Dit heb ik nooit begrepen... Is geld veel verdienen een kwestie van mooi en schoonheid?... niet mijn ding die Tiesto maar zijn bankrekening ben ik best jaloers op dus tja...
Wout
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit heb ik nooit begrepen... Is geld veel verdienen een kwestie van mooi en schoonheid?... niet mijn ding die Tiesto maar zijn bankrekening ben ik best jaloers op dus tja...
)Dit heb ik nooit begrepen... Is geld veel verdienen een kwestie van mooi en schoonheid?
Wout
Schoonheid kun je niet kopen hoor. Goede smaak ook niet trouwens...
Ik gaf laatst in de stad een uitgeprocedeerde asielzoeker een broodje kroket en wat te drinken,.. Raakte met m aan de praat.
Hij was docent in zijn thuisland en kreeg t met de plaatselijke godsdienst dictators aan de stok omdat ie emancipatie in zn lesstof had opgenomen,.
Zijn littekens waren niet voldoende bewijs voor de nederlandse regering om m een status te geven en als ie nu teruggaat wordt zn hoofd er af gehakt op t vliegveld wegens landverraad en spionage.
Daarom loopt ie nou straatarm wat doelloos rond tussen de verschillende kerken en opvanghuizen!
Hij wilde dolgraag douchen dus heb ik bij hans textiel een zwembroek en bij t kruidvat wat shampoo en douchezooi voor m gekocht en m naar t zwembad gereden.
Daar heb ik een kaartje voor m gekocht en m nog wat van mn geld toegestopt,..die man was dolgelukkig!!!!
Hij vertelde me dat ie in 8 maanden tijd nog nooit zo hartelijk was behandeld hier!
Tranen stonden in z'n ogen!
Totale kosten,.. een kleine 20 euri,..en wat vrije tijd,..Schoonheid kun je echt wel kopen!!! Maar dan moet je dat wel willen!

Crisis? Als ik Tiesto's hyves zie:ach, laat de man toch nog wat geld verdienen...
hij heeft het toch al zwaar in deze tijden van crises en downloaden...

Dit heb ik nooit begrepen... Is geld veel verdienen een kwestie van mooi en schoonheid?
Wout
I rest my case... Een bankrekening is voor mij in dat opzicht zoals een lul voor een vrouw: size matters

tiesto krijgt mijn respect, ookal weet ik dat hij zelf niet alle producties maakt.
Vroeger stond ie nog gewoon achter de toonbank bij basic beat boven op de nieuwe binnenweg, plaatjes te verkopen (1994-1995). Toen was ie 25/26.
Altijd super aardige vrolijke gast, in voor een praatje en behulpzaam. In de jaren erna heb ik hem nog nooit op arrogantie kunnen betrappen, geef hem eerder gelijk in de standpunten die hij uitspreekt (kritiek op het publiek bv). Zijn succes is hard werken + geluk hebben.
Veel nummers vind ik ook leuk, flight 643 als één van de toppers, beuken jwt
Van het nieuwe album vind ik Kaleidoscope, I will be here, Here on this earth, Fresh fruit, Century, LA ride en Surrounded by light leuke liedertjes. Dat zijn er toch 7 van de 17, wat mij niet snel gebeurt bij een commercieel "trance" album waar iedereen zo op loopt te bashen. Soms iets teveel sidechaining, maar het past wel bij de flow van sommige nummers. Voor de rest, don't hate the player (tiesto), hate the game jw.
Het nummer waar dit topic over gaat is ook niet mijn keuze, maar hij heeft genoeg ander werk op dat album staan.
In search of sunrise 3 t/m 7 staan hier ook wekelijks/maandelijks op.
Tijs, als je meeleest, kop op hé, negatieve publiciteit is ook publiciteit
goed bezig homes![]()