Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
shider.jpg

vind je die pakjes uit de 70's wel sexy dan? :D

De pakjes, de looks, de babes, de muziek, zo ongeveer alles uit de jaren 70 en late 60's vind ik vele malen sexier dan de gemiddelde looks, muziek etc uit de 80's.. Maar jij wist dit al.. ik ben en blijf een 70's fanaat.

George Clinton in een luier ken ik uiteraard, bijna het toppunt van vrijheid maar niet het toppunt van sexy.. :D

Maar volgens mij is een ander bandlid van Parliament of Funkadelic eerst begonnen met het dragen van een luier, dit kon prima omdat George Clinton het eigen artistieke / creatieve / muzikale initiatief altijd enorm heeft aangemoedigd. Daarom ook dat zijn bands zo vreselijk veel leden bevatte omdat ie 'alles en iedereen' een kans wilde geven om iets toe te voegen aan de muziek en de beleving.

Wat dit betreft is George Clinton zeer uniek omdat de meeste muzikanten juist de touwtjes strak in handen willen hebben en alles moet precies gebeuren zoals zij in gedachten hebben, neem bijv, Frank Zappa, deed je iets niet goed naar zijn zin, dan kon je vertrekken.

Maar goed.. Michael Jackson ging het over geloof ik.. :D

Qua pakjes vind ik de late 60's en vroege 70's ook veel mooier dan bijna alles uit de 80's.

De 80's style vind ik erg overdone en gewoon niet mooi, alles is hoekig, niet sierlijk, 't vloekt, etc.. 70's style is ook wel overdone, maar op een bepaalde manier in harmonie met de drager er van, wat het meer sexy maakt.

Kijk ook maar naar de babes in de 70's series, zijn bijna allemaal mooi en sexy, kijk naar series uit de 80's en al die 'wijfen' zien er ineens niet meer uit, heel vreemd..

Zal de invloed van punk / new wave wel zijn, brr..

Zal de invloed van punk / new wave wel zijn, brr..
en/of Colombian nosewhiskey :D

de 70's had idd nog meer hippie invloeden, was idd meer natural maar ook wel behoorlijk naief (men dacht toen dat het helemaal goed kwam met de wereld... maar goed, ignorance is bliss nutuulk)

de 80's waren meer somber, zwart, plastic... maar heeft ook heel veel mooie dingen gebracht, home computers, betaalbare synths, de CD, veel classic movies... etc... oh ja, en thriller :D

ik vond overigens de 90's echt scheit...

Moet je eens voor de gein kijken op ebay.com voor hoeveel de thriller lp weggaat.
Heb er al een aantal gezien die voor 500 en 1000 dollar weggingen. Mensen denken, een plaat is vast oud dus zeldzaam dus veel geld waard...Apart voor een plaat waarvan er miljoenen zijn geperst. Misschien moet ik de mijne ook maar verkopen

Moet je eens voor de gein kijken op ebay.com voor hoeveel de thriller lp weggaat.
Heb er al een aantal gezien die voor 500 en 1000 dollar weggingen. Mensen denken, een plaat is vast oud dus zeldzaam dus veel geld waard...Apart voor een plaat waarvan er miljoenen zijn geperst. Misschien moet ik de mijne ook maar verkopen

Het schijnt dat de 1e druk van de Thriller LP heel veel geld waard is (???), collectors item bla.

Geen idee of dit een broodje aap is of niet...
Heb er ook nog een in de kast staan, toch maar eens even nazoeken!

(Haha yeah!)

ik vraag me dan altijd af voor welk deel M.J. verantwoordelijk is van zijn muziek.

eigenlijk vind ik het het zoveelste kind-ster-slachtoffer

Wat een aantal verschrikkelijke kneuzen op dit forum zeg damn :stupid
Ik kots en walg van jullie stuk voor stuk :r:r:r

wat is jullie probleem?

Zijn jullie echt zo gebrainwasht dat jullie alles geloven wat media verteld?

