Depot leuven workshop ableton live. Ervaringen?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Hey,

Ik wil even weten of er iemand ervaring heeft met de ableton live lessen te depot Leuven. In 2007 zijn er gegeven, dit jaar wil ik me wel inschrijven, eigenlijk. Het lukt me ook met mijn werk (ongeveer)
Wat moet ik me voorstellen? Zijn het allemaal -25 jarigen? Mis ik veel als ik iets later aankom (wegens mijn werk)?

Thx

Goede ervaringen mee

Goede ervaringen mee

Ik heb de workshop van Muziek engineering gaan volgen in het Depot, gegeven door Mathias aerts namelijk ook de docent van Ableton en bij Jeroen vervecke waar ik beginselen workschop van P.A.heb gaan volgen. Ik heb er geen minuut spijt van gehad waren zeer leerrijk. Nog steeds geen spijt van gehad en als van beide cursussen deel II wordt gegeven schrijf ik mij terug omiddelijk in.

Groeten Henri

Ik heb er een workshop Logic gevolgd. Die werd gegeven door Stefan Kramer en was erg leerrijk! Er was toen sprake van een diepgaander vervolg op die lessenreeks en ik hoop nog steeds dat die er snel komt.
Als je bij het Depot zo'n cursus volgt dan kun je de softwarepakketten tegen studententarief aankopen, handig!

Back