Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ag komop, laat die meeting gewoon doorgaan, resonance is ook de slechtste niet en zal je heus niet opkomen zoeken om een reden die voor jou niet veilig zal zijn.

Succes in elk geval

Da's uiteraard een eigen keus. Jammer voor jou en iedereen die er wel zin in hadden.
Is het wellicht een idee dat iemand anders het overneemt, zodat alles toch door kan gaan, maar jij niet meer 'aan het roer' staat en dan ook het gezeik, e.d. niet krijgt? Is maar een idee?

uiteraard is dat een goed idee, ik kan alleen niet de ruimte beschikbaar stellen die ik heb gehuurd, maar als iemand het over wil nemen is dat fantastisch natuurlijk.

Een ban na de meeting??? Dus je denkt dat we een complot hebben bekoktstoofd om je te bannen, maar je eerst wel al het werk voor die meeting te laten doen???

Heb je te veel films gekeken ofzo? ;)

Hé! Dit is maar een forum, hoor. Maak je toch SVP niet zo druk.

Maar goed, ik ga tukken nu, ik hoop dat dit niet ook verder uit de hand loopt, (hoop ik echt).

uiteraard is dat een goed idee, ik kan alleen niet de ruimte beschikbaar stellen die ik heb gehuurd, maar als iemand het over wil nemen is dat fantastisch natuurlijk.

Mja, ruimte is vaak het probleem.. Als die ruimte van jouw beschikbaar bleef/overgenomen werd, is het natuurlijk al iets makkelijker waarschijnlijk..

Een ban na de meeting??? Dus je denkt dat we een complot hebben bekoktstoofd om je te bannen, maar je eerst wel al het werk voor die meeting te laten doen???

Heb je te veel films gekeken ofzo? ;)

Hé! Dit is maar een forum, hoor. Maak je toch SVP niet zo druk.

Niet druk maken? Heb je wel door wat de impact is van je dreigementen en waarschuwingen?

Verder laat ik het hierbij, ik heb geen zin om me opnieuw op te laten naaien.

Welterusten!

Mja, ruimte is vaak het probleem.. Als die ruimte van jouw beschikbaar bleef/overgenomen werd, is het natuurlijk al iets makkelijker waarschijnlijk..

Dat snap ik wel, maar dat gaat echt niet. Ik kan geen mensen toelaten op de werkplek van mijn vriendin waar ik vervolgens zelf niet bij ben.

Op zich moet het vinden van een ruimte wel te doen zijn, ik wil best morgen tips aandragen ofzo, maar er zal iemand de zaak over moeten willen nemen die het verder gaat regelen.
Maar goed, ik zal niet te veel meer zeggen, heb het natuurlijk helemaal verkeerd gedaan nu. Ik baal hier ook heel erg van, het is geen spelletje ofzo voor mij.

Dat snap ik wel, maar dat gaat echt niet. Ik kan geen mensen toelaten op de werkplek van mijn vriendin waar ik vervolgens zelf niet bij ben. ...

O zo, nee da's logisch; dat ken idd niet.

Ik woon in Limboland en heb geen auto, dus is voor mij een beetje lastig om iets in Zeeland te regelen.. :erm:

Mensen,

begrijp me goed, ik wil heel graag de meeting laten doorgaan, maar ik heb er grote moeite mee om door te gaan met iets als er steeds van alles speelt rondom mijn persoontje.

Vorige maand heb ik een grote forumrel veroorzaakt met mijn thread over het strafpunten systeem, het leidde tot heel veel commotie, zoals dat in het verleden wel vaker is gebeurd en nu ook weer.

