Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond hem de laatste tijd er al zo bleekjes uitzien...

Volgens jou is het onmogelijk dat een opdrogende inkomstenbron de reden was om die enorme reeks aan concerten te gaan geven? "Just for the fans" zeker?![]()
Toch knap om al die synths in 1 nummer te droppen
De drumcomputer gebruikt in Billy Jean
http://matrixsynth.blogspot.com/2008/02/vintage-digital-drum-machine.html

]Ik bedoel "welke invloed op de muziek heeft hij gehad?" Puur op basis van verkoop mag hij dan de king of pop zijn. Toch zijn zijn krijsjes, hijgjes en kreuntjes nou niet echt een inspiratiebron. Ja, qua immitaties dat wel. Ik vind dat de invloed van andere bands en grote artiesten toch echt van meer invloed zijn geweest op de popmuziek. Neem Prince, U2 of Radiohead
Mzzl Michael, you couldn't beat it.......
Op mijn achste heb je me tyfus laten schrikken met je Thriller weerwolf act, op mijn dertiende lag ik voor het eerst te vrijen met een chick op Liberian Girl......
RIP.

celebrates its 25th anniversary - and claims God has a hand in every piece of music made. He tells Interview magazine, "People kill me when they say, 'How do you sit down and plan to do an album like Thriller?' Give me a break. You have to let go and let God deal with things. "As I get older, I realise, about music or whatever, how little we have to do with anything. You write the script and then God comes and rewrites it." Daar ben ik het wel mee eens ja, hoewel hij wel de belichaming van de pop was, was het verder geen man die muzikaal echt nieuwe wegen bewandelde. Máár, dat kun je van Elvis ook niet zeggen, die deed ook maar wat zwarte muzikanten al wat langer deden. Evengoed is die ook 'the King'.
Het lijk is nog amper lauw en een paar debielen hier moeten zo nodig hun verbale diaree hier spuwen. Dan moet je verder ook niet meer zeuren dat het forum achteruit gaat. Want een dode natrappen is nou niet bepaald sympathiek te noemen.

me geen bal meer schelen ,..

]...

hoeft toch ook geen inspiratie bron te zijn, dat was gewoon zijn dingIk bedoel "welke invloed op de muziek heeft hij gehad?" Puur op basis van verkoop mag hij dan de king of pop zijn. Toch zijn zijn krijsjes, hijgjes en kreuntjes nou niet echt een inspiratiebron. Ja, qua immitaties dat wel.

Prince is inderdaad ook een hele grote maar Jackson doet absoluut niet onder (ja ok nu wel danIk vind dat de invloed van andere bands en grote artiesten toch echt van meer invloed zijn geweest op de popmuziek. Neem Prince, U2 of Radiohead
)...
hij is ook de eerste met een echte videoclip.....was best een vooruitstrevend mannetje...

Toch denk ik dat er niemand is die halverwege de jaren 80 opgroeide en die MJJ destijds niet helemaal te gek vond.