Goede espressomachine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Raph

LAAG
Aangezien ik nogal van koffie hou ben ik opzoek naar een goede espressomachine. Wat gebruiken jullie en wat is een echte aanrader?
Laten we het budget zetten op zo'n 600 euro.
:koffie:

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag.

Maar nu we toch bezig zijn, ik ben nog op zoek naar een goed toilet.
Vlakspoeler of diepspoeler worden beiden in overweging genomen, maar comfort blijft natuurlijk belangrijk. Wat is een echte aanrader?

Mijn budget ligt zo rond de 500 euro.

:erm:

Ik zou niet een all in one espresso machine kopen (zo eentje die ook je bonen maalt en het koffieprut opvangt); altijd schimmel omdat een gedeelte van de prut naast het bakje valt.

Een beetje fijne waterkoker kost zo'n 50 euro. 600-50 = 550. Een pakje met 25 zakjes oploskoffie kost zo'n 2 euro. 550/2 = 225 pakjes.

225*25 = 5625 kopjes koffie! (kosten voor drinkwater en elektra heb ik dan even niet meegenomen).

Voor 600 euro heb je dus 5625 kopjes koffie plús een waterkoker. Wat wil je nog meer? :D

Vlakspoeler of diepspoeler worden beiden in overweging genomen, maar comfort blijft natuurlijk belangrijk. Wat is een echte aanrader?

Moet hij ook je reet schoon spuiten of veeg je hem alleen af?

Nou, daar heb ik een geisha voor.
Maar goeie alternatieven hoor ik graag!

Gek genoeg mag ik van m'n vriendin geen koffie apparaat in m'n studio... Verder is ze enorm meegaand aangaande mijn studio, ze heeft zelfs zonder morren de grootste slaapkamer opgeoffert, maar een koffiezet apparaat gaat haar te ver.... :erm:

Misschien is ze bang dat je anders helemaal de studio niet meer uitkomt ;)

Nee, het is natuurlijk uit zorgzaamheid; je zou toch maar 's per ongeluk koffie morsen over dè spul!

een villeroy & Boch porselein met een standaart Geberit spoelbak raad ik aan,indien je goedkoper wil kan je als pot een Duravit nemen,maar voor spoelbak zeker voor Geberit gaan.

Ik wil em wel komen dopen :baco:

Koffiezetten in eigen beheer nemen? Wat is er mis met de verwarmde terrassen van Laren :frons:.

Ik gebruik al meer dan 15 jaar dagelijks een rvs Percolator van 3 tientjes (guldens).
en ik wil binnekort over stappen op hele koffiebonen en dan zelf malen.

Maar ik krijg dus altijd complimenten over mijn koffie (verkeerd) :koffie:

Dus ik lach altijd een beetje om die dure koffie apparaten.. :P

Alleen mijn broodbakmachine die was wat duurder, maar daar verwacht dan ook van dat ie jaren mee gaat..

(moet je 'm wel niet bij verwarming neerzetten, natuurlijk :engel: )

(sorry dat ik deze thread niet héél serieus neem, maar als we dat allemaal wel zouden doen, dan werd-ie waarschijnlijk zo gewiped; dus eigenlijk 'redden' we je gewoon! :P )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back