vinylized contest

MadDonna

Juventus nieuwste fan
Zijn er hier mensen die een track hebben ingestuurd naar deze wedstrijd? Lijkt mij wel ontzettend gaaf om een eigen track op vinyl te hebben.

http://www.vinylized.net

Yep, heb ik verleden jaar ook aan mee gedaan. Je krijgt sowieso eenn jury rapport aan het einde met een constructief commentaar. Maar helaas komt ook bij deze wedstrijd weer de persoonlijke smaak van de juryleden om de hoek kijken. Ik maak best extreme muziek en geen huppeldepup kut minimal of latin urbah bullshit:kont:

Hmmm, dan heeft de track van mij ook niet veel kans ha ha ha ha.

Nee man gewoon inzenden ik doe dit jaar ook gewoon weer mee........kijk ik maak best wel loop achtige acid techno(die trip factor:halleluja ) maar ga gewoon weer inzenden. Maar ja als dan een minimal house/tech house dj mij gaat beoordelen schiet het niet echt op.........is toch moeilijk hoor dit soort dingen. Moet ik dan muziek gaan maken naar de smaak van mensen? Zo zit ik niet in elkaar...ik maak muziek met me hart, vindt je goed,koel zo niet ja jammer dan. In me dj sets wil ik me nog wel aanpassen maar dan ook alleen wat ik dan nog wel net goed vindt. Hitjes draaien is voor radio dj's.

Je moet ook echt alles onderuit halen wat niet in je straatje past hè :z :r

Tssss hoe weet jij dat nou??? Ken je mij ofzo??? Ik geef hier gewoon me mening. En minimal vindt ik veel te gehypt. Het is gewoon langzame tekkno uit de midden jaren negentig.......in mijn totale collectie vindt je klassieke muziek(dvorak, mozart, rachmaninov etc) tot aan terror(xol dog 400, industrial strenght, dead end records de ouwe dan he). Dus loop niet tegen me aan te zeiken dat ik niet van die kut minimal hou. Datzelfde geldt voor die tyfus urban nep neger shit:kont::kont::r:r:r..........ik heb de hiphop van 87 tot 93 toen was het wel weer leuk geweest met het onzinnige gelul van NWA, Big Daddy Kane(nog live gezien in Lexion Zaandam 1988, we waren de enige blanken:Z ) Too Short en al dat andere gezeik over hoe slecht ze het wel niet hebben.......:r:r Gelukkig verandert de smaak van de mens in zijn leven qua muziek en nog zoveel andere dingen.
Kijk omdat iets populair is hoef ik er al niet meer aan mee te doen. Dan maken we op een gegeven moment alleen maar dezelfde muziek. Nee das leuk.
En heb je tegenwoordig nog echte underground hiphop?????

Je moet ook een bio opsturen enig idee hoe je zo iets het best kan maken?

Ik weet niet wat je ervaring is, maar in een bio vertel je kort wat je tot op heden hebt gedaan. Dus: welke gigs je hebt gedaan, welke tracks je hebt gemaakt en eventueel al hebt uitgebracht, waarom je met muziek maken bent begonnen, etc.

Leuk, hier wil ik wel aan meedoen! Heb al wel een plaatje op vinyl uitgebracht, maar daar kan er nog wel 1 bij natuurlijk ;-)

Neem aan dat trance ook gewoon opgestuurd kan worden? Al zitten er voor zover ik zie geen trancemensen in de jury..

Hee, ik ken iemand van de jury. Misschien moest ik ook maar meedoen dan :D

Leuk idee, als ik wat geschikts heb liggen waag ik ook eens poging denk ik. Niet geschoten enzo.

Duh track niet kunnen opsturen. Pfff, nou ja volgende keer dan maar.

Ik ontving vorige week een e-mail waarin werd meegedeeld dat ik helaas niet bij de final 5 zat, maar wel door de jury als runner up was verkozen. Daaraan zat een workshop bij het SAE verbonden die afgelopen dinsdag heeft plaatsgevonden. Volgens mij zijn de final 5 ook al bekend, want die hadden hun workshop daarna.

Dan maken we op een gegeven moment alleen maar dezelfde muziek. Nee das leuk.
En heb je tegenwoordig nog echte underground hiphop?????

Je hebt echt geen idee he? Oogkleppen mannetje :kont: :r :Z

Back