Abonneren op favoriete threads

penik ettek

>&#9786;&#9787;&#9786;&#9787;&#9786;&#9787;<
Wat mij wel handig lijkt:

Ik weet niet of het er al is en of het uberhaupt mogelijk is, maar dat je je op een of andere manier kan "abonneren" op een thread. Nu kun je wel zien dat je ergens in een thread meepraat doordat er een klein bolletje bij de andere komt te staan, en je krijgt een mailtje dat er een nieuw bericht is geplaatst, maar dat werkt niet eens altijd! En soms wil je niet eens meepraten maar wil je een thread wel blijven volgen. Nu weet ik af en toe niet meer welke threads ik volg en/of waar ik een reactie hebt geplaatst tenzij ik de aparte sub forums aan het doorspitten ben.
Wat ik dus graag zou willen is een button oid die je aanklikt in een thread en dat je op 1 "aparte" pagina je eigen persoonlijke "favorieten" threads kan zien.

Is zoiets er al? Of zou dit een aanvulling kunnen zijn?

Groeten, Paul

Nee,dat kan niet...je zult echt alle threads moeten blijven volgen...zo houden ze je verslaafd aan het forum...:geslaagd:

Nee,dat kan niet...je zult echt alle threads moeten blijven volgen...zo houden ze je verslaafd aan het forum...:geslaagd:

Haha , verslaafd aan het forum was ik toch al, het heeft ook wel iets dat graven. Zo kom je nog eens wat andere discussies tegen waarvan je denkt, hmm ook wel interessant.

Dat bestaat al in de vorm van abonnementen (zie FAQ)

Als je gebruikersinstellingen aanklikt, opent deze met een scherm waarin een lijst staat met alle onderwerpen met nieuwe berichten (bij mij in ieder geval). Om nu alle onderwerpen met abonnement te bekijken kan je klikken op 'bekijk alle discussies met abonnement'.
Of via: https://www.synthforum.nl/forums/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all

Hej FP je hebt gelijk :okdan: Super goed, wat een forum zeg. :halleluja

Back