Ik wil heel graag de meeting laten doorgaan, maar niet als de dreiging van een ban boven mijn hoofd hangt en sf weer enkele sensationele dagen heeft mogen doormaken omtrend kwesties waarbij oa demian weer betrokken is en waarbij de sfeer weer flink verziekt is geraakt en ik me persoonlijk bedreigd voel. Alsof ik er belang bij heb om de sfeer te verzieken terwijl ik een meeting organiseer, die gedachte speelde nog even bij een aantal mensen. Maar zo dwaas ben ik echt niet. Ik erger me juist dood aan alle ellende die steeds onstaat doordat er iets naar boven komt. (lees goed, aan de ellende, niet aan wat er naar boven komt)

Ik ben iemand die met heel veel gevoel en enthausiasme in het leven staat en ik kan redelijk doordrammen op een aantal gebieden. Dit wordt (logischerwijs) niet altijd even hard gewaardeerd. Dit weet ik. Maar toch houdt dit me niet tegen om zo af en toe een puntje open te breken, dat moet gewoon.

Hoe dan ook, op dit moment voel ik een grote jawel, 'haat' tegen mij.
Niet alleen uit die ene hoek die zich afgelopen dagen liet zien, maar er zijn meerdere mensen die demian graag een andere plaats toegewezen zien krijgen. Dit is me erg duidelijk en het is niet alleen van de laatste tijd.
Ik zeg niet dat dit mijn eigen schuld niet is, maar ik mag het er wel mee doen.

Op dit moment is de zoveelste rel aan de gang omtrent mij en mensen nemen stelling in. Dat is logisch en ook goed, maar bij de vorige rel gingen mensen oa aankondigen niet meer te willen komen, maar nu voel ik vooral haat vanuit een bepaalde hoek, en de kans op straf vanuit een andere. Daarbij houd ik rekening met het onverwachte, en zie daar, ik verlies het vertrouwen in een goed verder verloop. Noem dit voor mijn part theatraal, hij die dit theatraal noemt zei zelf eerder niet naar de meeting te willen komen vanwege wat een bepaald iemand allemaal dacht te durven zeggen tussen de regels door, net zo goed theatraal of beter misschien 'emotioneel' te noemen.

Onder deze omstandigheden kan ik geen plezier halen uit het organiseren van een meeting. Nogmaals, ik zeg niet dat het mijn eigen schuld niet is, maar ik weet niet wat ik hier verder mee aanmoet.

..

Eigenlijk, wil ik zeggen dat de meeting wel door moet gaan, maar ik heb echt het gevoel nodig dat het allemaal goed zit. Dat ben ik nu even kwijt, vandaar mijn gestelde besluit de meeting te cancelen.

However, demian wil nog steeds, wat mij betreft moet de meeting ook gewoon door kunnen gaan, maar dan moet het echt afgelopen zijn met dat het mogelijk is dat demian constant maar van alles beschuldigd kan worden wat niet bewezen kan worden en daar zelfs strafpunten of een ban voor kan krijgen als hij zich wel of juist niet verdedigt, want zo is het dus op dit moment. Dat geeft me niet veel mogelijkheden.

Daarbij wil ik juist met het organiseren van een meeting gewoon een positieve bijdrage leveren, voor mezelf, en voor het forum.
(iets wat ik met de voter ook heb geprobeerd, maar dat is meer een lachwekkend iets geworden voor de meesten helaas.. )
En ik wil ook, maar dit kan ik van niemand verlangen, me veilig voelen op dit forum.
Forum lid 'fuse' heeft een situatie gehad met een geflipt persoon, ik wil dit niet ook doormaken, maar het gaat wel richting die kant op.
Betreffend persoon waar ik nu mee van doen heeft ooit laten vallen dat deze weet dat ik een eigen bedrijf en bijbehorende website heb (doordat ik die ooit in een link in mijn signature had staan) waarop mijn personalia staan.

Ik wil het gevoel hebben dat ik en mijn spullen veilig zijn op een meeting. Iedereen is welkom, ik wil niemand toegang ontzeggen, maar dat zet ook de deur open voor doorgeflipte lieden die nog een appeltje met demian te schillen hebben, die desnoods onder een andere naam zich toegang verschaffen. Een bepaald persoon wat mij verdenkt van multiple accounts op dit forum verdenk ik eerlijk gezegd zelf van dergelijk gedrag. Maar goed.

