Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bikkel
Een DI box er aan hangen? Ik heb op zich nog wel gebalanceerde kabels. Maar ik weet ff niet uit mijn hoofd of de gewone jacks op een Spirit Folio SX wel balanced zijn.
----------
Ja die inputs zijn balanced. Maar zo'n 8 voudige DI box gaat zeker weer aardig wat geld kosten?

Beetje buigen/knikken hier en daar en je hebt een mooi profiel waaronder je de kabels kunt doorleggen, tis keihard, dus beschermd de kabels goed en t ziet nog stoer uit ook.
...
??
Bestaat een trukje voor dat meestal wel werkt, de boel gewoon omgekeerd oprollen, en zo een tijdje laten, dan is de kromming er uit. (meestal toch)Origineel geplaatst door L56
Ware het dus niet dat je zo'n ding (80 of 100 cm) opgerold aangeleverd kreeg. Maw...dat ding krulde constant terug in de foetushouding en wilde dus geen drempel vormen al had je het graag.
Origineel geplaatst door Roel
zeg bikkel,
als je nou eens kijkt of je een rubber strip kunt vinden? niet a la tochtstrip of a la plintje, maar een soort smalle mat. laten we zeggen 15cm breed en dan met lengte die je nodig hebt.
maak dan van hout (of neem van die schuine houten plint met voldoende hoogte) het opstapje wat je wil maken.
leg de rubber mat er dan overheen, en je hebt een netjes overstapje wat nog eens slijtvast is ook, zodat je niet struikelt over je kabel tijdens het ... lopen
ik weet niet of het een goed idee is, maar dit schoot me nog te binnen, heb zelf hetzelfde probleem waar nog een goede en niet te gekke oplossing voor moet komen.
Dat is niet echt een optie, dan zou ik kabels > 8 meter moeten gaan gebruiken. Ik heb wel een plintje, maar die is te klein voor zoveel kabels (ik had gedacht om die uit te hollen of iets dergelijks).
Een soort van stevige metalen of plasticen constructie van 1cm hoog, 15cm breed en 80cm lang met een soort rubber lapje er op om een 'heuveltje' te maken had ik zelf bedacht.

Origineel geplaatst door Septic
Als je geen kabels van 10mtr wilt kopen , moet je lekker er lekker overblijven rijden...
Wat is het probleem aan kopen van 10mtr snakes? Kan je ze onder je gear en achterlangs rond je hememaal doorvoeren.
Een partij kabels midden in je kamer op de grond ziet er toch niet uit, + je kan je spullen als je er een keer met je grote teen achter blijft haken en je een salto maakt. Safety First!
100 ballen voor een 10mtr 8x jacksnake GEBALANCEERD 100 balle
http://www.verkoop.licht-geluid.nl/ProductInfo.aspx?productid=HLXGL3310
Ongebalanceerd is ong. de helft
Lekker onder je vloerkleedjebij de plint rollen en je ziet er niks meer van
Origineel geplaatst door fuse
Als je dan toch zoveel kabel nodig hebt kan je beter het zelf bakken en flink wat uitsparen.
Maar misschien is verhuizen ook een optie?
Ja ik zou wel willen verhuizen maar ik zit een beetje in dubio wat ik ga doen, eerst alleen kopen en dan samenwonen of toch maar weer even wachten en dan meteen samenwonen.

Nee maar er zijn genoeg mensen die zeggen dat ze eerst zelf een huis kopen en dan mevrouw bij zich laten intrekken om in geval van problemen geen gezeur te hebben maar een huis wat leeg is binnen een week. Ik dacht dat je dat bedoelde![]()