[TV -Yorin] Michael Jackson documentaire.

donbrasco

qlickt
Megaster Michael Jackson gaf journalist Martin Bashir, vooral bekend door zijn exclusieve interview met Prinses Diana, onvoorwaardelijke en exclusieve toegang tot zijn privé-leven. Yorin brengt deze special op dinsdagavond aanstaande voor het eerst op de Nederlandse televisie, één dag nadat in Engeland de wereldprimeur te zien is.
Bashir volgde Jackson de afgelopen acht maanden zeer intensief en van dichtbij. Nooit eerder is het iemand gelukt om zo in het privé-leven van deze zanger door te dringen. De bijna twee uur durende documentaire geeft de kijkers een fascinerende en persoonlijke kijk in het leven van één van ’s werelds grootste sterren. Zo was Bashir bij het omstreden moment in Berlijn waar Jackson zijn baby over een hotelbalkon liet bungelen en daarmee wereldwijd de aandacht op zich vestigde. De special neemt de kijkers ook mee achter de schermen in ‘Neverland’, Jacksons sprookjesachtige ranch in Californië met zijn eigen pretpark en dierentuin.

Bashir filmde Jackson gedurende de meest turbulente periode in zijn leven. Een reeks openhartige gesprekken met de ster, die in Amerika en Europa plaatsvonden, geeft een uitzonderlijke kijk in het teruggetrokken leven van één van de beroemdste en meest controversiële personen in de wereld. Insiders beweren dat dit de Michael Jackson is zoals zij hem nog nooit gezien hebben. Of Jackson inderdaad ‘wacko’ is of slechts een slachtoffer van de media? We kunnen het nu eindelijk met eigen ogen gaan zien in deze documentaire.

http://www.tvgids.nl/artikel3301.html

Vanavond om 20:30 op Yorin.
Ik vond dit wel het vermelden waard. :)

oh jawel, ik ga dit kijken denk ik....

hmmm of scent of a woman....maja michael jackson is raar dus da's ook wel boeiend

Bel ook wel benieuwd wat Wacko Jacko te zeggen heeft..... heb al gehoord dat ze hem willen aanklagen voor pedo praktijken omdat hij in de documentaire zegt dat het goed is om met 12 jarige jongetjes in 1 bed te slapen......talk about wacko!!!!

CP

ik ga iig zeker kijken. Klein stukje op de radio gehoord en wil het wel even zien: "Mr. Jackson, could you show the viewers how you attach your nose to your face every morning? Oh, liket that... Very interesting..." :duivels:

Michael, after all these years of plastic surgery, are you happy with the final results?
mwahaha 8D

ik heb daarnet 3 min. gezien bij RTL Boulevard. Volgens mij worden zijn kinderen later ook wacko... 3 min. en ik vond het al helemaal geweldig. Dus iedereen kijken over een uurtje:D

p.s. Het is erg interessant. Mijn god..... Wat een leven. Ik ga weer verder kijken.

damn.. aan de ene kant snap ik hem wel en aan de andere kant niet.. vooral het syuk net voor de commercial is vaag.. dan vetrouw ik hem voor geen meter

toch niet zo'n responsible dad misschien

Origineel geplaatst door da goose
damn.. aan de ene kant snap ik hem wel en aan de andere kant niet.. vooral het syuk net voor de commercial is vaag.. dan vetrouw ik hem voor geen meter
Wel een goede interviewer... Echt bizar net...

Vrouwen die een totale ineenstorting van geluk krijgen als je ze ff een knuffel en een kus geeft.....ach ja misschien moet ik mijn moeder maar weer eens gaan opzoeken ;)

tjsa, hij is eenzaam, weet niet wat ie met z'n tijd en geld moet doen, heeft een aantal vreemde obsessies en heeft misschien een moeilijke jeugd gehad, en natuurlijk... een heel leven superster zijn is niet iets wat veel mensen makkelijk afgaat...
maar toch, daarnaast is er iets waarvan ik zeg... hij is gewoon gestoord :) en of dat 100% het gevolg is van het hierboven beschrevene weet ik niet

of:
- een ontzettend lieve man
of:
- een compleet gekke viespeuk

wat...daar ben ik nog ff niet uit

[edit] ok ok gekke viespeuk maar [/edit]

Origineel geplaatst door Pjotr G
of:
- een ontzettend lieve man
of:
- een compleet gekke viespeuk

wat...daar ben ik nog ff niet uit
Daar komen we ook niet uit...
Ik denk dat het geen viespeuk is, maar iemand die door zijn succes geen professionele hulp meer kan krijgen voor een probleem, waarmee heel veel mensen zitten, namelijk een slechte band met zijn of haar ouders.

Heel sneu. Zijn muziek heeft hem letterlijk kapot gemaakt, terwijl het bij mij juist een opluchting is, een uitlaatklep.

p.s. Ik heb 0% problemen met mijn ouders... ff voor de duidelijkheid..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Daar komen we ook niet uit...
Ik denk dat het geen viespeuk is, maar iemand die door zijn succes geen professionele hulp meer kan krijgen voor een probleem, waarmee heel veel mensen zitten, namelijk een slechte band met zijn of haar ouders.

Heel sneu. Zijn muziek heeft hem letterlijk kapot gemaakt, terwijl het bij mij juist een opluchting is, een uitlaatklep.

p.s. Ik heb 0% problemen met mijn ouders... ff voor de duidelijkheid..

Ik denk dat je redelijk gelijk hebt, ik denk alleen dat ie zelf niet inziet dat ie eigenlijk hulp nodig heeft omdat ie in zijn eigen wereld leeft en daardoor wereldvreemd is.
Ik denk dat zijn muziek ook voor hem een uitlaatklep is maar dat ie dat ook niet zelf inziet ofzo.
het is en blijft een raadsel die man..

hij had wel een mackie 8bus staan trouwens 8o)

Back