Moeten jullie 1 van de grootste muziek talenten uit de afgelopen 40 jaar afzeiken en belachelijk maken met 0% bewijs puur om te laten zien een domme hollander te zijn om zo lekker mee te kan rennen met de rest van de kudde?

Echt een Stelletje ondankbare honden zijn jullie
Die Michael heeft toevallig wel geschiendenis geschreven zonder te moorden en bracht muziek tot een veel hoger level on stage, in de studio en alle producties waaraan hij gewerkt heeft
Hij opende deuren voor vele zwarte artiesten en zette MTV op de kaart tevens was hij de grootste geldschieter aan goeie doelen, nam het op voor die het moeilijk hadden en vervulde vele wensen van zieke kinderen
Je hoort dit allemaal terug in de teksten op zijn albums die man had door alle ellende nog steeds de wilskracht om het goede te doen (ik zou hem dat niet na hebben kunnen doen)

Over zijn werk in de studio en on stage:

Michael wist precies wat ie deed in een studio en kon strings of gitaar patrtijen zo aan muzikanten na zingen zodat ze precies wisten hoe en wat
Hij was een groot fan van klassieke muziek en dat kun aan een hoop composities goed merken
Producers en muzikanten die met hem samen gewerkt hebben noemen hem vriendenlijke, oprechte man met een hart als dat van een goudeerlijk kind (check gearslutz)

Waarom een muzikaal talent zo keihard de grond in boren met grappen als:

"Hij leek me al zo bleek"

Hij had een huidziekte en dan ga je daar grapjes over maken :erm:

"MJ was een vieze pedofiel"

Vertel mij hoe iemand die continu in de gaten wordt gehouden en op zijn terein meer dan 100 man personeel heeft ergens de kans krijgt om ff wat pillen in een kind zijn strot te douwen om vervolgens zijn poepgat uit te rekken

Ik hoop dat sommige van jullie nooit roem zullen ontvangen en op elk volgend optreden uitgekotst worden
Want als je niet eens het respect kan opbrengen voor een pas overleden muzikaal talent wat ben jezelf dan als muzikant/producer waard?

Of je nu wel of geen fan van MJ bent ik kan niet begrijpen hoe sommige volwassen mensen het in hun kop halen andere het leven zo kapot te maken puur door roddels die media verspreid

RIP Michael Jackson en bedankt voor al die mooie jaren
Je was voor mij een inspiratie in de studio en op de dansvloer

:maffia:

Wat een aantal verschrikkelijke kneuzen op dit forum zeg damn :stupid
Ik kots en walg van jullie stuk voor stuk :r:r:r

Blablablaaaa.....

Te lang geen seks gehad?
Last van het warme weer?
Vervroegd midlifecrisisje?

Als je eens goed leest (maar ik durf te wedden dat je niet alle 10 pagina's hebt gelezen), staat het hier boordevol lof over MJ!!!

Af een toe komt er een standaard-inkopper-grapje voorbij.
Humor relativeert immers en er is nog geen een sterfgeval in de wereldsbekenden voorbij gegaan zonder grappen.

Dus pak een pilsje uit de koelkast, zet een grijns op je gezicht en bekijk het leven wat positiever, OF ga lekker als een uitgerangeerde ouwe zeiklul zitten poepen op dit soort prima discussietopics!

Als je eens goed leest (maar ik durf te wedden dat je niet alle 10 pagina's hebt gelezen), staat het hier boordevol lof over MJ!!!

Als jij nou eens goed leest

Ik heb het over een "aantal verschrikkelijke kneuzen"

maar voel je gerust aangesproken als je dat wilt

Als jij nou eens goed leest

Ik heb het over een "aantal verschrikkelijke kneuzen"

maar voel je gerust aangesproken als je dat wilt

Natuurlijk heeft die geschiedenis geschreven , zwart geboren worden en blank dood gaan kunnen velen hem niet na doen :geslaagd:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back