Laptop op bed en brand...?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
voor je het weet wordt je nickname " steve"
( sorry , maastrichts grapje)

maar daar krijg je ook nog een stijve nek en schouder van... 1 stijve is al genoeg toch?

Hehe ervaring mee? 8D

Maarre u kunt er altijd nog 1 of 2 kussens extra achter douwe..En een trackball kan ook wel wat schelen (nou ja niet voor iedereen uiteraard:duivels:)

Hehe ervaring mee? 8D

Maarre u kunt er altijd nog 1 of 2 kussens extra achter douwe..En een trackball kan ook wel wat schelen (nou ja niet voor iedereen uiteraard:duivels:)

Wat een trekbal?? Het wordt steeds ranziger zo 8o) volgens mij moet je de stijfheid eruit trekken hoor en niet aan je ballen sjorren.....:dj:

de amerikaanse fabrikant doet er alles aan om preventief de boel voor te zijn nutuulk...

- u kunt niet met uw SUV over de laptop heen rijden
- stop geen hamster in uw magnetron
- gebruik het scheerapparaat niet terwijl u in het ligbad zit

de intel van de common man aldaar word niet al te hoog ingeschat...

IS NIET AL TE HOOG! Dus vandaar dat ze die idioten alles moeten uitleggen.

Echt waar amerikanen zijn mongolen en mogen wat mij betreft allemaal s.......
hondje in de magnetron....antwoord: ja maar er stond niet in de manual dat dat niet kon...:stupid

Laatst gewijzigd:
Als je bed in de fik staat door de laptop kan je er wel vanuit gaan dat de laptop het ook niet meer doet.

Daarnaast mag ik aannemen dat iedereen tegenwoordig rook/brandmelders in z'n huis heeft aangezien die dingen nog geen 50euro kosten.

Ik snap overigens niet waarom die aan moet staan op bed de hele avond?
Koop een BEDtop:D

nou nou... dat niet nutuulk, eigenlijk best wel zieluge mensen dat ze zich zo in de zeik laten nemen en weinig van de rest van de wereld weten... YEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAW... *uche*

amerikaanse leiptobs vatten ook sneller vlam nutuulk... want daar zit de duivel in :duivels:

Er zijn ook laptops die het ventilatie gat aan de achterkant hebben, dus waar de aansluitingen zitten. Dan blijft de koeling wel werken. Zit er bij jou aan de onderkant een ventilatie gat, dan zou ik zoals andere ook al zeiden, iets hards eronder leggen. Er zijn zat laptops die door overhitting kapot zijn gegaan. Het begint met vastlopers. En als het echt goed geregeld is, schakeld de laptop vanzelf uit.

maar ach so wie so in het laptoppen in bed een beetje overdreven... als je te moe bent om nog te zitten moet je gewoon dat ding uitgooien en gaan pitten...

en vergeet ook ff niet je mobilephone ver uit de buurt van je hoofdeinde te leggen anders slaap je ook stukken minder goed (scheelt zo een uur slaap)

en vergeet ook ff niet je mobilephone ver uit de buurt van je hoofdeinde te leggen anders slaap je ook stukken minder goed (scheelt zo een uur slaap)
en magneten op de leilijnen in je kamer leggen verhoogd de sexuele aantrekkelijkheid !:doei:

hondje in de magnetron....antwoord: ja maar er stond niet in de manual dat dat niet kon...:stupid

hoorde onlangs nog eentje heel fier op een luchthaven vragen naar een ticket voor Dakar, Afrika.....
zeg dan toch ook even het land erbij mongool!

Die denken allemaal dat Europa en Afrika gewoon twee landen zijn... :frons:

Staat er op amerikaanse sytns ook iets van: als je klachten krijgt aan je vingers, polsen, onderarmen of schouders, speel niet verder en consulteer een arts?
Nee, maar wel: Het cumponeren van kutnummers op deze synth kan leiden tot gehoorbeschadiging, disorientatie, hoofdpijn, braakneigingen en/of algehele teneergeslagenheid:D

mja das dan wel een domme ontwerpfout van LAPtops, bij mij zit er ook een ventilator in die zuigt lucht aan vanaf de ONDERkant ...

sorry hoor maar wie verzint dat bij een schootcomputer :stupid

mja das dan wel een domme ontwerpfout van LAPtops, bij mij zit er ook een ventilator in die zuigt lucht aan vanaf de ONDERkant ...

sorry hoor maar wie verzint dat bij een schootcomputer :stupid

Heb je wel gekoelde ballen.:dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back