nick nova
Resonator
De r8 mkII van Roland lijkt me toch ook een super flexibel bakske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja Johnny, ik weet dat jij zoveel mogelijk synth en drumbakken wilt hebben staan, het liefst een per geluidOrigineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit is natuurlijk de grootste flauwekul die er is... Er zijn ook genoeg mensen die dan zouden zeggen: "Koop een sampler en je hebt nooit geen drumbak meer nodig"...
Of "Koop een vrouw en je hebt nooit geen andere meer nodig..." Duh!
Drumsynths zijn stoer en natuurlijk kun je met een MachineDrum een Simmons bak namaken, maar waarom zou je die moeite doen als je voor een koek en een ei een Simmons bak kunt kopen? Drumsynths zijn lekker! Zie ook thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=695

Verder zijn er 8 banken van 16 patterns die heel tof zijn geprogrammeerd (hele coole elektro, en daar wou ik hem ook voor)En deze kan je trigger van bijv je masterkeyboard (notevalue`s) en is ook helemaal instelbaar c1=a4 c#1=b3 d1=g6 etc)

Origineel geplaatst door The Q
Het is nu wel aantrekkelijker om de MD in dollars af te rekenen.
De prijs op de site voor USA/world is 1100 USD en 1350 EURO voor Europa.
ff rekenen leert dat de machinedrum voor 1096 EURO gekocht kan worden mits afgerekend in dollars... of mis ik iets?
Origineel geplaatst door krz
Waar de zending heen moet...? Zou dat iets uitmaken?