Dave Smith MoPho

De mp3 op de site vinnik nie zo hoor.
Maar de demos van de p8 vond ik ook nie zo.

Wat een gezeik weer in deze thread. Te geel(spuit m over), kutknoppen(trek ze eraf,zet er nwe op), lijkt op dit en dat en weet ik veel wat. Ik denk dat er meer mensen zijn die deze gaan kopen dan een hele dure synth. Maar blijkbaar verdiend iedereen hier bakken vol met geld dus dan maar het goedkope spul afkraken. We hebben het hier dus over een analoog bakkie voor 349 euro. Tering hou je kop.:duivels: Kan ik me echt kwaad over maken. Niet iedereen heeft de poen liggen om een Prophet '08 of Moog te kopen. Zeikerds:kont:

Niet iedereen heeft de poen liggen om een Prophet '08 of Moog te kopen. Zeikerds:kont:

Mee eens. En behalve dat, ik HEB een Prophet 08, maar ik ga hem er toch bijhalen. Volgens mij zitten er genoeg dingen op om hem een eigen karakter te geven EN ik heb er voor 350 euro een extra analoge synth bij! Mensen moeten inderdaad niet zo zeuren, wees blij dat er weer echt analoog spul de markt op komt en dat het te betalen is.

Ben je nu klaar met zeiken? :)

Wel jammer dat vaak bij synths met stereo uitgangen, een mono-audio input wordt gebruikt, waarom zou je geen stereo-source door zo'n bak heen willen halen ?

Verder, wie is nou toch die vent die ik bij zoveel leden in de avatar zie met die baard en dat brilletje ?!

Wel jammer dat vaak bij synths met stereo uitgangen, een mono-audio input wordt gebruikt, waarom zou je geen stereo-source door zo'n bak heen willen halen ?

Waarschijnlijk omdat het signaalpad ingewikkelder (en dus duurder wordt). De Evolver heeft wel stereo ingang, maar dat komt waarschijnlijk omdat dat deel digitaal is ipv analoog. De Mopho's interne feedback lus is ook mono (alleen het linkerkanaal).

Overigens hebben de Virus en Nord Modulars gewoon stereo in, dus er zijn best wel veel opties voor synths met stereo in.

Lijkt me logisch dat je een budget bas/lead synth lekker mono houdt. (Op de FX unit na natuurlijk)

Nou dat zijn echt heel bruikbare commentaren zeg. Sjongejonge, beetje interessant doen:"IK HEB DE EERSTE REVIEW!" en dan alleen maar vertellen dat de Evolver crap is.

Een review gebaseerd op een paar minuten door de presets skippen is ook niet echt fantastisch.

Maar ik beloof jullie dat ik een degelijkere impressie zal schrijven zodra mijn exemplaar binnen is. SCHIET EENS OP FEEDBACK.

Back