Meest coole platenhoezen ooit...

Deze ook:
Die staat bij mij ook nog in de kast, geweldige plaat. Nocturnal Hell is toch wel een klassieker in mijn optiek, supervet gitaargeluid!
NB. niet gedacht deze ooit op dit forum voorbij te zien komen... ;)

Nog een grindcore plaatje
Wormrot - Dirge

MS02NjkxLmpwZWc.jpeg

02.02.23 – Antwerp (BE) – Het Bos
03.02.23 – Rotterdam (NL) – Baroeg
04.02.23 – Drachten (NL) – Drachten Deathfest
05.02.23 – Utrecht (NL) – DB’s
;)

Ohja, platenhoezen.

LmpwZWc.jpeg

Fraai artwork van Cannibal Corpse..

thomb.jpg

Charlie Parker-Bowles III

Dit vind ik z'n beste.

Voor mij zijn goede grindcore en goede jazz gewoon 2 kanten van dezelfde munt.
Muziek is namelijk overdracht van emoties door middel van geluid.
En goede muziek doet dat maximaal en zonder enig compromis.

Helaas géén photoshop. Ik probeer me ondertussen niets voor te stellen bij "When the saints go marching in" en daar een pioew pioew pioew discodrum eronder. Lijkt me iets voor There I Ruined It, niet voor de echte wereld.

Ik was denk ik nog geen eens 10 jaar oud toen ik voor een platenzaak in scheveningen stond te kijken naar een poster van een plaathoes... niet precies wetende waar ik naar zat te kijken maar het fascineerde enorm.
Mooiste/coolste? Weet nie.. maar wel het indrukwekkendste/meest memorabele voor mij.

Het zou nog 10 jaar duren voordat ik uitvond bij welke band het hoorde, ik herkende de hoes ook nog als die poster van 10 jaar eerder!
En wat al helemaal een leuke verassing was, is dat de band zou uitgroeien tot een van mn favorieten (in een periode dat ik meer met gabberhouse bezig was ipv metal).
seventh-picture-disc-08.jpg

ik ga maiden eens opzetten... bring your daughter to the slaughter...
Zag in Berlijn een poster van hun aankomende concert en wilde hem liefst van de muur afhalen om mee te nemen...:D

maar nog even een gevleugekde vriend! iedereen die nog opzoek is naar een origineel kookboek...:D

tony.jpeg

ik ga maiden eens opzetten... bring your daughter to the slaughter...
Zag in Berlijn een poster van hun aankomende concert en wilde hem liefst van de muur afhalen om mee te nemen...:D
Die gasten gaan ook maar door hè. Ouwe bokken. Ik heb ze in de zero's 2x gezien (brave new world en dance of death tours).

Ik ga net lekker aan het werk en zet denk ik ook maar eens stukje op. Ik dacht zelf vokr vandaag aan somewhere in time ^^

Voor de DIY’er en verzamelaar is dit wel heel tof en uniek. Iemand achter de gitaareffecten zit blijkbaar ook in een band. Limited edition vinyl waarvan de hoes een printplaat is en je een noise synth van kan maken. Moet je snel bij zijn, maar er zijn er op moment van schrijven nog aantal beschikbaar:

SYNTHESIZER - A Place To Bury Strangers Album

Back