Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mzzl Michael, you couldn't beat it.......

Op mijn achste heb je me tyfus laten schrikken met je Thriller weerwolf act, op mijn dertiende lag ik voor het eerst te vrijen met een chick op Liberian Girl......

RIP.

Laatst gewijzigd:
Michael Jackson vind ik niet de king of pop (ik snapte die uitdrukking eigenlijk nooit zo). Muziekpilaren blijven toch The Stones, Beatles, The Police, Queen, Elvis, Madonna enzo. Thriller en "Beat it" waren wel uiterst origineel en hij had een eigen stijl, maar om daar nou de stempel "king of pop" op te baseren gaat mij wat ver.

Los van wat je vind, want dat is je goed recht, denk ik toch echt dat Jackson wel in dat rijtje hoort hoor. Denk zelfs dat het rijtje korter kan: Elvis, Beatles, Jackson. Madonna moeten we nog maar zien, die is de laatste jaren muzikaal echt genant en uitgemolken... Maar Michael Jackson... Van de 4 decenia dat 'ie bezig was heeft 'ie 3 decenia muzikaal gescoort als een idioot, en helaas was 'ie 2 decenia ook echt een idioot...
Ook na Bad bleef het nog even voor hem doorgaan, vergeet bijvoorbeeld Black or White niet, wat (geheel toevallig, maar toch) bijna een anthem was ten tijde van de Rodney King rellen (wat toch een kleine burgeroorlog was, met 55 doden en bijna 2500 gewonden).

De man heeft wereldwijd jong en oud van muziek voorzien, ook in Asiƫ en Afrika, iets wat je van bijvoorbeeld the Police en Queen toch echt niet kunt zeggen, en ik denk dat ook de impact van de Stones en zelfs de Beatles daar ook maar marginaal is. Sowieso kun je Queen, the Police, de Stones en de Beatles nog twijfelen of dat echt wel pop is... Dus King of Pop... dacht het wel...

Triest nieuws. Ondanks alle berichten eromheen (waar of niet waar) gaat het om iemand met veel talent, die mooie muziek heeft gemaakt. Ik ben geen fan van hem maar vind de bijnaam King of Pop niet onterecht. Je moet ook niet vergeten dat hij veel van zijn muziek zelf schreef en dat hij over een bepaalde ongelofelijk productief is geweest.

Jammer gewoon dat hij niet weer eens een keertje de studio in is gedoken, in plaats van dat plan met die concerten. Een nieuw MJ-album was wel leuk geweest.

RIP

Los van wat je vind, want dat is je goed recht, denk ik toch echt dat Jackson wel in dat rijtje hoort hoor. Denk zelfs dat het rijtje korter kan: Elvis, Beatles, Jackson. Madonna moeten we nog maar zien, die is de laatste jaren muzikaal echt genant en uitgemolken... Maar Michael Jackson... Van de 4 decenia dat 'ie bezig was heeft 'ie 3 decenia muzikaal gescoort als een idioot, en helaas was 'ie 2 decenia ook echt een idioot...
Ook na Bad bleef het nog even voor hem doorgaan, vergeet bijvoorbeeld Black or White niet, wat (geheel toevallig, maar toch) bijna een anthem was ten tijde van de Rodney King rellen (wat toch een kleine burgeroorlog was, met 55 doden en bijna 2500 gewonden).

De man heeft wereldwijd jong en oud van muziek voorzien, ook in Asiƫ en Afrika, iets wat je van bijvoorbeeld the Police en Queen toch echt niet kunt zeggen, en ik denk dat ook de impact van de Stones en zelfs de Beatles daar ook maar marginaal is. Sowieso kun je Queen, the Police, de Stones en de Beatles nog twijfelen of dat echt wel pop is... Dus King of Pop... dacht het wel...

Mooi verwoordt. :halleluja

mooi, nou die madonna nog, dan is dat opgehypte zooitje weer aardig uitgedund!!
Well They Say The Sky's
The Limit
And To Me That's Really True
But My Friend You Have
Seen Nothing
Just Wait 'Til I Get Through . . .
Because I'm dead, I'm dead-
Come On
(dead dead-Really, Really dead)
You Know I'm dead, I'm dead-
You Know It
You Know I'm dead, I'm dead-
Come On, You Know
And The Whole World Has To
Answer Right Now
Just To Tell You Once Again,
Who's dead. .

vraag me af wie nu al dat geld krijgt van zijn CD's die natuurlijk nu vetter dan ooit verkocht gaan worden net als bij Nirvana en Queen

Jammer gewoon dat hij niet weer eens een keertje de studio in is gedoken, in plaats van dat plan met die concerten. Een nieuw MJ-album was wel leuk geweest.

