Oude Jarre

Dat is nog eens een filmpje dat er veelbelovend uitziet...

Sortie 26 novembre - da's al lekker vlug!

http://www.oxygene3d.com/

oxygene3ddvd.jpg

Laatst gewijzigd:
Zeker een erg fijn filmpje.....wat een verzameling kwijlbakken bij elkaar zeg :halleluja

En ja, als er op die EMS synths geen geheugen zit, dan koop je er toch gewoon een stuk of wat? :dubbel:

Damn, anders zet je ff een geheel museum op het podium neer.. :luv:
Wat een ongeloofelijk veel coole en legendarische bakken heeft ie daar staan.. Jammie :koffie:

Oud nieuws btw.

Normaal zou je hierbij een synthspotting doen, maar hier is het misschien interessanter om te kijken welke klassieke 70s synth er níet staat! :{

Of welke onverwachte synth wel: want heeft die kale gast in het midden nou een Little Phatty staan? (rechts naast hem; zichtbaar bijvoorbeeld op 1:30 en 4:16)

Heeft iemand de DVD eigenlijk al? Ik ben met name geinteresseerd in de 3d versie maar ben hem nog nergens tegengekomen, ondanks dat de release was uitgesteld naar 3 december volgens mij.

Jaloers? }:|

Release is uitgesteld, bol.com zegt 11 december
er zijn al wel mensen die de 2d versie hebben.

ik hem mijn versie met DVD afgelopen vrijdag gehaald op 30 november. (Waterput, Bergen op Zoom)
De dvd is een live concert in een studio, ze spelen met 4 personen, en ja er zitten vele classic spullen bij, het geheel klinkt ook echt live, en niet zoals bij vorige concerten erg statisch, ik denk dat meer forum leden deze versie wel kunnen waarderen. en oja de 3D zit er ook bij als bonus

Ik heb deze DVD nu een paar dagen binnen en vind 'em erg fijn.
Het 'concert' is erg leuk kijken en luisteren.
De extra's zijn een leuke bonus, vooral de rondleiding langs de instrumenten door Jarre (zie link in de 2e posting van Hanz).

De visual bij de originele muziek vind ik erg fraai en is prettig om naar te kijken (alleen op de 2d DVD).

Helaas beschik ik nog niet zelf over een surround systeem, dus de 5.1/DTS versies van de muziek kan ik vooralsnog niet beoordelen.

De anaglyph versie van de film vind ik wel leuk gevonden, hoewel de meegeleverde brilletjes niet van geweldige kwaliteit zijn.

Wat mij betreft is dit een must have voor alle.....nou ja.....in ieder geval voor mij

groet

Tom

Veel marketing? Volgens mij valt dat wel mee. Ik lees er nergens wat over behalve op de jarre forums dan en hier.
En hoezo weinig inhoud? Misschien is het gewoon niet jou stijl...
anyway ik vind m geweldig!:halleluja

Back