Social Narcotic
juist
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Pluisje >:|
dank je, ik ook van jou
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pluisje >:|
Origineel geplaatst door krz
vette tegels goose !! maar om ontopic te komen..

Origineel geplaatst door da goose
mijn zwager zit in de tegelhandel...![]()

Origineel geplaatst door STicKX
koffie = goed PUNT

Do not judge the coffee by colour my friend, this is a free countryOrigineel geplaatst door bambamstudio
Het maakt me geen reet uit wat voor koffie, ALLE koffie is ruk

Kom een keer langs, maak ik een echte verse meer dan overheerlijke vers gemalen met alleen het allerbeste bronwater bereide illy espresso voor je klaar.. met een koekje en een glaasje water vooraf om je mond te spoelen voor het genot van de eerste slok.Origineel geplaatst door bambamstudio
Koffie = GOOR
Niet te zuipen die rommel.....maar ieder zijn ding
Damn Goose, jij woont in Purmerend? Kom er wel maandelijks maar helaas nooit lang, anders had ik mezelf wel uitgenodigd voor jouw bronwater Illy![]()
"Ja ik ben, een verslaafde. Ik giet het zwarte goud in een kop, en leef erop!" Jaaahoooo!!!!
btw, Brouwersdijk heb ik vlakbij gewoond. Nooit iets met muziek of wat dan ook gezien... Wie doet jouw bookings dan?
Niet dat ik een mannetje nodig heb hoor, ben muzikaal gezien wat koffie voor Bambam is. Gewoon nieuwsgierigheid. En waarom zo ver van Purmerend?

Kom een keer langs, maak ik een echte verse meer dan overheerlijke vers gemalen met alleen het allerbeste bronwater bereide illy espresso voor je klaar.. met een koekje en een glaasje water vooraf om je mond te spoelen voor het genot van de eerste slok.
Kijk uit.. daarna ben je verslaafd.. ik krijg ook veel mensen op de koffie
je weet waar mijn huis woont..
Kom een keer langs, maak ik een echte verse meer dan overheerlijke vers gemalen met alleen het allerbeste bronwater bereide illy espresso voor je klaar.. met een koekje en een glaasje water vooraf om je mond te spoelen voor het genot van de eerste slok.
Kijk uit.. daarna ben je verslaafd.. ik krijg ook veel mensen op de koffie
je weet waar mijn huis woont..