De 'grote moderator voordraag thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als iemand zich door mij -om met jouw woorden te spreken- gepiepeld, genegeerd, laatdunkend benaderd, met willekeur behandeld of uitgescholden voelt, dan wil ik daar graag over in gesprek gaan en ben ik te bereiken via PB.
Dit is vaak gebruikt om de boel te sussen want het is nog nooit verder gekomen dan goede wil die in de praktijk niet nagekomen wordt en men gewoon weer op de oude voet doorgaan. Dit gebaseerd op ervaringen van anderen en mezelf door de jaren heen.
In die zin is een open discussie een mogelijkheid om die viscieuze cirkel proberen te doorbreken. En in het algemeen het alles via PB willen regelen blijkt ook niet altijd te werken en af en toe zelfs tegen werkt.

Ik zeg uuuh...

SMACKOS!!!
En nu weer muziek maken stelletje ouwe wijven!

Ik dacht, ik quote deze even. :)

*nee, het synthforum is geen democratische site. Mods bepalen het beleid. Door lid te zijn van het forum heb je dat geaccepteerd; kun je daar niet mee leven, dan moet je geen lid worden/ blijven.
*ja, de inbreng van leden wordt zeker wel meegewogen in de besluitvorming. Het zou idioot zijn om niets te doen met opmerkingen/ ideeën/ opbouwende kritiek waaruit betrokkenheid blijkt.
:)
samenvattend: de mods bepalen, de mods kiezen zelf de mods, er kan worden geluisterd naar de leden als de mods dat willen.
vraag:
willen de mod aanpassing van het ban beleid regelen ?
willen de mods hun beleid tav gebannenen aanpassen?
de vraag of de mods ook eens wat kritischere mods willen aanstellen , bij voorkeur mensen die vanuit de overige leden worden voorgedragen, is al beantwoord: "nee" .
verder is dit toch een vrij zinloze, zich herhalende discussie. de uitkomst is iedere keer dezelfde. laten we ons met synth's bezighouden. dit lijkt me echt een topic voor een:slotje:

de vraag of de mods ook eens wat kritischere mods willen aanstellen , bij voorkeur mensen die vanuit de overige leden worden voorgedragen, is al beantwoord: "nee" .
Het idee achter dit topic was, iemand te vinden die steun had van de leden en iemand die zelf ook wil modereren, maar die uiteraard ook gewenst is door het huidige moderator team als nieuw teamlid.

Enkel de gedachte dat de leden een moderator kiezen, die wordt wel afgewezen, wat ik ook logisch vind, dat is niet aan ons, maar we kunnen wel iemand voorstellen of voordragen.

Maar 'helaas' lijkt er tot nu toe niemand gevonden te zijn die zelf ook wil, in ieder geval niet iemand die dat via dit topic ook kenbaar heeft gemaakt.

Serieuze voorstellen voor iemand lijken ook zo langzamerhand uit te blijven, ik zie daarom zelf ook verder geen nut meer voor dit topic, dus wat mij betreft kan er ook een slotje op als tenzij iemand nog iets relevants te melden heeft.

Ik kan eerlijk gezegd ook niet bedenken wie moderator zou willen worden in dit zooitje ongeregeld. Als de mods iets aanpakken is de ene helft op zijn pik getrapt omdat ze zich beknot voelen in hun vrijheid en onbegrepen voelen, en als de mods iets niet aanpakken is de andere helft op zijn pik getrapt omdat ze zich beledigd voelen of het oneens zijn met het beleid. Op die manier kun je nooit winnen natuurlijk.

Persoonlijk zou ik als mod waarschijnlijk iedere post met genante spelfouten gaan editen of verwijderen. Daarmee zou ik dan binnen de kortste keren waarschijnlijk de helft van het forum tegen me hebben en 80% van alle content hebben gewist :D

misschien kun je samen met shortwave een eigen forum beginnen " ter uitbanning van dyslextische stoornissen":biertje:

en dan hopen dat ie alle software threads delete zeker... don't count on it :dubbel:

Damn, iemand heeft me door ;-P

als mod zou ik eerst eens die tientallen leden verwijderen die zich inschrijven en nooit posten... het is echt een wildgroei die ledenlijst... zeker een virus ofzow

Damn, iemand heeft me door ;-P

ik bedoel maar...

amascre.jpg

Amazonia 5, gemaakt door... idd... die man met de originele baard en bril avatar...

als mod zou ik eerst eens die tientallen leden verwijderen die zich inschrijven en nooit posten... het is echt een wildgroei die ledenlijst... zeker een virus ofzow
tsja, bereik je toch geen zak mee verder? ...het forum gaat er wel gewoon om door...

Laatst gewijzigd:
en dan hopen dat ie alle software threads delete zeker... don't count on it :dubbel:

nee een SYNTHforum zonder software kan ook gewoon ECHT niet, het hoort er gewoon ook echt bij :erm:

kunnen jullie niet gewoon allemaal mods worden eigenlijk

Heheh... dacht ik ook al aan. De vaste kliek, waar ik volges mij ook half tussen zit de laatste tijd is hier toch de hele dag. Kenne we elkaar gelijk BANNEN. De hele dag door ook.

Waarom kan ik geen moderator worden van een door mij gestarte thread? Kan ik mensen bannen waar ik toch op voorhand niets van aanneem.

Heb ik paar jaar geleden ook al eens voorgesteld, maar nee dus, is niet mogelijk of eigenlijk, wenselijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back