Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hele goede artikelen. Ik lees ze nog steeds door als ik iets vergeten ben. Heb zelfs toendertijd het tijdschrift gekocht om niet de hele tijd naar het scherm te staren.http://www.soundonsound.com/search?section=/&Keyword=synth+secrets
Een uitgebreide cursus hoeje geluiden creëert. Het eerste artikel begint op de derde pagina. In tegenstelling tot andere cursussen houden ze je handje niet vast, maar leggen ze je het concept uit.
Dit is de methode waarvan je in het begin het meeste van leert: kijken hoe parameters zijn ingesteld bij de presets die je goed vindt. Van het analyseren leer je zoveel dat een nieuwe synth, tenzij een hele andere synthese, je zo door hebt.Praktijk: praktisch is het aangeraden om met een eenvoudige soft- of hardwaresynthesizer presets van anderen te ontleden en na te maken.
.Rob Papen 'adverteert' hier ook regelmatig met z'n workshops, deze zijn zeker de moeite waard als je wilt leren over synthesis. Ik geloof dat deze in de 'klank & theorie' oid map op het forum te vinden zijn.
Niet aan beginnen i.m.h.o.ik zou graag meer leren. (van basic dingen tot echt in-depth info)