Idee voor marktplaats

Drie maanden geleden vond ik op Ebay een Tidal Quad Modular Filter (= erg zeldzaam). Deze heb ik van de koper buiten Ebay om gekocht.
Ik begrijp niet waarom je dat hier vermeldt maar al helemaal niet waarom je hebt besloten die deal verder buiten eBay af te handelen. Ik weet dat eBay beter met oplichting om zou kunnen gaan maar zodra je de deal buiten eBay gaat sluiten heb je helemaal geen steun meer van iemand en loop je nog meer kans om te worden opgelicht.

Het was een Duitse verkoper met over de 150 positieve plus 100% feedback. Duitsers staan vooral bekend vanwege hun correcte stiptheid.

Ik wilde het filter über graag hebben en heb m voor de startprijs kunnen kopen. Als ik had gewacht tot 5 sec. voor het einde, dan zou de prijs hoger eindigen.

Om steun van Ebay te hebben moet je gebruik maken van Paypal. Dit is weer een onderdeel van Ebay en de ontvanger van de betaling betaald een vergoeding. Paypal is bruikbaar voor aankopen buiten de EU. Daarnaast heb ik een rechtsbijstandsverzekering welke me dekking geeft voor aankopen binnen de EU. Mijn vertrouwen in de mens koop ik eigenlijk dus maandelijks af via m'n rechtsbijstandsverzekering ;)

misschien is t een idee dat iedereen een schriftelijke verklaring in zesvoud indient bij de topic starter,..
Dan mag je na een cursus "verkopen zonder oplichten" en proefperiode van een jaar helemaal zelfstandig iets verkopen!
Niet aan iedereen natuurlijk,.. In het begin aan mensen met dezelfde postcount!
Zo kun je bonuspunten verdienen zodat je met iedere 5 succesvol afgeronde deals met mensen met 100 posts buiten je eigen postcount mag handelen.
Na iedere deal wel een dubbele salto met schroef en een arabier doen en koekjes en koffie rondbrengen bij de sf-ers met een postcount hoger dan,.. uhh ff kijken,.. ah ja,.
2058! :mega:

je hebt er zelf niet eens meer dan 500+.............
QUOTE]

*proest*

Ik zou niet snel iets kopen van mij dan. Gelukkig verkoop ik nooit wat.

Prima hoor. Gaat best aardig zo. Ik wacht de scherpe comebacks van stije en brz ff af en ga deze daarna unsubscriben.

je hebt er zelf niet eens meer dan 500+.............
QUOTE]

*proest*

dan benk master in vertrouwen

koopt allen van mij ...obey
kheb +++posts:D

toch aster iest niet correct is / wordt op mp / ofhier
wordt dat toch wel uitgemeten ..viavia

bv de jp8 draad ...iedreen weet de volgende dag dat t .....weer .... zo eentje is
:engel::doei::r

Ik zou niet snel iets kopen van mij dan. Gelukkig verkoop ik nooit wat.

Prima hoor. Gaat best aardig zo. Ik wacht de scherpe comebacks van stije en brz ff af en ga deze daarna unsubscriben.

voort geval jet niet doorhebt

stije en brz zijn eiglijk; charlie lownoize en mental theo

wie van de twee teo is ..magje 3x raden
8~
wel buy waardig iig

geen commentaar.

die was best scherp.

voort geval jet niet doorhebt

8~
wel buy waardig iig

ik vind dat jij eigenlijk moderator zou moeten zijn hier.

Ach man,. Da's simpel,.. Dat weet iedereen toch?

1029264530_6_XyvX.jpeg

zen is voor butjes :D ......elke dag staan we weer voor wat natte slipjes in een of ander slecht zaaltje :D ...maar hey we verdienen :P

Ach man,. Da's simpel,.. Dat weet iedereen toch?

1029264530_6_XyvX.jpeg

hahahaha :D

idee

idee

ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar hier komt ie....

is het een idee om ieder forumlid 1Mb serverruimete te geven voor z´n te verkopen meuk in de marktplaat sectie?
met edit functie?
dan kan diegene z´n ad´s naar eigen inzicht ( wel volgens de forumregels) aanpassen en vernieuwen.
scheelt volgens mij een hoop serverruimte.
en dan hoeft er ook niet meer oipgelet te worden op overmatig schoppen.
de MP lijst wordt dan gewoon de laatst ge-edite ad´s volgorde.

en nog een,...
het zou handig zijn, vooral in de diy afdeling, om ergens aan de zijlijjn een lijst met links naar andere projecten te hebben.
:mega:

Dat edit uit staat is niet omdat ons dat nou leuk of handig leek, maar vanwege actief misbruik. Advertenties werden nog wel eens na verkoop gewijzigd of verwijderd, waardoor er onenigheid ontstond tussen koper en verkoper over wat er nou origineel aangeboden werd. Een zelf beheerde pagina maakt dat mijns inziens alleen maar erger.

Ook vervalt met eigen pagina's die zelf gewijzigd worden de door velen geliefde archief-functie van het marktplaats forum (prijzen opzoeken, geschiedenis van een synth opzoeken).

En volgens mij vergt zelf beheerde webruimte alleen nog maar meer mod werk, want zodra alles kan wordt ook werkelijk alles gepost natuurlijk... :smeris:

Overmatig schoppen gebeurt overigens weinig. Wij ervaren dat zelf niet als een probleem.

Wat voor "links naar andere projecten" had je in gedachten? Als er een goeie thread is (dan wel gemaakt wordt) met links heb ik er geen moeite mee die sticky te maken.

Back