Kerstfeest is een prachtig feest,.. Eindejaarsuitkering, vakantie,..ik jarig ,. mijn moeder jarig,.. het kan niet op!! Met een beetje mazzel kun je nog een sneeuwpop voor de deur zetten en met nog meer mazzel staat ie r nog rond de oud en nieuw en kun je m opblazen met een strijkerbom of een oefengranaat!! Te gek!
Vroeger,. toen ik klein was,. kwamen altijd alle vriendinnen van mijn moeder op haar verjaardag en dan brachten ze voor mij natuurlijk ook kadootjes mee!!!
Iedere Januari moest ik een grotere kamer vanwege de megatruckload aan pakjes die ik in die maand binnehaalde!
Lekker eten!! Vooral niet vergeten!! Marsepein,.. mijn favoriete snoep,..
Mijn oma (RIP) werkte bij de chocolaterie in V en D,.. Kun je je voorstellen hoeveel
zoete shit er bij ons werd binnengedragen rond die dagen!
Een tijdje was t allemaal wat gezapiger natuurlijk,. Maar de herinnering was still kicking!
Nu heb ik zelf kids en is t weer helemaal overnieuw feest en doe ik mijn best om er
voor hun een vette knalparty van te maken!
En eens in de zoveel jaar vier ik mn verjaardag op de 26e compleet met soundsystem, dj's, liveset, mn beste vrienden en een hoop dopey leipo's.
Je moet gewoon elke gelegenheid aangrijpen om feest te vieren in dit emotieloze, kouwe, chagerijnige, kutland!!!!
Dus,.. doe mij maar iedere maand een dosis kerst!