Hulp gevraagd!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hallo,

Ik vind deze "aktie" nu een beetje "vaag" worden.....:Z
Oproep ter ondersteuning snap ik, maar......ik verwacht van de organisatie dan wel enige inzage in de "boekhouding" c.q "opbrengst"!!:engel:
Op deze wijze kan ik ook wel een "inzamelingsactie" houden.

Minimaal verwacht ik inzage in de opbrengst en een verantwoording van de "giften".......
Dus, laat eens wat weten wat er met "ons" geld gebeurt.8>

Mee eens heren??

groet,:doei:

robbie

Laatst gewijzigd:
Oorspronkelijk geplaatst door S-330
en een tientje uit Belgie erbij...

hoeveel is dat met de huidige wisselkoers?

Das zo'n 3725 euro....maar dat heb ik wel over voor zo'n geweldig forum

misschien is het maar 200 euro of zo, maar dan wel uit goede harten !
of misschien moeten we het wel raden en krijgt diegene die het precies raad een moog prodigy !, altijd leuk, wie doet een gooi.
ik zeg 512€ !

Hmmm....bij een volgende oproep om donaties geef ik denk ik maar niets.

We zijn inmiddels 3,5 maand verder en er zou nog steeds geen tussenstand mogelijk zijn?
Is het dan zo moeilijk om wat bedragen bij elkaar op te tellen en het eindresultaat te noemen?

We zijn inmiddels 3,5 maand verder en er zou nog steeds geen tussenstand mogelijk zijn?
Is het dan zo moeilijk om wat bedragen bij elkaar op te tellen en het eindresultaat te noemen?
laten we proberen het NIET psychologisch te duiden..
....
..
het komt eraan !?

als je alle bedragjes in dit draadje opteld ben je aardig in de buurt van een goede uitkomst..dus als dat belangrijk is kun je die drift hier bevredigen.

Ikzelf maak me geen zorgen over een welbestede bijdrage, want de mannen van het Synthforum hebben al zoveel goede daden verricht, noeste arbeid besteed, eigen spullen ingezet/gebruikt voor deze goede zaak. vergaderingen belegd , naar Groningen gesurft en/of gefietsts, etc etc..
dat ze wat mij betreft GEEN verantwoording hoeven af te leggen..

Het Forum is in de LUCHT !!!

Het doel van de aktie..is dus gaande en zelfs bereikt.

MANNEN GA ZO DOOR !!!

Synthforum is een stichting, toch? Dan zouden er dus statuten dienen te bestaan. En daarin staat ongetwijfeld ook iets over 'verantwoording afleggen.' Wat een beetje zwaar klinkt wellicht, maar waar veel betrokken synthforum-gebruikers blijkens dit topic behoefte aan hebben.

De laagdrempeligheid van synthforum maakt het tot wat het is vermoed ik, i.m.o. een aangename ontmoetingsplaats voor een ieder die interesse heeft in synth's, waar een ieder op vrijwillige basis zijn steentje aan bij draagt.

Snap dat er kosten worden gemaakt met de hosting etc. En dat die ergens vandaan moeten komen. Beziende dit topic zijn er niet weinig mensen die een vrijwillige bijdrage willen leveren. Vermoed dat dit er nog meer zullen worden wanneer de stichting synthforum 'verantwoording af legt.'

Laat overigens niemand zich door mijn woorden aangevallen voelen, want zo zijn die geenszins bedoeld. Ben simpelweg een jongen die graag synthforum mag bezoeken, en een beetje mee probeert te denken.

laten we proberen het NIET psychologisch te duiden..
....
..
het komt eraan !?

De vorige incarnatie van Waldorf Music zei ook dat er een update zat aan te komen voor de Microwave XT...alleen gingen ze failliet voor deze update er was en nu komt ie dus nooit meer...

Hmmm....bij een volgende oproep om donaties geef ik denk ik maar niets.

is toch wel waar hoor, ben het met je eens. formele verantwoording afleggen, ach, maar even een update van hoe de stand van zaken is had netjes geweest. ik overweeg ook om bij een volgend beroep niks te geven. dat is me deze keer trouwens ook goed bevallen.

Ach, laten we er maar over ophouden...:doei:
Volgende keer doe ik ook niet meer mee!!:okdan:

robbie:bekdicht:

Laatst gewijzigd:
Ik kan me voorstellen dat iemand het af en toe even te druk heeft, ziek is of een persoonlijk probleem heeft, maar dat er hier (al meer dan 2 maanden!) GEEN ENKELE moderator het nodig heeft gevonden een reaktie te gegeven, daar zakt echt m'n broek van af.
:kont:

Hallo,

Ik vind deze "aktie" nu een beetje "vaag" worden.....:Z
Oproep ter ondersteuning snap ik, maar......ik verwacht van de organisatie dan wel enige inzage in de "boekhouding" c.q "opbrengst"!!:engel:
Op deze wijze kan ik ook wel een "inzamelingsactie" houden.

Minimaal verwacht ik inzage in de opbrengst en een verantwoording van de "giften".......
Dus, laat eens wat weten wat er met "ons" geld gebeurt.8>

Mee eens heren??

groet,:doei:

robbie

Weet je wat dat kost, zoveel bandbreedte en een goeie server. Daar zijn heel wat donaties voor nodig. En dan bedenk ik mezelf dat ik dat ook nog niet gedaan heb, echter heb er alle vertrouwen in dat dat geld goed terecht komt.

Weet je wat dat kost, zoveel bandbreedte en een goeie server. Daar zijn heel wat donaties voor nodig. En dan bedenk ik mezelf dat ik dat ook nog niet gedaan heb, echter heb er alle vertrouwen in dat dat geld goed terecht komt.

Wel maak dan ook eens geld over!
Weet je, net als alle anderen, NIET waar het blijft!

gr.......groet,

robbie
*D

Oh jah, dat mag dan ook wel gezegd worden.. GOEI WERK MENEER DE MODS!!!

P.S. aan iedereen die naar de SF meting komt: Laat je martel gereedschap maar thuis ;-P

Laatst gewijzigd:
Ja, vind ik wel. Er zullen nu wel weer mensen komen die dan graag de begroting zien, en willen dat er verantwoordelijkheid wordt afgelegd, enzovoorts. Maar ik geloof dat allemaal wel. Dezelfde mensen runnen het forum al jaren en zij hebben veel meer verstand van dit soort dingen dan ik (plus dat het een overloos debat wordt als je een hele community laat meebeslissen), dus ik vertrouw er wel op dat ze dat geld gericht besteden aan nuttige dingen van het forum.

Dus wat mij betreft is het gewoon :okdan: !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back