http://www.youtube.com/watch?v=SCHoqbrYLo8
De Prophet 600 is een Six~Trak met knoppen, een extra oscillator en nauwelijks MIDI. De geluiden komen me zo bekend voor allemaal. Zelfde filter?
Volgens mij is de mod matrix van de Matrix niet echt lekker te programmeren vanaf een externe programmer of wel? Ik heb hier nog een Behringer BCR-2000, die zal het vast op zich ook wel kunnen.
De Prophet 600 is een Six~Trak met knoppen, een extra oscillator en nauwelijks MIDI. De geluiden komen me zo bekend voor allemaal. Zelfde filter?
Waarom neem je niet gewoon een knoppenbak dat sysex aan kan?
Kun je gewoon de Matrix 1000 houden en toch lekker knoppen draaien.
Ik heb zelf een Kenton Spin Doctor en gebruik deze voor meerder synths.
Volgens mij is de mod matrix van de Matrix niet echt lekker te programmeren vanaf een externe programmer of wel? Ik heb hier nog een Behringer BCR-2000, die zal het vast op zich ook wel kunnen.
) en goddomme zeg. Het is wat geklojo qua controls maar als je de boel een beetje goed aan een controller hangt is het een absurde machine. 4 keer vier oscs(16 stemmen als je de interne stepsequencer goed misbruikt!), alles dubbel en dwars te routen, 8 keer audio uit(vier keer de analoge osc op a, de wavetable op b) en een filter waarvan de buren gaan geloven dat je aan de heroine verslaafd bent geraakt en net uit Vietnam bent teruggekomen na 40 jaar oorlog. Een krachtterm lijkt me op zn plaats.