Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik ben ook bezig om zelf een keytar te bouwen. ik heb hiervoor een behringer UMX49 gekocht en uitelkaar gehaald, dingetje speelt lekker heeft midi-out en werkt op 3 AA batterijen.
Dit wordt het (waarschijnlijke) model van de mijne:![]()
Ik ben ook bezig om zelf een keytar te bouwen. ik heb hiervoor een behringer UMX49 gekocht en uitelkaar gehaald, dingetje speelt lekker heeft midi-out en werkt op 3 AA batterijen.
Dit wordt het (waarschijnlijke) model van de mijne:![]()
Later speelde hij op een keytar van het merk Lync (LN4) die speciaal was aangepast qua positie van de pitch en mod hendels (als Jan Hammer signature edition was die ook te koop voor een guldentje of 4000). Meen dat ik ook wat gelezen heb over een prototype dat "the probe" heette.
Guys,
Ik ben begonnen met het maken van een eigen Keytar, gewoon, voor de gein.
Hier zie je hoever ik ben: (klik).
Ik loop nog tegen twee problemen aan:
- Mod-Wheel - Hoe kan ik de oorspronkelijke wheels vervangen door iets kleins dat in de hals van de keytar past?
- Case design - Ik ben nog niet zo weg van mijn eigen design (zie hieronder). Iemand nog suggesties?
![]()

Wanna jam and jump on stage? No problem as the UMA25S also comes with a strap for you to shine on stage. Strap it on, step into the spotlight and get the guitar player next to you in trouble!