik lees alleen de posts van olafmol nog maar

Stemmen: 23 15,0%

• Totaal aantal stemmers
    153
Ik heb het gevoel dat het forum "minder" is geworden, maar niet absouluut slecht! ;) Maar zoals in de thread aangegeven, ligt dit deels aan de drukte (zowel meer inhoudsloze, als inhoudsvolle! berichten).
Het blijft een erg goed forum, waar je het gevoel hebt met echte mensen om te gaan. Ik heb ook al mensen her en der ontmoet en spoor onwetenden synth-freaks aan zich aan te melden! Tussendoor op mijn werk amuseer ik me er prima mee! :okdan:

En nu?

En nu?

We zijn nu een paar maanden verder...

Ik vind het steeds meer bergafwaards gaan.

R.

Re: En nu?

Origineel geplaatst door funxiun

Doe er iets aan ipv altijd maar te z**ken ! :W :luv:

Kom maar op !

Kom maar op !

Ik hoor veel positieve verhalen over het forum.. maar hoor ook regelmatig kritieken dat het "minder" zou zijn dan vroeger.. of dat er iets met de sfeer mis is.

Tot mijn grote vreugde hebben de postieve verhalen de overhand.. maar als we toch bezig zijn.. probeer eens te omschrijven waarom dit forum juist heel goed, slecht.. of wat dan ook is. Welke dingen springen in het oog (zowel in positieve als negatieve zin)..

.. en natuurlijk altijd welkom : wat zou je eventueel anders / beter willen zien ?!

Feedback is voor ons heel belangrijk ! (Vandaar ook het mooie feedback forum)

Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt met de Jellinek-kliniek i.v.m. met mijn Forum-verslaving.

Zo Allemachtig Prachtig vind ik het!!!

:okdan:

En nog even over de sfeer: die is prima, vind ik. Als er types zijn die vervelend doen, wordt daar snel een eind aangemaakt, door de Mods of zelfs door opmerkingen van de leden zelf. Verder inhoudelijk prima, vind ik zo. En de chatroom is meestal ook gezellig (als er tenminste iemand is....)

Origineel geplaatst door funxiun

R.

Wanneer is je laatste bezoek hier? :biertje:

Idd ja, ik vind het een k*tnegatieve instelling waar ik niets mee kan.

Wat nou minder. De beurs is minder, de dollar is minder en m'n haren zijn minder. Maar het forum minder?
Meer leden, meer geouwehoer, meer inzichten, meer vintage, meer modular, meer breezah gastjes (waar je gelukkig niet zoveel last van hebt vinnik).

Zeer goed hoor,

Maar 1 ding :

Met een gewone telefoon-verbinding is het zeer traag...=(

Voor de rest toch wel :okdan:

Het is puik hier. Je probeert mensen te helpen en je hebt zelf erg veel steun en begrip. Ik vind het een topper, zo vind je er nergens meer een. En die drie zeurders, ach.

Zeer goed hoor,

Maar 1 ding :

Met een gewone telefoon-verbinding is het zeer traag...=(

Voor de rest toch wel :okdan:

misschien moet je een synthesizer verkopen en een kabel of ADSL abbonement nemen
heb je tevens alle tijd om op het forum te hangen :)

Ik vind dit forum geweldig. Hoeveel andere plekken, nederlandstalig vind je nou helemaal met deze enorme opgebouwde database vol informatie over synths, produceren etc.? Of ik ken ze niet, of het is echt zo dat synthforum daar toch de skepter zwaait. Ook vind ik andere buitenlandse fora vaak erg onoverzichtelijk en ongebruiksvriendelijk. Dus dat het wat drukker is geworden hier zegt juist wat over de kwaliteit me dunkt! :)

Ik vind vooral de standaard vervelende opmerkingen van een aantal forumleden een groot aantal leerzame threads te vaak om zeep helpen.........

Dit heeft weer als resultaat dat een aantal zeer onderlegde mensen stoppen met reacties plaatsen en dat is een gemis voor synthforum.

misschien moet je een synthesizer verkopen en een kabel of ADSL abbonement nemen
heb je tevens alle tijd om op het forum te hangen :)

Na zo'n 5 jaar zal ie dat best wel hebben denk ik.. ;)

telefoonverbinding is zo 2003.

:D scherp

:gaap: zelf wordt ik af en toe een beetje moe van dat AL te serieuze geneuzel dat in 9 van de 10 gevallen weer eens uitmondt in verhitte discussies waar weer in geknipt moet worden... Sommige gasten vinden zichzelf ook best wel ERG interessant/belangrijk en zeiken dan in principe iedereen die 'minder' is in hun ogen af, heb ik 't gevoel soms..

Maar ach, voor de rest is 't op sommige plaatsen op 't forum wel relaxt en gezellig :)

tjee bijna 7 jaar oud is dit gedeelte. :halleluja

wel ben ik het er nog steeds mee eens dat er lekker gekletst word, maar denk ook dat de meeste die hier zitten het gewoon leuk vinden om het er over te hebben dan ook daadwerkelijk info te geven. (omdat ze dat al 20 keer gedaan hebben op de zelfde vraag). mannen kletsen beter dan vrouwen als het over een onderwerp gaat. niet als er geen onderwerp is :dubbel: lekker blijven kletsen -dre-

andewrs moet ik de krant gaan lezen en daar heb ik helemaal gezin in, dan toch maar sf

Back