Mensen,
begrijp me goed, ik wil heel graag de meeting laten doorgaan, maar ik heb er grote moeite mee om door te gaan met iets als er steeds van alles speelt rondom mijn persoontje.
Vorige maand heb ik een grote forumrel veroorzaakt met mijn thread over het strafpunten systeem, het leidde tot heel veel commotie, zoals dat in het verleden wel vaker is gebeurd en nu ook weer.
Ik wil heel graag de meeting laten doorgaan, maar niet als de dreiging van een ban boven mijn hoofd hangt en sf weer enkele sensationele dagen heeft mogen doormaken omtrend kwesties waarbij oa demian weer betrokken is en waarbij de sfeer weer flink verziekt is geraakt en ik me persoonlijk bedreigd voel. Alsof ik er belang bij heb om de sfeer te verzieken terwijl ik een meeting organiseer, die gedachte speelde nog even bij een aantal mensen. Maar zo dwaas ben ik echt niet. Ik erger me juist dood aan alle ellende die steeds onstaat doordat er iets naar boven komt. (lees goed, aan de ellende, niet aan wat er naar boven komt)
Ik ben iemand die met heel veel gevoel en enthausiasme in het leven staat en ik kan redelijk doordrammen op een aantal gebieden. Dit wordt (logischerwijs) niet altijd even hard gewaardeerd. Dit weet ik. Maar toch houdt dit me niet tegen om zo af en toe een puntje open te breken, dat moet gewoon.
Hoe dan ook, op dit moment voel ik een grote jawel, 'haat' tegen mij.
Niet alleen uit die ene hoek die zich afgelopen dagen liet zien, maar er zijn meerdere mensen die demian graag een andere plaats toegewezen zien krijgen. Dit is me erg duidelijk en het is niet alleen van de laatste tijd.
Ik zeg niet dat dit mijn eigen schuld niet is, maar ik mag het er wel mee doen.
Op dit moment is de zoveelste rel aan de gang omtrent mij en mensen nemen stelling in. Dat is logisch en ook goed, maar bij de vorige rel gingen mensen oa aankondigen niet meer te willen komen, maar nu voel ik vooral haat vanuit een bepaalde hoek, en de kans op straf vanuit een andere. Daarbij houd ik rekening met het onverwachte, en zie daar, ik verlies het vertrouwen in een goed verder verloop. Noem dit voor mijn part theatraal, hij die dit theatraal noemt zei zelf eerder niet naar de meeting te willen komen vanwege wat een bepaald iemand allemaal dacht te durven zeggen tussen de regels door, net zo goed theatraal of beter misschien 'emotioneel' te noemen.
Onder deze omstandigheden kan ik geen plezier halen uit het organiseren van een meeting. Nogmaals, ik zeg niet dat het mijn eigen schuld niet is, maar ik weet niet wat ik hier verder mee aanmoet.
..
Eigenlijk, wil ik zeggen dat de meeting wel door moet gaan, maar ik heb echt het gevoel nodig dat het allemaal goed zit. Dat ben ik nu even kwijt, vandaar mijn gestelde besluit de meeting te cancelen.
However, demian wil nog steeds, wat mij betreft moet de meeting ook gewoon door kunnen gaan, maar dan moet het echt afgelopen zijn met dat het mogelijk is dat demian constant maar van alles beschuldigd kan worden wat niet bewezen kan worden en daar zelfs strafpunten of een ban voor kan krijgen als hij zich wel of juist niet verdedigt, want zo is het dus op dit moment. Dat geeft me niet veel mogelijkheden.
Daarbij wil ik juist met het organiseren van een meeting gewoon een positieve bijdrage leveren, voor mezelf, en voor het forum.
(iets wat ik met de voter ook heb geprobeerd, maar dat is meer een lachwekkend iets geworden voor de meesten helaas.. )
En ik wil ook, maar dit kan ik van niemand verlangen, me veilig voelen op dit forum.
Forum lid 'fuse' heeft een situatie gehad met een geflipt persoon, ik wil dit niet ook doormaken, maar het gaat wel richting die kant op.
Betreffend persoon waar ik nu mee van doen heeft ooit laten vallen dat deze weet dat ik een eigen bedrijf en bijbehorende website heb (doordat ik die ooit in een link in mijn signature had staan) waarop mijn personalia staan.
Ik wil het gevoel hebben dat ik en mijn spullen veilig zijn op een meeting. Iedereen is welkom, ik wil niemand toegang ontzeggen, maar dat zet ook de deur open voor doorgeflipte lieden die nog een appeltje met demian te schillen hebben, die desnoods onder een andere naam zich toegang verschaffen. Een bepaald persoon wat mij verdenkt van multiple accounts op dit forum verdenk ik eerlijk gezegd zelf van dergelijk gedrag. Maar goed.
Ik weet dat niemand dit gevoel van zekerheid kan bieden, dus is het voor mij een gok. Een gok die ik nog steeds wel wil nemen, maar niemand kan mij helaas over de streep trekken van joh toe nou, dit zal ik zelf moeten doen.
..
OK, als er nog steeds mensen zin hebben om te komen zijn ze welkom.