Dan kijk eens hier naar: http://www.youtube.com/watch?v=ydxFc6o64WA
en let vooral op het stukje van 4:55 tot 6:10
.
('t is een drogreden, ik weet 't)
en let vooral op het stukje van 4:55 tot 6:10
.('t is een drogreden, ik weet 't)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.zolang hij maar het verschil weet tussen de realiteit en virtuele realiteit

..en die van de virus ...tja ......zonder effecten eroverheen = flinterdunne bak )
Geld zat hè, die IT-consultants.
...maar we gaan er natuurlijk van uit dat-ie netjes een paar van die softsynths koopt, als-ie er eenmaal uit is wat wel en niet bevalt.![]()
zolang hij maar het verschil weet tussen de realiteit en virtuele realiteit
Probeer eens de Ronald JP8000/8080
Bij mij gaat hij als lead synth in mijn hardstyle tracks.
dat zal niets toevoegen..
als ie echt hardware wil gaan, koopt ie beter analoog..
wat die jp8000 kan, kan een computer ook..
dat zal niets toevoegen..
als ie echt hardware wil gaan, koopt ie beter analoog..
wat die jp8000 kan, kan een computer ook..
LoL heb niet voor niets de JP aangeschaft
De super saw van de JP kan je niet evenaren met een VST daar geloof ik niks van.
LoL heb niet voor niets de JP aangeschaft
De super saw van de JP kan je niet evenaren met een VST daar geloof ik niks van.

Ik ga toch es naar die kleine vetzak luisteren voor ik me die snow ga aanschaffen. Want met massive krijg ik nu idd al geluid gemaakt dat echt (in mijn vroegere oren) hardware achtig klinkt.
GReets
Volgens mij bedoelt-ie dat niet hoor, analoog. Drane bedoelt - volgens mij - echt dat een hardsynth gemakkelijker vet klinkt dan een softsynth. Vandaar ook dat-ie het over een Snow heeft.
Of mis ik het punt nu even volkomen?
(EDIT. @topicstarter... Is die nieuwe synth van spectrasonics niet iets wat je bedoelt?)
Ik zocht gewoon 1 (hardware) synth de de geluiden van massas andere synths makkelijk kon maken zodat ik niet al die dingen apart moest kopen.
Met een Andromeda kom je een heel eind.
Ja dat is idd precies wel een beest. Kan me wel voorstellen dat die groot deel van het aural spectrum dicht. Die zou ik wel eens willen horen. Mss es zoeken achter een synthmuseum...niemand tips?
A6 is 1 van de gaafste synths ja maar, ook 1 van de meest uitgebreide en
dan ook nog eens lastig te proggen...
Mss niet zo zeer de wijze ( gewoon subtractief) maar wel de synth zelf.
die werkt niet echt snel.
een Little Phatty klinkt bv al lekker met 1 osc aan en voor de rest nog niks aan modulaties alleen daar mee kan je weer veel beperkter proggen maar wel instant vette sounds (ideaal voor bassen en snerpende leads)
Ik zou niet voor een a6 gaan injouw geval....
maar test gewoon een Moog LP/ Voyager en bv die P08 en een a6
Succes!