da goose
DaGooseMusic.nl
Links mijn volledig instelbare espressokoffiebonenmaalmachine, rechts mijn espressomachine in het midden mijn enige verslaving.. illy...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

een espresso machine in je slaapkamer ???
Origineel geplaatst door fuse
Bij mij zijn het twee stopcontacten (ongeaard). Zonder dat doet nix het.![]()

, en daarnaast m'n boxen en versterker.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Waus DaGoose, ik wist niet dat er mensen serieus een forum zouden oprichten hiervoor. Ga ik vanavond even rustig doorpluizen![]()
Krups heeft overigens van die kant en klare cupjes en daar moet je even in een winkel waar ze demo's geven de zwarte van proberen. Sterke espresso, niet te verwarren met de Illy op je aanrecht. Geloof me Goosie, dat is hemelse espresso!
Naton, ik heb een keer proberen te stoppen. Geloof het of niet ik heb 3 dagen geen slok opgehad. Voelde me echt levenloos en verrot. Daarna bijna een week ziek geweest en ik stond nog te shaken ook. Was op z'n minst een beetje verbaast over de verslaving van een beetje koffie.
Ik drink overigens rustig een bakkie voor het slapen gaan.![]()
Origineel geplaatst door Social Narcotic
ZACHT closetpapier.

Origineel geplaatst door Mstudio1
Volgens een literair onderzoek naar caffeine dat ik een paar jaar geleden heb gedaan,
ben ik momenteel geen overdadig drinker van koffie meer, als je boven de 10bakken komt zou ik uitkijken![]()
das namelijk niet gezond en kan ernstige klachten geven etc.