hoofdtelefoon kabel verlengstuk max lengte?

Naar het schijnt, schijnt het toch geen proffesionele kabel te zijn:? (zegt de zaak zelf). Maar hij is voor thuisgebruik. Daar zit toch geen bal verschil tussen?
Heb hem idd. nodig voor in de studio.

De kabel is van het merk Dap.

Iemand iets zinnigs over te zeggen?

DAP voor thuis is prima hoor...als jij een gebruiker bent die 15meter koptelefoonsnoer nodig heeft voor weet ik veel wat (heb je daar nog opheldering over over waarvoor je dat nou nodig hebt? Ik ben nog steeds nieuwsgierig als de hel namelijk) dan is DAP een prima kwaliteit hoor.

En kabels zit heeeeeeeeeeel veel verschil in tussen een standaard kabeltje en echt goede kabel. Dat merk je aan hoeveelheid laag, soort laag, openheid, diepheid, definitie. Nou gaat dit niet zo op voor het type kabel dat jij zoekt...maar bij gitaar of mic of speakerkabel zekerssss wel

Ik zou toch echt wel eens een test willen horen gemaakt met verschillende kabels. Was laatst bij darius van hefteren van amsterdam mastering en die gebruikt gewoon elektro draad van versterker naar speakers, dan zou je toch denken dat zulke kabels wel een doodzonde is in zo'n accoustisch verantwoorde studio , geloof er zelf ook niet echt in maar zou toch wel benieuwt zijn naar testen.

Op aanraden deze link ontvangen:

Op aanraden deze link ontvangen:

Heb eens gekeken, denk dat deze opzich beter is.
Pak ik 2 x 10 meters:

http://www.thomann.de/be/cordial_klinke_maleklinke_female_10m.htm

Jammer dat ze geen; 12-15 m hebben.

Die 1/4 jacks; zijn dit gewoon de normale hoofdtelefoon (akg k 271) jacks/ingang?

Wat zijn die 1/3 jacks dan? Het is voor mij k 271.

Je hebt 6.3mm jack 1/4" (meest gebruikt in studio), 3.5mm jack (veel gebruikt voor portable spul) en nog 2.5mm en kom je weinig meer tegen. Dan heb je ook nog TT's voor hoofdzakelijk patchbays van mengtafels.
Van een 1/3"jack heb ik nog nooit gehoord. Volgens mij hebben all AKG koptelefoons een adapter van 3.5mm naar 6.3mm erop zitten. Probeer maar eens de plug los te schroeven.

Hoe heet dat ene bedrijf ook alweer die vanalles hebben voor: (modelvliegtuigen,
allerlei electronische dingen, maar ook disco spullen en al).
Ze hebben ook een catalogus. Hun kleuren van die gidsen waren blauwe letters, met geel en witte kleuren van kaft. Kan er niet opkomen. Iemand?

conrad

Hoe heet zo'n soort kabel eigenlijk?

Hoe heet zo'n soort audio kabel eigenlijk, kan ik het een keer door google gooien. Wil toch echt gewoon een goed iets met min.10-15 m. En geen 6 m zoals nu steeds meer naar boven komt. Geen kabel dat ik na een jaar weg moet gooien.

Dat is echt onzin. Ja er zit verschil in kwaliteit tussen kabels, maar mijn 6 euro-instrumentkabels van de Frietbek die ik 6jr geleden kocht doen het nog steeds prima.

Maar koop nou gewoon een kabel en ga muziek maken, ik ben nog steeds geïnteresseerd in wat snippets, leuk!

Idd. Ik weet al voor welke optie ik ga. Misschien dat ik het verloopje van kabel naar plug goed intape, dat dat alvast extra stevig zit.

Ik kan nog geen snippets maken ivm. het een en ander.
Maar om een ideetje te geven; ik maak
Spaans/Portugees -talige underground disco Ska muziek.

Waarom kun je geen snippets maken? Je hebt toch al heel veel zang opgenomen, daar ben ik ook benieuwd naar. Misschien kunnen we iets samen doen. Ik voldoe aan je strenge eisen ;)

Back