Ik weet dat niemand dit gevoel van zekerheid kan bieden, dus is het voor mij een gok. Een gok die ik nog steeds wel wil nemen, maar niemand kan mij helaas over de streep trekken van joh toe nou, dit zal ik zelf moeten doen.

..

OK, als er nog steeds mensen zin hebben om te komen zijn ze welkom. :)

met of zonder basebal-bat?

ik kom hoor, maar niet zonder knokploeg.. want als al die forumtrollen zullen aanwezig zijn heb ik ook wat extra security nodig :okdan:

Wauw, het is mij nog steeds te ver, maar kan niet iemand een camera mee nemen? Mijn vriendin is namelijk gek op soaps en dit klinkt als Goede Tijden Synthforum Tijden of Onderweg Naar Meeting.

Moet je trouwens hartstikke naïef zijn om hier anderhalf jaar niets van gemerkt te hebben? Of is dat meer een kwestie van drama voor reallife houden en op Synthforum lekker over synths lullen? Het klinkt mij (met alle respect) allemaal een beetje paranoïde in de oren.

Ik kom ook en wat mij betreft is iedereen welkom.

hij die dit theatraal noemt zei zelf eerder niet naar de meeting te willen komen vanwege wat een bepaald iemand allemaal dacht te durven zeggen tussen de regels door, net zo goed theatraal of beter misschien 'emotioneel' te noemen.

Daar gaan we weer,

Demian ik ben er nu spuugzat van, dat bepaald iemand waar jij op doelt gaat over mij, dat mag iedereen gerust weten. Jij hebt je toen als een randdebiel gedragen in die thread richting mij en je zag allemaal spoken wat ik allemaal wel niet bedoelde richting jou. Wat jij allemaal beweerde herken ik me totaal niet in. Daarnaast begon je een weegschaaltje te vullen met wat jij allemaal voor het forum gedaan hebt en ik niet. Belachelijk want ik heb helemaal geen zin in om me daar tegen te gaan verdedigen. Ik dacht dat we in een PB afgesproken hadden dat we niet op elkaar meer gaan reageren om de forum sfeer ook een beetje rustig te houden.

Jij vindt dit blijkbaar niet meer nodig, dus vanaf nu ga ik er ook tegen jou vol voor. Ik ben er nu dus ECHT zat van.

Dus hou nou eens op met dat Dramaqueen gedrag. En organiseer die meeting gewoon ipv proberen zieltjes te winnen die jouw gaan helpen. Je gedraagt je als een complete idioot hier in deze thread en op dit forum. Als je elke binding met de realiteit kwijt bent dan zit je gewoon te veel op internet en moet je eens na gaan denken waarom je dat doet.

en ik vind echt, als je deze meeting canceled om wat jij zegt dat je nog triester bent dan ik je nu al vind.

euhm quifster.. maybe had je dit toch beter via PB gezegd..:okdan:

en volgens mij zit hier iemand teveel aan de paddestoelen te knabbelen..
kzou anders niet weten hoe alle absurde verhalen tot stand komen hier

zijn die nu aan halve prijs misschien in nederland?

:walker:

Daar gaan we weer,

Demian ik ben er nu spuugzat van, dat bepaald iemand waar jij op doelt gaat over mij, dat mag iedereen gerust weten. Jij hebt je toen als een randdebiel gedragen in die thread richting mij en je zag allemaal spoken wat ik allemaal wel niet bedoelde richting jou. Wat jij allemaal beweerde herken ik me totaal niet in. Daarnaast begon je een weegschaaltje te vullen met wat jij allemaal voor het forum gedaan hebt en ik niet. Belachelijk want ik heb helemaal geen zin in om me daar tegen te gaan verdedigen. Ik dacht dat we in een PB afgesproken hadden dat we niet op elkaar meer gaan reageren om de forum sfeer ook een beetje rustig te houden.

Jij vindt dit blijkbaar niet meer nodig, dus vanaf nu ga ik er ook tegen jou vol voor. Ik ben er nu dus ECHT zat van.

