Een poging mijnerzijds om wat duidelijkheid te geven:
*ja, wij moderatoren van dit mooie forum met veel fijne leden handelen naar eer en geweten, maar maken inderdaad wel eens een fout. Zolang er sprake is van een normale conversatie (en daarmee bedoel ik dus niet scheldpartijen of laatdunkende opmerkingen t.a.v. het intelligentieniveau of de oprechtheid van de mods), staan we daarbij open voor dialoog en proberen we tot een oplossing te komen waar alle partijen mee kunnen leven. Er zullen echter altijd zaken zijn waarbij de meningen blijven verschillen. In zulke situaties beslist het mod-team.
*nee, het synthforum is geen democratische site. Mods bepalen het beleid. Door lid te zijn van het forum heb je dat geaccepteerd; kun je daar niet mee leven, dan moet je geen lid worden/ blijven.
*ja, de inbreng van leden wordt zeker
wel meegewogen in de besluitvorming. Het zou idioot zijn om niets te doen met opmerkingen/ ideeën/ opbouwende kritiek waaruit betrokkenheid blijkt.
*ja, het kan gebeuren dat er wel eens wat tijd overheen gaat voordat er gemodereerd wordt. Wanneer berichten als kwalijk gemeld worden, wordt daar echter over het algemeen vlot op gereageerd.
*nee, we zijn niet actief op zoek naar een nieuwe mod.
*ja, we staan wel open voor leden die zichzelf willen voordragen als mod, maar het mod-team bepaalt uiteindelijk zelf of een lid mod wordt of niet.
*nee, ik heb geen behoefte aan die grote lange veer in mijn modsterretje