Hekel aan kerst?

Hekel aan kerst?

• Totaal aantal stemmers
    46
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Waar is de optie 'Nee, het is een mooi feest'?

Mag worden bijgevoegd van mij. Mods!!

Thnx Kwok!! :)

@ moderator Maak er maar dit van: Gezellig met z'n allen knus onder de kerstboom.

Kerstfeest is een prachtig feest,.. Eindejaarsuitkering, vakantie,..ik jarig ,. mijn moeder jarig,.. het kan niet op!! Met een beetje mazzel kun je nog een sneeuwpop voor de deur zetten en met nog meer mazzel staat ie r nog rond de oud en nieuw en kun je m opblazen met een strijkerbom of een oefengranaat!! Te gek!
Vroeger,. toen ik klein was,. kwamen altijd alle vriendinnen van mijn moeder op haar verjaardag en dan brachten ze voor mij natuurlijk ook kadootjes mee!!!
Iedere Januari moest ik een grotere kamer vanwege de megatruckload aan pakjes die ik in die maand binnehaalde!
Lekker eten!! Vooral niet vergeten!! Marsepein,.. mijn favoriete snoep,..
Mijn oma (RIP) werkte bij de chocolaterie in V en D,.. Kun je je voorstellen hoeveel
zoete shit er bij ons werd binnengedragen rond die dagen!

Een tijdje was t allemaal wat gezapiger natuurlijk,. Maar de herinnering was still kicking!
Nu heb ik zelf kids en is t weer helemaal overnieuw feest en doe ik mijn best om er
voor hun een vette knalparty van te maken!
En eens in de zoveel jaar vier ik mn verjaardag op de 26e compleet met soundsystem, dj's, liveset, mn beste vrienden en een hoop dopey leipo's.
Je moet gewoon elke gelegenheid aangrijpen om feest te vieren in dit emotieloze, kouwe, chagerijnige, kutland!!!!

Dus,.. doe mij maar iedere maand een dosis kerst!

sinterklaas, kerst, oud en nieuw. heb er helemaal niets mee. zo kan het dus ook.
vrije dagen zijn dan wel weer leuk

Ik vind er geen ruk aan, maar die 2 weken vrij zijn dan wel weer lekker.

Vind er niks aan. Heel de gedachte achter al die christelijke feestdagen niet overigens.

Verder kom ik mijn energie niet kwijt; de sportschool is dicht, effe de bike op je auto strappen om ergens te gaan freeriden/downhillen zit er ook niet in......... want; verplicht hangen en gezellig doen met familie. Vrij heb ik met mijn werk alleen als dat in mijn rooster toevallig zo uitkom,t anders werk ik gewoon :) Wel tegen lekkere extra vergoeding.

:D Dit jaar maar eens kijken of Snowworld open is!

Dit jaar maar eens kijken of Snowworld open is!
Waar het op dit soort dagen poepi druk is. Ik vind kerst wel leuk omdat we lekker eten, gourmetten of zo, lekker glas wijn erbij.

Vrije dagen, jezelf helemaal volproppen met goed vreten, jezelf helemaal vol laten lopen met kwaliteitsdrank en een pallet geschenken op de koop toe.

Ik zie alleen maar pluspunten. Dus ik heb de poll niet ingevuld.

het is ook midwinterfeest he! einde van de donkere zooi en op naar de minirokjes!
voor de rest aardig verkracht door de commercie maar als je daar door heen prikt...is het best geinig, tenminste 1 a 2 weken dat mensen aardig zijn voor elkaar....behalve tijdens het inslaan van vreten, alsof er na de kerst niks meer is ofzo bizarre winkelwagens vol met "raar" voer......

Schijthekel aan. Verplicht sociaal doen. Vriendelijk moeten blijven tegen idiote mensen. En dan zit mijn verjaardag nog eens pal tussen Kerst en nieuwjaar. Ik vier dat niet (ik ben elke dag een jaar ouder dan het jaar daarvoor, wat kan mij die ene dag schelen) maar de rest wil dat natuurlijk wel doen.

Maar soit, ik heb optie drie genomen, want dat is ook een waarheid als een koe.

1951-xmas-humbug-scrooge.jpg

"BAH! HUMBUG!"

Ik heb wel een hekel aan Oud & Nieuw trouwens ... duurt mij allemaal te lang, en na ruim twee maanden sociale activiteiten (verjaardag dochter, verjaardag vrouw, mijn verjaardag, verjaardag schoonmoeder, trouwdag, sinterklaas, trouwdag ouders, kerst, trouwdag schoonouders, oud & nieuw) ben ik het dan meestal wel flink beu.

iedereen die een hekel aan de wereld heeft heeft een hekel aan zichzelf

Altijd kutweer, voor de rest is het gewoon 1 dag met de familie, net als al die andere dagen met familie. Voor de rest lekker een paar dagen vrij, tijd om de studio op te ruimen en eens een paar uur achter elkaar om iets in elkaar te flansen (dream on).

Ik was bij mijn vorige werknemer verplicht de dagen tussen kerst en oud en nieuw vrij te nemen :r

Vrijgezel een beetje thuis hangen, en iedereen was óf op vakantie, óf aan het werk :erm:

Geen optie te kiezen...het lijkt de moderne democratie wel! :D

Geen hekel aan kerst....wel aan het hele commercie-circus, maar ja...dat vind ik in Engeland veel erger nog dan hier!
Harry Potter d'r bij...Hogfather. Narnia. Kijken met de kinders. Helemaal goed!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back