Dus hou nou eens op met dat Dramaqueen gedrag. En organiseer die meeting gewoon ipv proberen zieltjes te winnen die jouw gaan helpen. Je gedraagt je als een complete idioot hier in deze thread en op dit forum. Als je elke binding met de realiteit kwijt bent dan zit je gewoon te veel op internet en moet je eens na gaan denken waarom je dat doet.

en ik vind echt, als je deze meeting canceled om wat jij zegt dat je nog triester bent dan ik je nu al vind.
.
Quifster, even heel kort, wij hebben niets afgesproken, jij springt elke keer en plain publiek op mijn nek, niet andersom hoor knul.

Ik bedoelde jou niet perse, maar je mag gerust denken dat ik dat wel deed uiteraard, om met jouw worden te spreken, 'dat mag best van mij, vind ik niet erg.'

Ik heb jou een en ander geprobeerd uit te leggen via pb destijds waar je echter nooit op gereageerd hebt, ik heb dat nu in deze thread ook geprobeerd en in het verleden ook als er weer eens iets speelde, meer kan ik niet doen.

Verder laat ik het hierbij, denk wat je wilt, wil je verder lullen, kom je naar de meeting, dit geld ook voor Shortwave die me graag wil spreken, eventueel resonance moet ook maar komen, en iedereen die me nog wat te zeggen heeft, gewoon langskomen.

Gegroet, en tot de 7e. :okdan:

De paddestoelen zijn juist lastiger te krijgen had ik begrepen. Misschien dat mensen ze nu zelf gaan plukken in het bos en dat er daardoor vreemde dingen gebeuren.

internet24591vm9.jpg

In elk geval zijn al die vetes, ruzietjes en verdachtmakingen nogal triest en kinderachtig. Ik dacht de meeste mensen hier de puberteit redelijk waren ontgroeid?

.
Quifster, even heel kort, wij hebben niets afgesproken, jij springt elke keer en plain publiek op mijn nek, niet andersom hoor knul.

Ik bedoelde jou niet perse, maar je mag gerust denken dat ik dat wel deed uiteraard, om met jouw worden te spreken, 'dat mag best van mij, vind ik niet erg.'

Ik heb jou een en ander geprobeerd uit te leggen via pb destijds waar je echter nooit op gereageerd hebt, ik heb dat nu in deze thread ook geprobeerd en in het verleden ook als er weer eens iets speelde, meer kan ik niet doen.

je had het wel degelijk over mij, want je reactie was tegen ro9 gericht die aangegeven heeft dat die het niet eens was met hoe jij postte over mij, Waarnaar jij refereerde.

Wat betreft die PB's ook hier spreek je WEER niet de waarheid. Ik heb wel degelijk op een aantal pbs gereageerd van jou, alleen de laatste met je complete forum ervaring van de afgelopen jaren niet.

Dat is dus wat jij steeds doet, je loopt als een klein kind hier online te janken dat je je moet verdedigen tegen allerlei beschuldigingen, maar ondertussen doe je zelf ook de mensen het bloed onder de nagels weghalen met onwaarheden over die mensen (in dit geval mij). Het is zooooo simpel om mensen in een hoek te drukken door dingen te beweren die niet waar zijn en alleen in jouw belevingswereld voorkomen. En voor mij is het dan de afweging om daar op in te gaan in de wetenschap dat er weer een thread om zeep geholpen wordt.

Ik weet niet waarom je dat doet en wat je daar voor voldoening uit haalt. Maar het mag duidelijk zijn dat het gene waar jij het meest over klaagt, namelijk dat je je moet verdedigen, dat jij dat ook extreem veel tegen andere mensen doet. Het meest erge zou zijn als je nog in je eigen verhalen geloofd ook.

en ik spring nu op je nek, omdat je WEDEROM mij valselijk beschuldigt, ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat als je mensen uitlokt op een forum dat je reacties kan verwachten.

Dus ga nu maar weer de heilige uithangen op dit forum, dat het allemaal een ander zijn schuld is, maar ik weet wel beter inmiddels.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back