de 2 belangrijkste machines in mijn studio

da goose

DaGooseMusic.nl
Links mijn volledig instelbare espressokoffiebonenmaalmachine, rechts mijn espressomachine in het midden mijn enige verslaving.. illy... :koffie:
espresso.jpg

Bwaha

Bwaha

Geef je groot gelijk hoor DaGoose!

Heb eentje in de huiskamer staan welke zelf de koffiebonen maalt, m'n koffie zet en vervolgens de rotzooi in de afvalbak knikkert. Op m'n slaapkamer staat een Krups waar ik helaas wel zelf de poeder moet proppen / aandrukken. In beide gevallen wordt er meestal Illy gebruikt.

Lavazza is ook wel lekker :D

Trouwens, wat heel cool is: maak een sample van het koffiezetten en malen en gebruik die in de muziek. Je kan er hele freaky rauwe basgeluiden mee maken. Werkbaar looppuntje zoeken is wel een tikkeltje moeilijk.

mega LOL, de 2e foto is briljant.

Soms daGoose wou ik dat ik zo rijk was als dat jij soms gek kan zijn

Geweldig! :D

damn... master !!!! :halleluja een espresso machine in je slaapkamer ??? 8D
dat wil ik ooooook !!!
Lavazza is ook goed inderdaad, heb ik ook een bus van staan maar illy wint het bij mij toch wel hoor.
Als espresso freak ken jij ook vast wel dit forum ?? http://www.espresso.com/cgi-bin/wsmbb/wsmbb.cgi

Bij mij zijn het twee stopcontacten (ongeaard). Zonder dat doet nix het. :)

shit.. ik ben zo jaloers op mensen die ongelimiteerd koffie drinken kunnen..

al bij een klein mokje in de avond maalt de muziek de HELE nacht door m'n hoofd, door en door en door.

tsja, geloof dat de belangrijkste machine m'n << genuine Intel (R) Celeron Coppermine processor >> is...:), en daarnaast m'n boxen en versterker.

Attachments

• cel600copy.jpg
    cel600copy.jpg
    5,5 KB · Bekeken: 75
Waus DaGoose, ik wist niet dat er mensen serieus een forum zouden oprichten hiervoor. Ga ik vanavond even rustig doorpluizen :D
Krups heeft overigens van die kant en klare cupjes en daar moet je even in een winkel waar ze demo's geven de zwarte van proberen. Sterke espresso, niet te verwarren met de Illy op je aanrecht. Geloof me Goosie, dat is hemelse espresso!

Naton, ik heb een keer proberen te stoppen. Geloof het of niet ik heb 3 dagen geen slok opgehad. Voelde me echt levenloos en verrot. Daarna bijna een week ziek geweest en ik stond nog te shaken ook. Was op z'n minst een beetje verbaast over de verslaving van een beetje koffie.

Ik drink overigens rustig een bakkie voor het slapen gaan. :koffie:

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Waus DaGoose, ik wist niet dat er mensen serieus een forum zouden oprichten hiervoor. Ga ik vanavond even rustig doorpluizen :D
Krups heeft overigens van die kant en klare cupjes en daar moet je even in een winkel waar ze demo's geven de zwarte van proberen. Sterke espresso, niet te verwarren met de Illy op je aanrecht. Geloof me Goosie, dat is hemelse espresso!

Naton, ik heb een keer proberen te stoppen. Geloof het of niet ik heb 3 dagen geen slok opgehad. Voelde me echt levenloos en verrot. Daarna bijna een week ziek geweest en ik stond nog te shaken ook. Was op z'n minst een beetje verbaast over de verslaving van een beetje koffie.

Ik drink overigens rustig een bakkie voor het slapen gaan. :koffie:

Op de een of andere manier heb ik iets tegen van die kant en klaar cupjes koffie.
Ik ben meer een underground koffie man, net als dat mensen van underground muziek houden ben ik iemand die van underground espresso hou.
Zonder mijn koffie kan ik echt niet, ik krijg hoofdpijn als ik geen koffie of beter nog, espresso drink.

Koffie voor het slapen gaan ?? inderdaad, geen probleem voor mij...

Segafredo heeft inderdaad een rare smaak, not my cup of tea..uhh.. coffee..

Geef mij maar max Havelaar biologische 100% arabica koffie.
Dat is lekker!

(uiteraard gefabriceerd met een antiek Krupsje)

Maar om het nou belangrijk in de studio te noemen?
Het closetpapier wat je nodig hebt na een paar bakkies espresso is dus ook belangrijk.8o)
Liefst zo zacht mogelijk.

Dus HARDE muziek , ZACHT closetpapier.

ik heb express de koffie beneden, anders kwam ik de studio niet meer uit!!!
nu moet ik wel ff het geluid uit, maar zonder koffie geen muziek !!! helemaal mee eens...
ask trigger! hij weet wel wat ik als eerste vraag als ik bij hem de studio in kom hahaah :koffie:
anders wordt ik moe, sjachie en heb ik koppijn, kan ik me niet concentreren op t geluid e.d.

Volgens een literair onderzoek naar caffeine dat ik een paar jaar geleden heb gedaan,
ben ik momenteel geen overdadig drinker van koffie meer, als je boven de 10bakken komt zou ik uitkijken :D
das namelijk niet gezond en kan ernstige klachten geven etc.

maargoed koffie is 1 of my 4 addictions. sex, chocolade, koffie en muziek :halleluja

Origineel geplaatst door Mstudio1
Volgens een literair onderzoek naar caffeine dat ik een paar jaar geleden heb gedaan,
ben ik momenteel geen overdadig drinker van koffie meer, als je boven de 10bakken komt zou ik uitkijken :D
das namelijk niet gezond en kan ernstige klachten geven etc.

Nu moet je me even serieus wat van deze klachten vertellen. Ik zit gemiddeld denk ik op een espressootje of 6-8 per dag. Op een dag dat ik langs klanten moet gaat er 10+ naar binnen. De meesten schotelen namelijk automatisch een espresso voor. En als je je literair onderzoek toevallig op de computer hebt staan, zou ik hem graag lezen :geslaagd:

Btw, zijn hier nog meer mensen paranoia dat ze gele tanden krijgen van de koffie? Ik poets uit voorzorg 4 x mien per dag bit vur ut geval dat suh giel worden van duh koffie *D

vette tegels goose !! maar om ontopic te komen..

redbull.jpg

Back