Oude Jarre

Misschien een stomme vraag, maar waar is deze set nu nog het best te krijgen? In Nederland lijkt hij overal waar ik zoek (op internet tot dusver) uitverkocht, in het buitenland ben ik niet zeker of ik een goede versie krijg (is hij regiovrij?).

aan de andere kant kon die vroeger niet de muziek maken die op zijn nieuwe muziek lijkt..... wel is dat de meeste mensen Equinox en Oxygene de beste albums vinden, de rest is .. ...anders

Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat hij sinds pakweg half december al niet meer te krijgen is. Hoewel sommige posts hier me daar weer aan doen twijfelen. Enig idee?

Ik heb mijn exemplaren eind november besteld bij Bol, maar daar zijn ide 3d versie inmiddels al een tijdje niet meer leverbaar.
Verder heb ik ze, op Fame na, nergens in winkels zien liggen, maar ook bij fame zag ik ze de laatste keer niet meer.

Ik begreep dat de 3d versie een limited edtion is, maar de exemplaren van de 2d versie lijken ook dun gezaaid.

Deze versie is trouwens nog wel gewoon bij Bol te bestellen.

groet

Tom

Houd anders play.com ook even in de gaten.

Sorry, was een andere thread begonnen want kon deze niet vinden.

Ik heb de (ik denk 2D) versie en vind vooral de DVD helemaal geweldig. Ontzettend jammer dat ie die versie niet gewoon op cd heeft gezet. Ik vind de nieuwe Variations helemaal passed in het totale album. En veel beter dan de meeste stukken van Oxygene 7-13.

Super, super, super, ;-)

Inderdaad variatons 3 is erg lekker,
En 1 (Prelude) is een heel relaxed stukje muziek. :halleluja
Hopelijk ga ik het 25 maart allemaal zien in carré amsterdam.

Hopelijk ga ik het 25 maart allemaal zien in carré amsterdam.

Hoi ED, kun je even toelichten wat je met "25 maart in Carré" bedoelt? Ik kan niks op jmj.com of carre.nl vinden...

Nu Jarre weer bij een nieuw label zit, kunnen we Teo & Tea vast afdoen als het album waarmee hij z'n oude contract volmaakte. Misschien dat ie dan nu wel weer met iets "origineels" komt. En van mij mag dat best Equinoxe 9 t/m 16 zijn. :)

Inderdaad en dan graag een dvdtje met equinoxe 1 t/m 16 erbij als live in your living room. Dat concept bevalt me wel :)

Sorry, was een andere thread begonnen want kon deze niet vinden.

Ik heb de (ik denk 2D) versie en vind vooral de DVD helemaal geweldig. Ontzettend jammer dat ie die versie niet gewoon op cd heeft gezet. Ik vind de nieuwe Variations helemaal passed in het totale album. En veel beter dan de meeste stukken van Oxygene 7-13.

Super, super, super, ;-)

Er is wel een CD.:okdan:

Ik heb hem hier (Oostenrijk bij Saturn) in de winkel beluisterd - klinkt perfekt; als je geen Dolby Digital of Surround geluid wilt, maar normaal stereo is dit de beste oplossing.
:doei:

Back