Twitter........ yeay or nee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mensen die echt benieuwd zijn mogen me een PB'tje sturen. Vind het wel prettig om verschillende privacyniveaus in te bouwen op het internet. Maar die mensen weten ook wel wat mijn volledig naam is ;)

Ik gebruik het sinds een paar weken redelijk intensief. Best grappig om (sommige) artiesten, bedrijven of bekenden te volgen, ook mensen die je best goed kent twitteren toch vaak weer interessante dingenJe raakt meer betrokken bij elkaar. Zo reageerde een potentiele sollicitant bij ons bedrijf een reactie op een tweet van mij - dat is toch wel erg grappig zulke dingen!

Dat zit toch op moderne telefoons ? ik heb nog niemand een twitte zien doen met een telefoon.. Is iets voor mensen die geen normaal sociaal leven hebben. Dan creëer je je eigen virtuele kennis kring oid ? Voor mij is het Nee een overbodig iets.. :gaap:

:D hehe

ik ga het alleen gebruiken voor promotie van nieuwe muziek.
Je weet wel " busy in da studio makin' 4 bad ass tunes from da core for ma peepz, jwt".
De rest is privé, ook welke films ik kijk om samples uit te rippen.

Ik heb het nog niet.

Heb een tijdje veel achter internet gehangen.. Nu een stuk minder :D

Ik vind telefoons ondingen. Vergeet hem altijd op te laaien wil je weg ff kijken zit er nog stroom in.. moet ik weer ff wachten ff beetje stroom er in.. al je zakken vol met dat soort zooi radio frondje /navigatie .. etc etc

Berichten: 7.768 .. Is toch niet iets om vrolijk van te worden. Twee keer zo veel

:D hehe

ik ga het alleen gebruiken voor promotie van nieuwe muziek.
Je weet wel " busy in da studio makin' 4 bad ass tunes from da core for ma peepz, jwt".
De rest is privé, ook welke films ik kijk om samples uit te rippen.

Ik heb het nog niet.

Jij heb geen twitt machine .. moet je zo houden :) (je moet nix) Ik begin er niet aan..

mwa, op de forums zie ik vaak dat de fans/doelgroep de twitters volgen om up to date te blijven over hun artiesten en dat ook direct delen met de rest van de fans. Zo blijf je wel de aandacht vasthouden.

Heb een keer een account aangemaakt, maar ik vind het niet interessant genoeg.
Als ik @laradio volg van het radio1 journaal, hoef ik 's avonds niet te weten wat zijn van de presentatrice van Radar vindt, of wat ze heeft gegeten.

Ik heb het idee dat prive en zakelijk een beetje door elkaar lopen.

Tweets van bedrijven of websites die ik volg, kan ik ook op hun internet site zien (tweakers of thinkgeek). Daar hoef ik geen twitteraccount voor te hebben. Ook de stroom aan informatie is voor mij veel te overweldigend.
Ik vind het niet erg om iets te missen.

Ik moet zeggen, ik ben er nog niet superactief mee, maar meer omdat er weinig mensen uit mijn omgeving actief zijn, en dan heeft het niet zoveel zin natuurlijk. Maar ik ben van mening dat het best makkelijk kan zijn, zeker voor producers. Het uitwisselen van tips en tricks krijgt op deze manier natuurlijk een nieuwe dimensie. Ik kan bijvoorbeeld zitten met een mix-technische vraag, dan kan ik een snippet uploaden, en iemand kan daar zijn mening op geven.

Ik denk dat kennis uitwisselen via een medium als Twitter, best leuk kan zijn.

Maarja, als je mobiele telefoons al ondingen vindt houd het natuurlijk op ;)

Ik begrijp twitter niet eens, mensen die om de 5 minuten een berichtje achterlaten, als ik dat 1x per dag bekijk moet door allemaal die berichten scrollen.

Is dit niet net zoiets als Facebook? Dat topic bleek niet synthgerelateerd genoeg te zijn.

Ik tweet over vanalles en nog wat, ook wel grappig om wat dingen terug te lezen achteraf. Een soort van dagboek zeg maar. Soms leest niemand het, soms reageert een bekende er op, soms een totale vreemde. Wat wel ontzettend leuk is is dat er steeds meer locatiegebonden services (niet alleen Twitter) komen, en dat je dus vanalles kunt lezen over allerlei locaties (bijvoorbeeld wat er tijdens koninginnedag in je stad gebeurt).

Berichten: 7.768 .. Is toch niet iets om vrolijk van te worden. Twee keer zo veel

Ja maar ik heb ook geen normaal sociaal leven, ik heb een virtuele kennisenkring nodig ;)

ik ga nu naar de wc
ik ben nu aan het pissen
ik trek nu door
ik loop nu uit de wc
ik doe de deur dicht
ik ik ik ik ik

het allerergste is dat anderen het nog interessant vinden ook

net als die fuck blogs

arjen en nicollete's weblog:
vandaag hebben we nieuwe gordijnen voor de slaapkamer uitgezocht..

NOU EN

ik ga nu naar de wc
ik ben nu aan het pissen
ik trek nu door
ik loop nu uit de wc
ik doe de deur dicht
ik ik ik ik ik

het allerergste is dat anderen het nog interessant vinden ook

net als die fuck blogs

arjen en nicollete's weblog:
vandaag hebben we nieuwe gordijnen voor de slaapkamer uitgezocht..

NOU EN

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan waarvoor je het gebruikt! Je hebt natuurlijk de recreanten (het ik zit op de pot verhaal) en de mensen die er serieus mee bezig zijn. Het makkelijke is natuurlijk dat je snel veel mensen kunt bereiken!

Ik ga nu naar de bar.
Shit bus gemist.
In de bus.
Ben op centraal.
Waar blijft die tram nou?.
Goed, in de tram.
Yes ben op het leidse.
Staat echt een gigantische rij voor de bubbles!.
Hehe ben binnen.
Stop het bonnetje van mijn jas in het kleine zakje van mijn jeans.
Neem een slokje van mijn biertje.
En nog 1.
En weer.
Nieuw biertje dan maar.
.....
..
....
...
..
.
.
.
...
JAGERMEISTERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk chickie gezien.
WOW Ze gaat mee!!!
..
.....
.
....
Krijg hem niet omhoog!

:(

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan waarvoor je het gebruikt! Je hebt natuurlijk de recreanten (het ik zit op de pot verhaal) en de mensen die er serieus mee bezig zijn. Het

Wat is serieus? De naam twitter en tweed vind ik al niet serieus. Serieus nieuws staat op een frontpage van een website en niet in een 140 tekens max bericht elke xx minuten.

Dit heeft toch geen zak met synths te maken, waar is de modjunta? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back