Meest coole platenhoezen ooit...

1000016791.jpg

Voor de liefhebbers:

Cheers,
Exo. :mega:

Vangelis - The Dragon vind ik persoonlijk ook een gave hoes, kan alleen hetalbum nergens meer vinden ( of voor heel veel geld)

Attachments

• the dragon.jpeg
    the dragon.jpeg
    14,7 KB · Bekeken: 92
Vangelis - The Dragon vind ik persoonlijk ook een gave hoes, kan alleen hetalbum nergens meer vinden ( of voor heel veel geld)
Ik heb hem. Als ik het me goed herinner was dit een bootleg en vind je hem daarom moeilijk. Hypothesis is die andere Vangelis bootleg met een mooie hoes. Heb ik ook. Soms maakte ik goede investeringen. :P

Via Discogs kan je beiden vinden voor zo'n 30eur per stuk incl verzending.

Ik heb hem. Als ik het me goed herinner was dit een bootleg en vind je hem daarom moeilijk. Hypothesis is die andere Vangelis bootleg met een mooie hoes. Heb ik ook. Soms maakte ik goede investeringen. :P

Via Discogs kan je beiden vinden voor zo'n 30eur per stuk incl verzending.
Ik heb deze ook, prijzen vallen wel mee, leef je uit: https://www.discogs.com/sell/release/756059?ships_from=Netherlands

Had in m'n jeugd een flyer met die afbeelding, maar kwam er pas veel later achter dat die (natuurlijk) gejat was van Vangelis :-P

De plaat is al even bizar als de hoes 😳...
Bekijk bijlage 3854328

Hier het volledige album:

Cheers,
Exo. :mega:

is in ieder geval beter wat ik op de radio tijdens mijn werk voorbij hoor komen.
In 2e instantie vind ik gewoon wel gaaf eigenlijk. Lekker vibey spul :P

Vond deze album covers wel vet.. kleine bekentenis, toen ik nog jong was en weinig geld had heb ik weleens een hoesje uit de CD-zaak gevist van Metal CD's :bekdicht: ik kon niet verstaan wat ze growlden en wilde de tekst lezen, bij het bandje wat ik had overdubbed lol. Wel later alsnog de CD gekocht he!

Attachments

• Album_Cover_George_Duke_Bill_Cobham.jpeg
    Album_Cover_George_Duke_Bill_Cobham.jpeg
    707,3 KB · Bekeken: 84
  • Album_Cover_Death.jpg
    Album_Cover_Death.jpg
    149,1 KB · Bekeken: 94
Back