tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind z'n muziek ook ruk, hoe aardig ie dan mag zijn. En nee, z'n bankrekening ben ik niet jaloers op. Ik ben snel tevreden... (totdat ik die Jupiter 8 zag staan net dan :) )

Schoonheid kun je niet kopen hoor. Goede smaak ook niet trouwens...

Schoonheid kun je niet kopen hoor. Goede smaak ook niet trouwens...

Ik gaf laatst in de stad een uitgeprocedeerde asielzoeker een broodje kroket en wat te drinken,.. Raakte met m aan de praat.
Hij was docent in zijn thuisland en kreeg t met de plaatselijke godsdienst dictators aan de stok omdat ie emancipatie in zn lesstof had opgenomen,.
Zijn littekens waren niet voldoende bewijs voor de nederlandse regering om m een status te geven en als ie nu teruggaat wordt zn hoofd er af gehakt op t vliegveld wegens landverraad en spionage.
Daarom loopt ie nou straatarm wat doelloos rond tussen de verschillende kerken en opvanghuizen!
Hij wilde dolgraag douchen dus heb ik bij hans textiel een zwembroek en bij t kruidvat wat shampoo en douchezooi voor m gekocht en m naar t zwembad gereden.
Daar heb ik een kaartje voor m gekocht en m nog wat van mn geld toegestopt,..die man was dolgelukkig!!!!
Hij vertelde me dat ie in 8 maanden tijd nog nooit zo hartelijk was behandeld hier!
Tranen stonden in z'n ogen!

Totale kosten,.. een kleine 20 euri,..en wat vrije tijd,..Schoonheid kun je echt wel kopen!!! Maar dan moet je dat wel willen!

Ik gaf laatst in de stad een uitgeprocedeerde asielzoeker een broodje kroket en wat te drinken,.. Raakte met m aan de praat.
Hij was docent in zijn thuisland en kreeg t met de plaatselijke godsdienst dictators aan de stok omdat ie emancipatie in zn lesstof had opgenomen,.
Zijn littekens waren niet voldoende bewijs voor de nederlandse regering om m een status te geven en als ie nu teruggaat wordt zn hoofd er af gehakt op t vliegveld wegens landverraad en spionage.
Daarom loopt ie nou straatarm wat doelloos rond tussen de verschillende kerken en opvanghuizen!
Hij wilde dolgraag douchen dus heb ik bij hans textiel een zwembroek en bij t kruidvat wat shampoo en douchezooi voor m gekocht en m naar t zwembad gereden.
Daar heb ik een kaartje voor m gekocht en m nog wat van mn geld toegestopt,..die man was dolgelukkig!!!!
Hij vertelde me dat ie in 8 maanden tijd nog nooit zo hartelijk was behandeld hier!
Tranen stonden in z'n ogen!

Totale kosten,.. een kleine 20 euri,..en wat vrije tijd,..Schoonheid kun je echt wel kopen!!! Maar dan moet je dat wel willen!

je hebt van mij 20,- bier te goed., ofzo.

en ik merk idd dat hier de naam tiesto net zo´n uitwerking heeft als een paarsgespoten syrinx, toch vreemd.

wat een fuzz om niets.
:mega:

ach, laat de man toch nog wat geld verdienen...
hij heeft het toch al zwaar in deze tijden van crises en downloaden...
Crisis? Als ik Tiesto's hyves zie:
Onder "Shows"
# yesterday, 22:00: Cohen Stadium, El Paso, TX - Verenigde Staten
# today, 22:00: 4th & B, San Diego, CA - Verenigde Staten
# tomorrow, 22:00: Beta, Denver, CO - Verenigde Staten
# Tuesday, 22:00: Shaw Conference Centre, Edmonton, AB - Canada
# Wednesday, 22:00: The Duckworth Centre, Winnipeg, MB - Canada

Niet slecht voor crisis tijd.
Trouwens, het nummer is niet zo slecht, er zit zelfs een leuk deuntje in. Maar ja alle popmuziek klinkt me als bagger in de oren tegenwoordig.

op 1 of andere manier zijn het altijd de gasten die blij mogen zijn als ze een biertje krijgen als ze ergens draaien ofzo die hem "triesto" noemen :P

ik vind het wel knap gemaakt.. ik denk dat dat valse de bedoeling is om het een beetje een "punk" electro sfeertje te geven.

Ik zou zo zeggen vraag zijn mening eens ,.. en pers jullie beste zelfgemaakte nummers eens op een cd'tje en stuur hem dat op.

Zijn muziek is niet helemaal mijn ding, maar volgens mij is het toch wel min of meer iemand die echt iets bereikt heeft, .. als je ziet hoeveel volk hij op de been krijgt,.. en blijkbaar ook nog eens gelukkig maakt.

