hoofdtelefoon kabel verlengstuk max lengte?

boeklanoei

Ouwe rot
Ik zoek eigenlijk een hoofdtelefoon kabel verlengstuk. Ene kant TRS jack en de ander kant een TRS jack ingang

Wat is de max. lengte dat zo'n hoofdtelefoon kabel kan zijn? denk dat ik aan 15-20 meter wel zat heb, kan dit?

Je kan ook een standaard XLR kabel gebruiken met de gangbare xlr-jack overgangsstukjes ( jack-male to xlr-male en xlr-female to jack-female, neutrik heeft bij die laatste een klemmetje zodat ie lekker blijft zitten ). Je zit dan wel ongebalanceerd ( wat een koptelefoon ook is ) te werken maar zelf gebruik ik dit over 10m zonder enig probleem.

iedere keer dat je een verloop stuk gebruikt heb je geluidsverlies, dus doe maar gewoon verlengen met een goede stereo-kabel;)

XLR maakt toch nie zo heel veel uit..? Je ken ook 'n lange stereo maken. Ken je solderen?

waar kan ik dergelijke hoofdtelefoon kabel kopen?

waar kan ik dergelijke hoofdtelefoon kabel kopen?

Diverse sites bekeken, maar kan nergens goed vinden hoe een hoofdtefoonkabel verlenger nu eigenlijk heet.

Iemand waar ik dergelijke kabels (min. 12 m) liever 15m kan vinden?

Destijds eentje gewoon voor mezelf in elkaar gesoldeerd.

Fatsoenlijke kabel gekocht bij een muziekboer zoals Feedback...of ga naar een electronica zaak zoals Display.

Koop daar gelijk een Male en een Female stereo Jack plug en je bent klaar.

Zoek eens op 6.3mm jack female naar 6.3mm jack male stereo

als ze niet op jouw lengte zijn koppel je er toch een aantal aan elkaar.
Verlies is nihil igv audio... gaat pas echt op bij hoogfrequente signalen.

Diverse sites bekeken, maar kan nergens goed vinden hoe een hoofdtefoonkabel verlenger nu eigenlijk heet.

Iemand waar ik dergelijke kabels (min. 12 m) liever 15m kan vinden?

Nee ik ga niet zelf prutsen,koppelstukken bestellen enz. Ben totaal niet handig daarmee.

Ik moet gewoon een kabel hebben zie voorbeelden van die engelse site.
Maar dan 12-15 meter (natuurlijk stereo signaal).

Ene kant plug ik in hoofdtelefoon output en de ingang van de kabel stop ik de plug van mijn hoofdtelefoon in (TRS).

Iemand idee welke prijs deze zijn?

Hoe heet dat ene bedrijf ook alweer die vanalles hebben voor: (modelvliegtuigen,
allerlei electronische dingen, maar ook disco spullen en al).
Ze hebben ook een catalogus. Hun kleuren van die gidsen waren blauwe letters, met geel en witte kleuren van kaft. Kan er niet opkomen. Iemand?

Bij een beetje muziekwinkel kunnen ze die toch maken voor je, of hebben ze wel adresjes in de buurt van iemand die dat doet...informeer daar ff als je het toch niet zelf gaat doen. Ik ga je nu alvast vertellen dat je ze in die lengte nergens stock kan kopen, ook niet online.
Dat brengt me ook op de vraag: waarom heb je dat nodig over zo veel meter? Ik kan geen enkele toepassing bedenken waarbij daar geen andere een voudige oplossingen voor zijn

Back