Hekel aan kerst?

Hekel aan kerst?

• Totaal aantal stemmers
    46
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik haat kerst! Beetje verplicht gezellig doen....mijn vriendin en ik zijn allebei van gescheiden ouders....dus ik heb nog 2 extra kerstdagen.
Verder vergeet ik ook altijd genoeg boodschappen te doen....moet ik weer met de auto naar 1 of ander tankstation naast de snelweg.

Tja Kerst, doet mij toch vooral denken aan dronken ouders die met pannen smijten :erm: Laat maar voor mij dat schijnheilige oh iedereen is gelijk christenfeest.

Ja sorry niet bij iedereen was het vroeger een bonte gezellige tros familie :P

vind het wel leuk eigenlijk kerts beter als sinterklaas kerst in oukampen en melkbussen is ook wle altyd gezellig

wat vreselijk voor je
ik heb t enorm met je te doen
Fijn dat je zo begaan bent met anderen. Ik heb het met jou te doen, schijnbaar ben je zo onzeker over jezelf, dat je anderen moet neer halen met sarcastische opmerkingen. Nou ik hoop dat het fijn was. :kont:

Ho ho ho! inderdaad :P

Poeh wat een hoop zuur hier.

de gezelligheid moet je zoeken bij ander soort muzikanten. misschien iets voor een nieuw topic "profiel van een synthesizer liefhebber"
blank. man. 20-45 jaar. hoogopgeleid. veelal ongetrouwd. niet rokend (vanwege de gear :P)

lijkt trouwens ook wel een beetje op het profiel van een seriemoordenaar 8>

Geen verplichtingen hier maar gewoon lekker gezelligheid. Zoals het hele jaar door trouwens.. :) Een lekkere bonus van het werk, goed eten en lekker borrelen met familie en vrienden.

Niks mis met kerst vind ik, maar ik begrijp wel dat dit ook erg samenhangt met uit wat nest dat je komt, persoonlijk vind ik 't wel gezellig dus, maar 1 kerstavond met familie vind ik ook wel weer genoeg en zowiezo komt het er ook niet altijd van, want meestal ga ik zo rond de kerst een weekje met vakantie dus ik koop geen kerstboom ofzo en hang geen dingen op. Sinterklaas vind ik ook leuk trouwens, maar dan wel mét suprises anders vind ik 't een beetje te makkelijk allemaal.

Ach ja Kerst....

Lekker met z'n allen als lemmingen doen wat alle anderen doen. En vooral niet thuisblijven want anders vinden mensen dat raar.

Oud en nieuw is net zo erg, lekker verplicht dingen doen en feesten....
Ik ga lekker om 00.30 pitten :D

ow bass
je bent zoo anders
echt een eenling op de wereld
er zijn geen aspecten van jou die enigzins raakvlak hebben met wie dan ook

daar almaar precies niet te doen wat anderen doen ben je misschien nog wel meer slaaf dan zij

haha er zijn genoeg aspecten die ik ook doe net als alle anderen...

maar een aantal ook niet ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back