... als hij nu ook nog afstapt van zijn standaard klankjes en rythmes, en gewoon zelf zijn eigen ding gaat doen,.. volg ik dat wel onrechtstreeks op, want dan kan het alleen maar interessanter worden. Of niet ?

Dit heb ik nooit begrepen... Is geld veel verdienen een kwestie van mooi en schoonheid?

Wout

Neen ik zie niet waar je die conclusie trekt uit wat ik zeg

ik wil gewoon wel 1/10 hebben van wat hij heeft hoor.

De wereld draait helaas om geld.

Een bankrekening is voor mij in dat opzicht zoals een lul voor een vrouw: size matters

Toch even nuanceren...
Heel veel vrouwen, en dat is zo'n 99,99%, vinden vrijen met een groot geschapen man beslist niet fijn: naast de fysieke ongemakkelijkheden ook het feit dat zulke mannen vaak zeer slechte minnaars zijn door de arrogante gedachte dat de grootte voldoende is...

Wout

tiesto krijgt mijn respect, ookal weet ik dat hij zelf niet alle producties maakt.
Vroeger stond ie nog gewoon achter de toonbank bij basic beat boven op de nieuwe binnenweg, plaatjes te verkopen (1994-1995). Toen was ie 25/26.
Altijd super aardige vrolijke gast, in voor een praatje en behulpzaam. In de jaren erna heb ik hem nog nooit op arrogantie kunnen betrappen, geef hem eerder gelijk in de standpunten die hij uitspreekt (kritiek op het publiek bv). Zijn succes is hard werken + geluk hebben.

Veel nummers vind ik ook leuk, flight 643 als één van de toppers, beuken jwt :okdan:
Van het nieuwe album vind ik Kaleidoscope, I will be here, Here on this earth, Fresh fruit, Century, LA ride en Surrounded by light leuke liedertjes. Dat zijn er toch 7 van de 17, wat mij niet snel gebeurt bij een commercieel "trance" album waar iedereen zo op loopt te bashen. Soms iets teveel sidechaining, maar het past wel bij de flow van sommige nummers. Voor de rest, don't hate the player (tiesto), hate the game jw.

Het nummer waar dit topic over gaat is ook niet mijn keuze, maar hij heeft genoeg ander werk op dat album staan.

In search of sunrise 3 t/m 7 staan hier ook wekelijks/maandelijks op.

Tijs, als je meeleest, kop op hé, negatieve publiciteit is ook publiciteit :D

goed bezig homes :mega:

+1

Absoluut mee eens. En 643 vind ik toch echt wel een lekker nummer, en 'In search of sunrise 6' is een van m'n favo CD's. :)

hij weet wel waar hij mee bezig is.
producties zijn altijd goed en hij weet hoe hij publiek moet vermaken (daar hoor ik niet bij dat moet ik er wel bij zeggen)
vroeger maakte hij ook iets van psytrance maar daar kwam hij snel achter dat je dan nog geen stuiver verdient om je reet mee te krabben..
de meeste psy dj,s krijgen voor een paar uurtjes draaien tegenwoordig 50 euro ofzoiets en 4 drankbonnetjes.

Vroegâh vond ik de muziek van Tiësto (zowel zijn sets als eigen nummers) erg okee! Laat daar geen misverstand over bestaan. Ook gun ik hem alles, hij werkt (te?) hard en is volgens mij een goede kerel. MAAR, die muziek die hij tegenwoordig maakt en draait is toch echt wel
attachment.php

Attachments

• 100_0455.jpg
    100_0455.jpg
    102,4 KB · Bekeken: 109
Tiesto doet het goed
Hij is uiterst succesvol als DJ
Blackhole is een major label
z'n muziek is progressief, hij probeert zichzelf steeds opnieuw uit te vinden. De meeste die hier bashen zijn nog nooit bij een recente set van hem geweest.

Mensen zijn gewoon jaloers, dat zij nog steeds zitten te kutten op hun zolderkamer met hun H2O SX3 en NEXUS. rot toch op. De cariere van deze man is de ultieme natte droom van een ieder hier. beetje meer respect graag.

ach zolang er nog genoeg leeghoofdige breezerdrinkende op en neer hossende handen in de lucht zwaaiende menigtes zijn zal tiesto nog genoeg publiek hebben :D

Laatst gewijzigd:
Dat gaat ook weer nergens over Bass, geeft maar weer duidelijk aan dat je niet weet waar je over praat, epic trance is zooooo 1999..... onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar gelegen ;)

Wat je nu ziet is de crossover tussen electro en rock/punk. Het mag allemaal rauwer maar wel met wat stabby electro synthjes. Tiesto is hier al weer een jaartje of 2 in z'n sets mee aan het experimenteren en dat daar ook wat eigen producties in die stijl uit voorhobbelen is niet onlogisch. succesvolle mensen kunnen het gewoon nooit goed doen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back