Idee voor marktplaats

ah, ja, daar zit wel wat in.
geen goed idee dus...

wat betreft de links,
ik heb bijvoorbeeld de diy multi-tron topic.
het lijkt mij handig als ook wat andere topic van mij daaraan gelinkt kunnen worden, vanwege overeenkomstige schema´s , en gewoon voor de volledigeheid.
en dan voor iedereen die af en toe schema´s post.
zodat er een snelle toegang is naar schema´s en info in andere threads van degene die de thread geopend heeft.
:koffie:

Ik weet dat er een mod is voor phpbb dat er een (eenvoudige) blog toegevoegd kan worden per user, mogelijk is er ook zoiets voor vbulletin?

Die blog is dan te openen via je profiel (al dan niet zichtbaar onder je avatar in de threads)

Categoriseren vraag/aanbod

Categoriseren vraag/aanbod

Allicht is dit idee al eerder geopperd maar het lijkt me zoveel makkelijker om het marktplaats gedeelte te categoriseren. Een categorie voor modules, keysynths, controllers, mics, monitors etc etc etc. Ik zit nu echt door lijsten te spitten waar ik vaak voor 99% toch niet geintresseerd in ben. Natuurlijk is er wel een zoekfunctie, maar de hele markt voor synths,controllers en studio stuff ken ik niet uit m'n hoofd. Allicht een handig idee.

:geslaagd:

Niet echt nodig imo. En bovendien kan het best wel eens onoverzichtelijk worden voor kopers en verkopers, wanneer elke huidige topic in 6 moet worden gesplitst. Dan ga je beter naar een soort eBay-interface, maar dat zou wat overkill zijn voor SF...

'k Vind 't ook prima zo (qua categorie indeling).

Ja hoor, ik geniet er elke dag weer van.
Al dat geregel en gehokjes, daar wordt niemand blij van, laat staan de mods.
Die hebben het (denk ik) al druk genoeg met moderaten op overmatig schoppen en richtprijs...

Back