Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik kan ook prima kicks uit m'n Little Phatty of Virus Ti halen, deze samplen en in Battery zetten, daar gaat het niet om, ik wil gewoon weer een multikanaals analoge bak met 8 of 10 outputs voor induviduele nabewerking.
Gewoon pats boem beschikbaar in m'n setup, naast m'n andere gear. langere decay hup knoppie om, hogere pitch? hup knoppie om etc, beetje meer distortion? nou ja je begrijpt wat ik bedoel.......
Jij vraagt duidelijk om een Vermona DRM MK3![]()

De vermona kost de helft, maar heeft volgens anderen weer een "sompige kick" (dull, weinig punch/attack?) zelf luisteren is natuurlijk altijd het advies, maar qua budget en mogelijkheden blijf ik zeg maar hangen tussen JOMOX 999 en Machinedrum, waarbij Machinedrum eigenlijk weer gewoon een rompler /sampler in een groovedoos is.....
Ok, Ok, hun noemen dat dan MD-Synth.. maar wat ik kan horen in de demo's is dat die erg digitaal klinkt? en digitale synthese heb ik al genoeg met VA's en VSTi's.
+ eigenlijk weer te veel groovebox achtige zaken die afleiden. Hij ziet er wel weer erg cool uit. dat wel.....

Als ik denk aan de sequencer van de MD voelt de titel groovebox wat matjes... Ik zou me wat verdiepen in de opties![]()
En zie het als een drumcomputer, geen synth. Mn Pearl Syncussion, das een drumsynth. Totaal ander verhaal, geloof me.
De demo's moet je overigens veeeer links laten liggen, het is een raadsel hoe ze dat er uit hebben gekregen. Wat een drek![]()