Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik vind 10 euro ook prima :)

Ik zou het wel prettig vinden als ik niet alles zelf hoef mee te slepen

Ik ben er ook..tientje prima.:)
Wat ik meeneem weet ik nog niet...

Neem maar paar gitaarpedaaltjes mee ;)

En een string ensemble om er door heen te sturen...

@Demian:
Wil je mij ook op het bezoekerslijstje zetten?
Waar kan ik het geld voor de entree naar overboeken?
Een tientje voor entree en drinken is een hele mooie prijs!!!

Wsl neem ik mee:
Inkel mixer (als ie het nog doet :P), SBX80, TR808, (semi modulaire) MC202, TB303, Pearl DS-06 (distortion), Pearl FG-01 (flanger) pedaaltje, (Phonic P8a monitors?!?!?!?!)

Ik weet namelijk niet of dat ie gekke Inkel mixer alle kanalen op de koptelefoon laat horen :S

Is groot geluid (nog) noodzakelijk voor evt. jamsessies na afloop?
Anders overweeg ik om nog mee te nemen:
SA 15" basskast (2x)
SA 4012 Midkast (2x)
SA Horns (2x)
en de benodigde crossover, versterkers en kabeltjes

AANDACHTSPUNTJE:
Ik heb geen goede mixer die gebruikt kan worden voor de jamsessies!
Als iemand een 12 of 16 kanaals mixer met min. 2x aux meeneemt is dit probleem opgelost.

@Demian:
Wil je mij ook op het bezoekerslijstje zetten?
Waar kan ik het geld voor de entree naar overboeken?
Een tientje voor entree en drinken is een hele mooie prijs!!!
.
Je staat er op! :)
Betaling kan je doen bij binnenkomst op de meeting.

Wsl neem ik mee:
Inkel mixer (als ie het nog doet :P), SBX80, TR808, (semi modulaire) MC202, TB303, Pearl DS-06 (distortion), Pearl FG-01 (flanger) pedaaltje, (Phonic P8a monitors?!?!?!?!)

Ik weet namelijk niet of dat ie gekke Inkel mixer alle kanalen op de koptelefoon laat horen :S

Is groot geluid (nog) noodzakelijk voor evt. jamsessies na afloop?
.
Ik heb zelf niets in de aanbieding qua versterking, niemand heeft ook concreet als iets aangeboden, dus dit zullen jullie (de bezoekers) zelf in overleg moeten regelen wie wat mee neemt.. ofzo. Ik heb in ieder geval geen spullen daarvoor.

Anders overweeg ik om nog mee te nemen:
SA 15" basskast (2x)
SA 4012 Midkast (2x)
SA Horns (2x)
en de benodigde crossover, versterkers en kabeltjes

AANDACHTSPUNTJE:
Ik heb geen goede mixer die gebruikt kan worden voor de jamsessies!
Als iemand een 12 of 16 kanaals mixer met min. 2x aux meeneemt is dit probleem opgelost.
.
Tof dat je dat allemaal wil meenemen, gelijk even oproepje doen dan, Iemand ie een mixer wil meenemen om de jamsessie verder mogelijk te maken? Als iemand wat heeft, kan die zelf contact opnemen met sms303 om dingen kort te sluiten wat mij betreft. :okdan:

Even ter indicatie, de ruimte waarin de performances kunnen worden gehouden is ca 10 x 8 meter groot. (ik zeg dit even ivm vierkantemeters/watt verhouding) :D
Hier zullen tevens de synths komen te staan die worden meegebracht. Wordt het erg vol, dan kan de rookruimte worden gebruikt om verder alles neer te zetten. (ca 3x6 meter) en moet roken elders gebeuren..

Met mooi weer kan er ook buiten worden gezeten.

ter info

ter info

ik zal vanavond m`n vrije dag doorgeven

moet met het OV want m`n chauf moet werken
(je hoeft ook niet mee rijden aan te bieden :P)

zal dus niks tot nihil kunnen meenemen

.
Tof dat je dat allemaal wil meenemen, gelijk even oproepje doen dan, Iemand ie een mixer wil meenemen om de jamsessie verder mogelijk te maken?

