Justice "live"....

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Wat een stelletje wankers......... :dubbel:

1227075844_justicewifimidi.jpg

Laatst gewijzigd:
een niet aangesloten MPD24 haha
wow dit is érg

en waar komt de muziek dan wél uit ??

hmm zou hij die controller van Guru Josh overgenomen hebben?

Ze maken wel vette muziek....dat dan weer wel.....

Heeft iemand de clip van Stress gezien? Die is echt walgelijk, maar daar mag je van de heren natuurlijk niets van zeggen want het is maatschappijkritiek. Aha... 2009 het jaar van de ondergang van Justice?

die foto is wel een beetje jammer ja...

maar die muziek die deze gasten maken!!... arghhh dik respect voor hun! :halleluja

2 Puppetmaster: :dubbel: :D
2 bombario: :Z

Ik kon er niet naar blijven horen voorbij weekend op StuBru / I Love Techno....

Ach.... het oog van de leek wil ook wat hé. Show must go on

Een club heeft ook versiering of een vette dj boot en daar draait men nochtans alleen maar plaatjes.

Alleen de puristen breken hun nek hierover toch?

Yesterday we published a photo revealing Justice’s Gaspard Augé to be using a MIDI controller that wasn’t plugged in, and now they’ve responded to the allegations that the duo fake their live sets.

“I couldn’t remember the city but I think it was in Manchester,” he said.

“I didn’t notice at first, because as you can see I was looking at the computer to launch the next vocal hook and right after I realised that the blue screen went black, so there was no way possible it could work. So I plugged it back in, big deal! And the next thing you know is this picture.”

denk er van wat je wilt denken... er ligt iig wel een usbkabel bij de usb poort :smeris:

ja maar ik zie ook geen voedingskabel dus is gewoon playback

Nee hij kan gewoon ge'voed' worden via USB, doe ik ook met mijn MPD24, het vervelende ervan vind ikd at er geen aan/uit knop op zit, daarom waarschijnlijk die vergissing van die vent dat die kabel er nog uit lag (alhoewel je wel een beetje blind moet zijn om niet te zien dat dat fel blauwe display uit staat..hmm..)

lekker belangrijk allemaal weer, ze doen oude 80 metalbands na met hun decoor en dat is niet origineel altijd maar dat gejat van de 80's. Ze hebben ook goed naar daft punk gekeken wat overigens een kut groep is met een onboeiende show wat absoluut niets nieuws is aleen gebracht wordt als iets nieuws.

Justice is ook net zon zuigend kut duo waar je over 2 jaar niets meer van hoort. Dan is er wel weer iets anders wat iets "cools" en "nieuws" doet.

lekker belangrijk allemaal weer, ze doen oude 80 metalbands na met hun decoor en dat is niet origineel altijd maar dat gejat van de 80's. Ze hebben ook goed naar daft punk gekeken wat overigens een kut groep is met een onboeiende show wat absoluut niets nieuws is aleen gebracht wordt als iets nieuws.

Justice is ook net zon zuigend kut duo waar je over 2 jaar niets meer van hoort. Dan is er wel weer iets anders wat iets "cools" en "nieuws" doet.

proef ik hier enige sarcasme? of lul je altijd zo lekker simpel?
maargoed, lekker belangrijk... ik vind ze dik... ik vind dat ze elke keer weer met helden nummers komen... laatste reeks: Planisphere... knake vet... eindbazen!

Ja comet dat proef je, ik word altijd een beetje moe van dingen die als "nieuw" worden aangestipt terwijl het helemaal niet nieuw is.

Voorderest mag je het best dik vinden

Back