tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zwaar knudde ja.
Klikt een beetje als New Order maar dan met een slecht B-zangeresje.

Uhm ja bagger...

Muziek draaien van anderen, zwaaien met platen en de toffe pik uithangen.
Tiësto is de meeste overschatte artiest van Nederland. Dit is het bewijs nogmaals.

ik denk dat Triesto geen toon gespeeld heeft, hij kan alleen maar cdtjes opzetten namelijk de :kont:

Weet je wat het is...het is niet mijn stijl maar bedenk je goed dat dit een stijltje is zonder welke al die trance van tegenwoordig er niet was geweest. Hij grijpt hier terug naar z'n eigen jeugd en een sound van 25 jaar terug met een nieuw randje eraan. Ik vind het erg ok, zang past heel goed in het concept...en bijkomstigheid is nog dat deze zangeres het waarschijnlijk live net zo kan zingen i.t.t. de meeste trance-zangeresjes hahaha

Zal ook wel echt een leeftijdsdingetje zijn, en om te blijven moet je denk ik als Tiesto zijnde toch wel weer naar deze leeftijdscategorie op zoek gaan wil je nog blijven verkopen

Hehehehe....overschat misschien, maar toch heeft deze gast in een jaar of 10 een megaimperium op kunnen zetten waar hij een heel dik belegde boterham mee verdient.

Hij weet muziek te maken (of laten maken :dubbel:) die de massa aanspreekt, en draait over de hele wereld. Staat al jaren hoog in de DJ Mag lijsten.....

Hij doet iets toch vele malen beter als de gemiddelde azijnpisser op het synthforum !! :D

Hehehehe....overschat misschien, maar toch heeft deze gast in een jaar of 10 een megaimperium op kunnen zetten waar hij een heel dik belegde boterham mee verdient.

Hij weet muziek te maken (of laten maken :dubbel:) die de massa aanspreekt, en draait over de hele wereld. Staat al jaren hoog in de DJ Mag lijsten.....

Hij doet iets toch vele malen beter als de gemiddelde azijnpisser op het synthforum !! :D

toch is het nog steeds herrie.

Dit is toch gewoon stratumseind electro? Zangeresje is een van de betere dingen.

De naam Tiësto staat garant voor emmers vol met gal hier op SF... Pure jaloezie :duivels:}:|

Tiësto is de meeste overschatte artiest van Nederland. Dit is het bewijs nogmaals.

Artiest??? Nou nou, geef um niet teveel credits please....

Voor mij is hij groot, HEEL groot, ook als persoon, schijnt dat er los door, dat voel je (ik toch)

Ik dacht dat iets heels kuts kwam, maar het viel eigenlijk wel mee. Niet mijn ding maarja.

Ik vond dat lied flight 643 wel erg slecht, dat bestond maar uit 1 noot.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back