Hardstyle/Hardcore Lead topic

Kleine remake van Inner Creativity van mij.. Laat hier ook de Sylenth1 instellingen zien voor de geïnteresseerden :)

Last edited by a moderator:
Zie ik daar Team Air op de sylenth?

(sorry kon het even niet laten)

En tevens zie ik dat je de Sylenth iets zachter zult moeten zetten, want zwaar in het rood

Paul

Weer eentje onder het motto: "try before you buy"

:yamaha:

mee eens, waarom eerst kopen?
eerst kijken of het wat is voordat je duizenden euro,s uitgeeft aant plugs die je nooit meer gebruikt

al moet ik zeggen dat sylenth wel een zeer puike plugin is die verder geen proberen nodig heeft;)

Precies zo denk ik er ook over.. Heb voor mijn DAW betaald, verder voel ik mij als recreatief gebruiker niet echt schuldig als ik af en toe eens wat download..

Als ik hier nou een smak geld mee zou verdienen word het natuurlijk een ander verhaal :)

Precies zo denk ik er ook over.. Heb voor mijn DAW betaald, verder voel ik mij als recreatief gebruiker niet echt schuldig als ik af en toe eens wat download..

Als ik hier nou een smak geld mee zou verdienen word het natuurlijk een ander verhaal :)

Ik heb voor mijn pc betaald en waarom zou ik dan ook nog voor software betalen. Dat is natuurlijk een redenatie van niets.

Ik steel gewoon wat uit de muziekzaak. Kijk dat maakt niet uit, want ik ben een recreatief gebruiker en verdien er geen geld mee en dus mag het. Ook een kromme redenatie.

Ik blijf het raar vinden dat tegenwoordig een steeds groter wordende groep mensen het heel normaal vind dat je software steelt (wat technisch gezien is dat het gewoon). Leg alle argumenten die je geeft om het te verantwoorden nu eens op een niet software iets. Dan vinden we het ineens heel vreemd. Want niemand vraagt bijvoorbeeld in een winkel (welke dan ook) om even iets uit te proberen en dan na 1/2/3.... maanden het weer retour te brengen.

Ik weet dat het gebeurt. Het zal ook blijven gebeuren, maar bedenk je op z'n minst dat het nog steeds niet hoort om het te doen. Als de maker wil dat iedereen het vrij kan gebruiken maakt hij het wel freeware.

Paul

In theorie heb je gelijk, maar het voelt voor mij toch anders om te betalen voor een fysiek product, dan veel te veel geld neer te leggen voor een stukje software, waar je keer op keer weer uitgekleed word door je opnieuw te laten bijbetalen voor updates, etc..

Wil je niet dokken dan gebruik je het niet, ga je lekker verder met je ook gehackte NEXUS, echt zielig dit..........
of je betaald of je gebruikt wat anders, hoe moelijk kan het zijn ?!?

eerst testen dan kopen PUNT.. zeikers

hier weer een stukje met illigale software groetjes:doei:

Attachments

• dual core.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 83
probleem is dat jullie blijven testen en nooit kopen. kan begrijpen dat je vindt dat mensen zeiken, maar je blijft nog steeds een dief totdat je koopt.

helaas raphie maar je heb geen gelijk ik kan je de rekeningen laten zien .
en dan nu weer aan de leads

Moet dat nou echt ? Waar maakt iedereen zich druk om..? Be happy mensen en wat een ander doet zou jou toch een worst zijn, betaal voor je software of betaal er niet voor het is en blijft een eigen keuze. Iedereen heeft wel eens stiekem een mp3tje/software of illegale film gedownload ?! Is ook stelen, en ja, iedereen doet het. Doe jij het niet dan good for you :okdan: Als je de wereld wil verbeter dan mag je nog wel ff :luv: Deal with it !

Homeboy

Het gaat mij om het gemak waarmee een aantal mensen (of misschien wel heel veel mensen) tegenwoordig het normaal vindt dat je illigaal dingen download. Ik blijf het nog steeds niet normaal vinden en een vorm. Ik blijf het vergelijken met een winkel uitlopen en iets meenemen zonder te betalen.

Ook argumenten als uitproberen, het is duur, als je alles moet kopen ben je een vermogen kwijt, ik ben een jonge producer en heb zoveel geld niet enzovoort enzovoort houden m.i. geen stand. Ik wil zoveel dingen kopen waar ik het geld niet voor heb of aan wil uitgeven omdat ik mijn prioriteiten anders leg. In het algemeen zal men moeten leren dat je niet alles kunt hebben en dat je soms ook ouderwets moet sparen voor iets. Door te roeien met de legale riemen die je hebt wordt je ook inventief, want dan wordt je gedwongen om alles met die ene VST te doen die je hebt gekocht en dan blijkt dat ook nog te kunnen. Dat geeft veel meer voldoening dan allemaal illigaal spul te proberen per ongeluk tegen iets leuks aan te lopen.

Maar goed dit is far off topic en zal er dan ook over op houden. Mijn punt is neem ik aan duidelijk.

Groet,
Paul

Klint lekker bro, goed vol, beetje viper stijl dat laatste stukkie :)

Zou er personlijk wat portamento op gooien.. Ook grappig is de synth duplicaten, en over die extra synth een zware phaser gooien, synth niet te hard zetten uiteraard.. Die synth erin gooien als de kick erbij komt ;)

thanks man
dus wat je zegt is 1 synth orgineel houden en de ander met zware phaser en portamento layeren?

Back