Even ter indicatie, de ruimte waarin de performances kunnen worden gehouden is ca 10 x 8 meter groot. (ik zeg dit even ivm vierkantemeters/watt verhouding)

er zitten volumeknoppen op de versterkers ;)

Demian wil je iig 8x tulp naar jack kabeltjes ajb voor me meenemen?

er zitten volumeknoppen op de versterkers ;)
.
Ok.. goed om te weten. :W
Demian wil je iig 8x tulp naar jack kabeltjes ajb voor me meenemen?
.
Ik heb nog even geteld, ik heb er 7, en ze zijn ca 80 cm lang. Heb je daar wat aan? Indien nodig maak ik er nog wel een bij.
(zal wel denk ik, je vraagt er om tenslotte.. :D)

ik zal vanavond m`n vrije dag doorgeven

moet met het OV want m`n chauf moet werken
(je hoeft ook niet mee rijden aan te bieden :P)

zal dus niks tot nihil kunnen meenemen

In een rugzak kun je aardig wat mee...

Ik ben er ook..tientje prima.:)
Wat ik meeneem weet ik nog niet...
Als je dan mijn koptelefoon meeneemt, dan ben ik ook blij! :)
Ik kom ook en ik neem mee.... iets modulairs (Bohm Soundlab, doepfer of/en witte modular) waarschijnlijk in combi met mijn fijne Mobius.

Laatst gewijzigd:
~-[ Synth Meeting Zeeland ]-~

Datum : 7 Juni 2008
Lokatie : Johannaplantsoen 2 4462 AV, Goes
Open vanaf : 12.00u tot ... ??

Het is zover. Hier de officiële aankondiging van de Synth Meeting Zeeland.

• Meld je aan door in deze thread aan te geven dat je komt of stuur mij een pb en vermeld wat je aan apparatuur meeneemt.
    Ik zal je dan op de bezoekerslijst plaatsen.

• Men dient zelf een verdeeldoos met snoer mee te nemen voor de eigen apparatuur.
  • Afluisteren door middel van zelf mee gebrachte koptelefoons.
  • Toengangsprijs is 10 euro. Dit is inclusief toegang en belegde broodjes,thee, koffie, frisdrank et du biere.
  • Meld je alleen aan als je inderdaad echt gaat komen, er is plaats voor maximaal 40 mensen, 't zou erg jammer zijn als je niet komt terwijl iemand anders er bij had willen zijn.
  • Aan het eind van de middag mogen er performances worden gehouden, benodigde apparatuur dient zelf te worden meegenomen door een van jullie, ik heb geen spullen hiervoor tot mijn beschikking helaas.
  • Als het mooi weer is kan er buiten worden getafeltennist.
  • Qua 's avonds eten, ik stel voor om gewoon Pizza te bestellen, voorzieningen op dat gebied zijn toch een stukje lopen.

Als er nog mensen zijn (liefst uit deze omgeving) die me willen helpen met een en ander qua organisatie, laat het me ook even weten. Ik heb toevallig een zeer drukke week voorafgaand aan de meeting waardoor ik wel wat hulp gebruiken kan.
Heet het per ongeluk geen Joannaplantsoen i.p.v. Johannaplantsoen? Anders raken de tomtom mensen nog de weg kwijt xD

Heet het per ongeluk geen Joannaplantsoen i.p.v. Johannaplantsoen? Anders raken de tomtom mensen nog de weg kwijt xD

Oops! Je hebt gelijk.. Joannaplantsoen moet het zijn idd, misschien dat een moderator dit even kan aanpassen in mijn aankondiging,
ik kan het zelf niet meer.

Bedankt voor het melden! :okdan:

Joo :)

Ik heb je PB gestuurd, maar het is redelijk goed te fietsen in Goes, zowiezo is het niet echt heel ver van het station, de geschatte 750 meter is aan de hoge kant, je kan het makkelijk lopen ook, 't is eerder 500 meter.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back