tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat kan hij inderdaad niet maken nee, ik ook niet overigens. Wel een leuke chanson verder.

Wat een afgunst weer t.a.v. Tiesto. Of je zijn muziek nou mooi vindt of niet; het is een sympathieke gast die echt wel wat meer kan dan cd'tjes draaien. Rond 1992 maakte hij te gekke progressieve trance met o.a. een Roland DJ70. Dat hij uiteindelijk een commerciële kant op is gegaan is misschien jammer. Feit dat hij niet alles meer zelf produceert is niet zo vreemd als je bedenkt dat hij vrijwel continu de hele wereld over vliegt. Overschat? Het is maar net op basis van welke criteria je iemand beoordeelt. Zakelijk heeft hij het toch prima voor elkaar dacht ik zo.

boyznoize / justice achtige crap... drek drek drek

mijn mening... you asked...

Ach,. Zal wel weer een dikke hit worre,.. 538 draait m al suf,..
En als je t maar genoeg hoort,.. gaat t steeds beter klinken he!

Bericht door een moderator:
tracks is voor je eigen tracks

Tja over loudnesswar gesproken... Ik vind het ook veel te hyperdepieper commercieel e.d. maar gelukkig voor hem vindt een groot deel van de bevolking dit 'gaaf' of 'vet' en fluit de melkboer het na 1 keer horen onbewust al vrolijk mee.. ach ja :) ik word ook oud volgens mij :P tis te hopen

Voor mij is hij groot, HEEL groot, ook als persoon,
schijnt dat er los door, dat voel je (ik toch)

Vertel! Volgens mij zit hier een mooi verhaal achter.

mijn mening over dit nummer:
Lomp ingezongen, die zangeres klinkt als een dronken voetbalsupporter! Maar het klinkt wel natuurlijk, niet zo compleet strakgetrokken qua tuning, dat vind ik wel positief.
Loudnesswars: als je alle compressie en dergelijke wegdenkt, blijft er weinig over. Veel meer als een akkoordenschemaatje met een baslijntje dat stug de grondtoon in achtsten speelt is het niet... 8D

nou ik erger me er dood aan dat een aantal gasten maar alles kunnen laten uitzenden omdat ze een naam hebben
en dat dan ook nog gewoon doen. het nummers is wel ok mischien maar t klinkt gewoon niet het is zo dunnetjes klinkt voor geen meter.

Tiësto doet iets in de muziek wat je waardeert of niet, so what? Hij is 'jou' geen verantwoording verschuldigd, of wel? Op het moment dat zijn publiek het niet meer wil, dan zal hij dat in de cijfertjes terug zien. Op zich geen probleem.
Per slot is hij de André Rieu van de 'House' of zo. Er zijn heel veel mensen die dat heel erg leuk vinden en daar is niets mis mee.

Ooit was ik bij een uitvoering van een misical over Cole Porter. In de pers de grond in geboord. Liedjes waren er al en het verhaaltje was slap. Toch een uitverkochte zaal. Maar een slechte geluidsinstallatie: bij iedere song een geweldige brom! Bij 'White Christmas' kreeg ik het door... De zaal zat vol bewoners van de omliggende bejaarden tehuizen en die zaten mee te neuriën. En die werden blij van de muziek uit hun jeugd. De perfecte musical voor dat publiek.

Over 50 jaar zitten jullie te head-bangen in de rolstoel bij de muziek van Tiësto en je zult je gelukkig voelen...

Ik heb alleen bezwaar tegen groepen kaalgeschoren kerels die het Horst Wessellied zingen (okay, politiek)

Wout

Ik heb alleen bezwaar tegen groepen kaalgeschoren kerels die het Horst Wessellied zingen (okay, politiek)

Wout

ook als ze het een beetje binnensmonds hummen en neurien??

:koffie:

tiesto krijgt mijn respect, ookal weet ik dat hij zelf niet alle producties maakt.
Vroeger stond ie nog gewoon achter de toonbank bij basic beat boven op de nieuwe binnenweg, plaatjes te verkopen (1994-1995). Toen was ie 25/26.
Altijd super aardige vrolijke gast, in voor een praatje en behulpzaam. In de jaren erna heb ik hem nog nooit op arrogantie kunnen betrappen, geef hem eerder gelijk in de standpunten die hij uitspreekt (kritiek op het publiek bv). Zijn succes is hard werken + geluk hebben.

Veel nummers vind ik ook leuk, flight 643 als één van de toppers, beuken jwt :okdan:
Van het nieuwe album vind ik Kaleidoscope, I will be here, Here on this earth, Fresh fruit, Century, LA ride en Surrounded by light leuke liedertjes. Dat zijn er toch 7 van de 17, wat mij niet snel gebeurt bij een commercieel "trance" album waar iedereen zo op loopt te bashen. Soms iets teveel sidechaining, maar het past wel bij de flow van sommige nummers. Voor de rest, don't hate the player (tiesto), hate the game jw.

Het nummer waar dit topic over gaat is ook niet mijn keuze, maar hij heeft genoeg ander werk op dat album staan.

In search of sunrise 3 t/m 7 staan hier ook wekelijks/maandelijks op.

Tijs, als je meeleest, kop op hé, negatieve publiciteit is ook publiciteit :D

goed bezig homes :mega:

ik vind het jammer dat hij dit nu maakt, ik was eerder altijd wel fan van zen cds ik heb alle sunrise cd's , maar je maak mij ook niet wijs dat al zijn ouwere fans dit mooi vinden hoor, en als persoon heb ik heus wel respect voorem daarom is dit juist jammer, vin dit gewoon niet passen bij een artiest met zijn status

Waar is het vuur! Hier is de olie!
... Vroeger stond ie nog gewoon achter de toonbank bij basic beat boven op de nieuwe binnenweg, plaatjes te verkopen (1994-1995). ...
Kijk, dat bedoel ik nou! Voor een Rotterdammer maakt'ie best leuke muziek, toch? Ook al ben ik een verdomd verwende 's-Gravenhagenees :D

Wout

;)

de mosterd voor het deuntje haalde hij deze keer duidelijk van David Guetta

niet mijn ding die Tiesto maar zijn bankrekening ben ik best jaloers op dus tja...

Och, leuk dat hij een keer een plaat maakt die helemaal naar zijn zin is.
Niet echt mijn smaak dit keer. Isos, itwt, lost treasures, magik en de space age cd's klinken veel lekkerder.
Maar ben ergens wel benieuwd hoeveel van de muziek die hij "gemaakt" heeft (op eigen albums) nou echt eigen composities zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back