Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lijkt me leuk om ook langs te komen, kan niks garanderen ivm werk, maar ga zeker proberen om erbij te zijn.

synths meenemen gaat niet echt lukken, aangezien ik (nog) geen synths heb (enkel een MPC en een paar duizenden platen). lijkt me wel de perfecte plek om een aantal synths uit te proberen. :biertje:

Wanneer mijn agenda het toelaat kom ik misschien ook wel. Voor mij is het toch maar vijf minuten fietsen en ik vind het interresant om te zien waar alle synthesizerfreaks zich mee bezig houden :-)

Ik raad aan dat iedereen die een synth meebrengt een doos latex handschoenen voorziet.

Want met al da bier gaat heel de zaal moeten gaan zeiken en daarna gaan ze met hun 'propere' handen aan de knoppen van uw synth knoeien

ehhh das wel een goed aandachtspunt!!! :eureka:

kunnen we niet iemand bij de wc's stationeren om te controleren of iedereen na z'n wc bezoek daadwerkelijk z'n handjes wast?

Kan er niet zoals een rookhoek ook een drinkhoek worden ingericht?
bijv. aan de bar maar in ieder geval wel ver van de spullen vandaan
... een ongelukje zit helaas in een heel klein hoekje :bekdicht: .....

kunnen we niet iemand bij de wc's stationeren om te controleren of iedereen na z'n wc bezoek daadwerkelijk z'n handjes wast?
mmm pinda`s (dat verhaal leg ik ter plekke wel uit }:| )

Kan er niet zoals een rookhoek ook een drinkhoek worden ingericht?
bijv. aan de bar maar in ieder geval wel ver van de spullen vandaan
... een ongelukje zit helaas in een heel klein hoekje :bekdicht: .....

Er zijn meerdere ruimtes..

- 1 ruimte voor apparatuur.. ca 8 x 10 meter
- 1 rookruimte van 3x6 meter (eventueel in te zetten als synth ruimte als het vol raakt, en moet er buiten gerookt worden)
- 1 kantine van ca 4x6 meter, hier kan gedronken worden
- en de wc's zijn ook aparte ruimtes

en dan is er dus nog een tuin waar men kan zonnen/drinken/roken/beetje lullen en tafeltennissen.

Voor hen die zeggen dat ze waarschijnlijk komen, ik zet je alleen op de lijst als je met zekerheid kan zeggen dat je komt. Ik moet ook rekening houden met inkopen namelijk. :mega:

Oja.. ik heb weer internet, tijd om de bezoekerslijst bij te werken.. ! :walker:

Oja.. ik heb weer internet, tijd om de bezoekerslijst bij te werken.. ! :walker:

:eureka:TIP: Zet de gastenlijst in post 1, is eenvoudiger te editen, en makkelijker voor forum noobs :p

Je eerste post eindeloos editen gaat niet.

Zuigt, maar ok...boeiend ook. :bekdicht:

Lijkt me iig. leuk een aantal van jullie te ontmoeten daar. :)

link staat op de synthforum frontpage
http://www.ali-d.nl/synthmeetingzeeland

eigengemaakt systeem van demian, beter word het vast niet

Hehe thanks! Ik zat er wel aan te denken om er een scriptje omheen te bouwen, maar dat ging me iets te ver deze keer. Gewoon oldskool html dus. :)

de bezoekerslijst is inmiddels geupdated, d'r zijn ook wat mensen die nog een lift zoeken, 't staat allemaal in de bezoekerslijst.

mmm pinda`s (dat verhaal leg ik ter plekke wel uit }:| )

lol ik eet nooit van die pindas die bijgegeven wordt in tavernes

Dan proef je van alle lullen (letterlijk) die daar de laatste dagen iets komen drinken zijn, lol

en die pinda's zijn zoal al gezouten genoeg :D

lol ik eet nooit van die pindas die bijgegeven wordt in tavernes

Dan proef je van alle lullen (letterlijk) die daar de laatste dagen iets komen drinken zijn, lol

en die pinda's zijn zoal al gezouten genoeg :D

dat bedoel ik :r

Dit is wat ik noem een frisse kijk op het synthmeeting gebeuren.. :D

Maar idd, wie aan mijn Synthi wil zitten moet wel zijn handjes gewassen hebben, wat dat betreft vind op zich die (latex) handschoenen zo gek nog niet, ben zelf al als de dood dat er ook maar iets gebeurd met dat ding, ben toch wel een beetje geschrokken van de 'euro/kwetsbaarheid verhouding'.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back