is dit echt de worst band ever

nou ze zijn op zijn minst een nominatie waard....pffeeww

nou, dat keyboard geluid klinkt wel grappig, maar zou niet weten wat voor een keyboard het is:P
het is gewoon bagger!!!

nou, dat keyboard geluid klinkt wel grappig,
Doet me een beetje aan jethro tull denken... voor de rest.. ja.. het publiek zegt genoeg...

Ik heb het gevoel dat het geluid eronder is gezet. Gewoon een band opgenomen en dan als grap keihard vals inzingen die handel.
Is het wel echt en origineel opgenomen materiaal zou ik de band aanraden om wat shotguns te kopen en zichzelf van kant te maken want dit gaat echt werkelijk nergens over. Ach shit ik klip die gasten wel gratis. :engel:

Maar zullen ze zelf ook niet inzien, als ze dit terug zien, dat het eigenlijk bagger is? Okee je luistert anders naar je eigen muziek maar als ik boven op 1 van me katten gaan staan klinkt het minder vals dan die debiel.

Poeh dat lucht op. :D

HAHAHA :D:D

Vooral de break voor de gitaar solo is geniaal!! Kijk nu al voor de 3e keer. Ook de reacties op YT zelf lezen lekker weg.

HAHAHA :D:D

Vooral de break voor de gitaar solo is geniaal!! Kijk nu al voor de 3e keer. Ook de reacties op YT zelf lezen lekker weg.

:halleluja ze hebben een fan. :okdan:

1x was voor mij wel voldoende.8o)

Ach je bent jong en je denkt nog dat je de wereld aan kan. Zalige tijd.

Voor hen was dit het hoogtepunt tot nu toe. Echt adrenaline!

En voor je het weet zijn ze een hot item en spelen ze heel de zomer op festivals :biertje:

haha thanks voor de post, toch nog een glimlach op m'n smoel vandaag..

EDIT: HEHEHE de enige persoon uit het publiek rent de 1e seconde al weg :D
en die comments inderdaad ook... "sounds like an old woman being beaten to death with a club" :D

Laatst gewijzigd:
Haha.. dit is echt kut ja..

Denk dat vooral de monitors hun werk niet goed doen.. Niemand zit echt lekker in het ritme.. De zanger zingt compleet vals.. En dat keyboardje stopt steeds.. dus ik denk te weinig voices om het geluid weer te geven?

Oh my god.. heerlijk dit.. nog es kijken!

Er is maar 1 ding erger dan nummers van anderen coveren: nummers van anderen SLECHT coveren :D

En dat einde....hahahaha.
Iedereen nog 3 jaar oefenen en dan kijken we nog wel eens weer.
kannie wachte...

Beter dan het origineel!
En die wervelende show: ze geven zich totaal!
Een nieuwe stroming is geboren: Non Interesting Music. (NIM)

I want more!

Wout

Deze is ook leuk...
Niet slecht gespeeld, maar die switch op een Gibson Les Paul krijgt wel een andere betekenis ?!?

Vooral het eind: heren, rustig! rustig! Het is maar een knietje...

Wout

Als ze dur zelf maar lol in hebben, en dat hebben ze zo te zien.

Hmm.. ik vind er niet zoveel aan, maar gelukkig kan je naar haar borsten kijken.. ;)
Inderdaad, hmmm...
Heb wat door zitten surfen, maar ze heeft ook politieke songs en is best wel een beetje fout... Zeg maar behoorlijk right winged American...

Wout

Back