808 Kussen

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Ok guys hoe vet is dit dan: Een 808 kussen !

1226501390-860.jpg

Je kunt hem hier bestellen:
http://de.dawanda.com/product/1537762-Beat-Box-808-Kissen

:okdan:

Wel tof hoor, maar HONDERD EURO voor een kussen? En het is niet eens een brownface...

jeez ik had hem gisteren al es gezien via een link, mijn veroeden dat er lurkers zijn in de chat wordt groter zeg maar :P Je mag gerust meelullen hoor, geen prob.

LOL 99EU wat een ripoff, om te laten zeefdrukken + materiaal ben je maybe 10 p/s kwijt als je er 100 laat maken.....

Jammer, voor 25 ballen had het nog leuk geweest, dit is gewoon asociaal hehee

hehe nee had de link via een collega gekregen, en kon hem jullie natuurlijk niet onthouden.
Leuke gadget maar €99 euro vind ik ook beetje teveel van het goede. :dubbel:

sjonge jonge zeg.....

je kan ook en foto van een 808 nemen en bij de hema op je kussensloop laten drukken voor 3 euro

Het is wel handwerk hoor.....wat ik zie is filt op een kussen genaaid met de hand. Dus weinig zeefdruk.

Wij hebben zelf een klein zeefdruk/shirt drukbedrijfje en om iets als dit te drukken is duur. 5 kleuren, dus 5 ramen. Als ik het zou moeten drukken voor 100 stuks kom je er met een 10tje niet.

Ach woonden we met zijn allen maar in China, dan was alles goedkoper toch:okdan:

Het is wel handwerk hoor.....wat ik zie is filt op een kussen genaaid met de hand. Dus weinig zeefdruk.

Wij hebben zelf een klein zeefdruk/shirt drukbedrijfje en om iets als dit te drukken is duur. 5 kleuren, dus 5 ramen. Als ik het zou moeten drukken voor 100 stuks kom je er met een 10tje niet.

Ach woonden we met zijn allen maar in China, dan was alles goedkoper toch:okdan:

Nou toevallig ben ik ook ex zeefdrukker :p..

Maar je kan die kleuren toch afplakken in het raam en per kleur losmaken en bedrukken, het is geen full colour, dus dat kan gewoon, he je echt geen 5 ramen voor nodig hoor.... als je een goede aanleg maakt etc is het geen probleem lijkt me... 80euro film, 80 euro raam, 20 euro inkt en gaan....

@septic,

Het zal wel kunnen zo, maar dat werkt wel erg omslachtig hoor.
En een hoge kans op misdrukken.

Ik gun die chick haar kussentje wel. Idee is leuk, uitwerking is oke en 100 euro is veel geld....

Ik vind het erg vet. Ik heb onlangs nog bij een surprise iemand een custom kussen zien geven.. Ik ga eens informeren. Erg gaaf.

;) Ik werk bij een glasbedrijf waar ze spiegels en glas zeefdrukken en/of zandstralen. 'k Ga eens informeren tegen welke prijs ze dergelijks op een kleine ruit of spiegel kunnen laten.

:p Lijkt me leuker dan 'n fotoframe van mezelf.

:mexico:

Nou het is wel een gekrompen exemplaar. Mist allerlei knoppen en geeneens 16 stepbuttons maar slechts 12. Voor 100 euro wil je wel een goeie hebben he :D

Voor het 14-voudige heb je een echte, mmm....

Ik vindt kleding met muziekinstrumenten namen en afbeeldingen errug suf.
Worden ook meestal gedragen door mensen die het apparaat niet hebben.
Net zoals al die Atari shirts die je vroeger vaak zag.

Back