Eigenlijk het eerste dodelijke slachtoffer van illegaal downloaden dus. Want albums zetten gewoon geen zoden aan de dijk meer.

Mwoa. Jackson is wel een ongeloofelijke karikatuur van zichzelf geworden de
laatste 15 jaar. Zo erg zijn grapjes ook weer niet.

En ik vond Ʃm wel een prima man hoor. Lekkere pop trackies in de 80's.

tis wel een feit
dat iedereen moet anvaarden ,..
kijk over gasten die doodgingen aan od ...hendrix en andere morrisson ,..mag dat ook gezegd worden ,..
jackso was een groot artiest
ik ben 36 in mn jeugd was ie een voor beeld [later op lagere school vondt ik prince ook al goed ...]
ook zoon weirdo - maar tevens great artist 22+ instrumenten speeltie ]
en is momenteel stuk beter terecht gekomen ....:biertje:

heb posters van m gehad / t shirts vroegre dan he .......
na bad vondt ik t allemaal mindr ...te groots / " we are the world gevoel
maar toen wedrt ie dik zn leven geleefd door anderen ,..
zielig maar een reeel feit
ik denk met een beetje humor mag je werkelijk heid wel wat verzachten

let op de moonwalk was egt een revolutie
die tyd was egt disco on steroids ...:biertje:

en as niemand t nopg snap waardit allemaal om te doen is ...ga voetballen ..hihi

met 6 million hits cant be badddddddddddd :halleluja:halleluja

non mj butt hey ;

whos bad :maffia:

zelfs borat in / uhh uit KAZACHSTAN ...doet m
dat moet wat zijn toch ...mafkees
:dubbel:

south park deden tog ook aardig heftige / leuke persiflages over m ,..
funny / yet shoking

ist nou trouwens slaappillen waardie aan overleed
hoorder verder niks van :confused:

1.14 pm in us he died

kwist egt trouewns niet datie 50 was ??
whooo
:halleluja
zwaar leven gehad / mooie hoogte punten [ en byna zulke heftige diepte...]

rip peace :engel:

best song ever [ misschien draadje over openen ...waaris mee gemaakt
quincy jones was producer d8ik ...
klinkt as een linndrummie ...]shuffled dan wel !
[igy ook mooi ]

1982__Thriller-ex8i2s-d.jpg

Los van wat je vind, want dat is je goed recht, denk ik toch echt dat Jackson wel in dat rijtje hoort hoor.

Ik bedoel "welke invloed op de muziek heeft hij gehad?" Puur op basis van verkoop mag hij dan de king of pop zijn. Toch zijn zijn krijsjes, hijgjes en kreuntjes nou niet echt een inspiratiebron. Ja, qua immitaties dat wel. Ik vind dat de invloed van andere bands en grote artiesten toch echt van meer invloed zijn geweest op de popmuziek. Neem Prince, U2 of Radiohead

He's 'Off The Wall' now

een van zn betere singels heb ,m !
:mexico:

BEAT IT ... just beat it whoe:okdan:
hier werdt t al iets te choreografish
[doet me denken aan movie ; the warriors 70ies ]
maaar great single ...

24.000.000 x bekeken ola ...nu jullie weer ! pfffff

een lego thriller jaja [funny .....]

laat iedereen ...er op zn manier mee omgaan fuse
wereld verbeteraar !
ik denk dat r soon 2 miljard mensen momenteel over praten ga jij zeggen wat wel / niet kan :gaap:

k heb geweldig - genoten van de wacko jacko aflevering van south park
of moet dat ineens verboden worden ...

funny mj on south park

think before you post - wanna be starting ..something :maffia:

Dat komt voornamelijk omdat MTV en TMF zeker 's nachts volledig op de automatische piloot draaien. Daar zit niemand die nieuws kan brengen.

net wel hoor op tmf
laten ze geil e beelen t woord doen ,..
en die heeft een EGTE mening :stupid:r
kwallebak
khoop niet dat r teveel wordt gereageerd ..[op deze ikverzint niet :

een heftige persiflage !! dat wel
oei

morphing

laat r ook een funny site zijn on this story
t goede hebben we in de jaren 80gehad

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.