de 2 belangrijkste machines in mijn studio

Origineel geplaatst door krz
vette tegels goose !! maar om ontopic te komen..

mijn zwager zit in de tegelhandel... 8o)

Zo... ff pauze tijdens het produceren nu, eerst een dubbele espresso

:koffie:

;)

Nee bij mij die gare PC die heel onstabiel loopt en waar ik alleen maar problemen mee heb sinds een week en dan nog mijn JX1 keyboard omdat die ook pitch bend wiel heeft, meer geluiden en mooiere dan die psr dus die op de 2e plek.

Origineel geplaatst door da goose
mijn zwager zit in de tegelhandel... 8o)

Mijn ouders ook. Altijd handig ! 8o)

hahahahaha lol

die 2 apparaten doen 't 'm gewoon

kamagurka.gif

Bambam, je moet ook geen oploskoffie drinken... Men neme een bak espresso en bij voorkeur geen Segafredo, want die vind een koffieverslaafde als ik zelfs om te kotsen. 8)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Het maakt me geen reet uit wat voor koffie, ALLE koffie is ruk
Do not judge the coffee by colour my friend, this is a free country :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
Koffie = GOOR
Niet te zuipen die rommel.....maar ieder zijn ding
Kom een keer langs, maak ik een echte verse meer dan overheerlijke vers gemalen met alleen het allerbeste bronwater bereide illy espresso voor je klaar.. met een koekje en een glaasje water vooraf om je mond te spoelen voor het genot van de eerste slok.
Kijk uit.. daarna ben je verslaafd.. ik krijg ook veel mensen op de koffie

je weet waar mijn huis woont..

Damn Goose, jij woont in Purmerend? Kom er wel maandelijks maar helaas nooit lang, anders had ik mezelf wel uitgenodigd voor jouw bronwater Illy :D
"Ja ik ben, een verslaafde. Ik giet het zwarte goud in een kop, en leef erop!" Jaaahoooo!!!!

btw, Brouwersdijk heb ik vlakbij gewoond. Nooit iets met muziek of wat dan ook gezien... Wie doet jouw bookings dan?
Niet dat ik een mannetje nodig heb hoor, ben muzikaal gezien wat koffie voor Bambam is. Gewoon nieuwsgierigheid. En waarom zo ver van Purmerend?

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Damn Goose, jij woont in Purmerend? Kom er wel maandelijks maar helaas nooit lang, anders had ik mezelf wel uitgenodigd voor jouw bronwater Illy :D
"Ja ik ben, een verslaafde. Ik giet het zwarte goud in een kop, en leef erop!" Jaaahoooo!!!!

btw, Brouwersdijk heb ik vlakbij gewoond. Nooit iets met muziek of wat dan ook gezien... Wie doet jouw bookings dan?
Niet dat ik een mannetje nodig heb hoor, ben muzikaal gezien wat koffie voor Bambam is. Gewoon nieuwsgierigheid. En waarom zo ver van Purmerend?

huh wat ?? brouwerrsdijk ?? ow.. het begint me te dagen.. is rubberbookings, doen wat boekingen voor me maar ik draai eigenlijk zo goed als niet meer .. alleen produceren.

maar als je in de buurt bent, ga op de illy geur af en je vind mijn huis ! :biertje:

Kom een keer langs, maak ik een echte verse meer dan overheerlijke vers gemalen met alleen het allerbeste bronwater bereide illy espresso voor je klaar.. met een koekje en een glaasje water vooraf om je mond te spoelen voor het genot van de eerste slok.

ik kom graag een keer, maar zeker niet voor koffie....iets anders mag wel.
Echt Jeff, ik krijg het niet door mijn keel en geloof me, heb het vaak geprobeerd.

I leefde een jaar of wat geleden op caffeine :koffie:. Ben nou afgekickt, maar een lekkere dubbele espresso gaat er wel in hoor... ben er op m'n werk trouwens achter gekomen dat er in een koffiemok vijf espressos passen :D

man! ik krijg nu ook wel trek zeg... :)

Back