Twitter........ yeay or nee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja maar ik heb ook geen normaal sociaal leven, ik heb een virtuele kennisenkring nodig ;)[/QUOTE]

Prachtig het woord ook. Is toch leuk een beetje kletsen over zooi dat velen van ons interesseert.

Je heb ook van die mensen die gamen online. Doen daar buiten niet zoveel meer. Dat is een stuk minder cool daar leer je geen éne malle moer van.

Dat twitter is met z,n grote telefoon ? Dat is toch K z,n groot ding in je zak.. Ik haat trendy shit.. Is echt een vrouwen ding een telefoon en twittere

Nee, maar wellicht dat het leuk is om updates van de frontpage redundant op twitter te zetten :S

We leven al in een maatschappij waarin er een overvloed aan informatie op ons af komt, kinderen die op hun 8e al een mobiel moeten hebben, profiel pagina's en useraccounts op diverse sites.
Infobesitas dus.

Twitter vind ik echt nonsens, want als je iets op de frontpage van een website zet (rtl nieuws ofzo), had je ook zo kunnen vernemen dat het kabinet was gevallen en dat Frits Wester de eerste was die dat nieuwsbericht gepost had.

Je kunt bij Twitter de mensen followen die wat boeiends te vertellen hebben. Op dit forum moet je mensen gaan blokkeren die niks nuttigs te zeggen hebben of lopen te trollen. Ik volg bijvoorbeeld de twitterfeeds van een paar mensen bekend van dit forum. Kom je weer dingen tegen die sommige mensen weer niet tot topic zouden bombarderen maar die wel leuk zijn om te weten.

Twitter = MSN voor tokkies die zichzelf geen tokkie vinden.

Twitter = MSN voor tokkies die zichzelf geen tokkie vinden.

Je levert niet bepaald een constructieve bijdrage aan de discussie!

Maar ik krijg het idee dat er weinig / geen animo is voor het fenomeen. Ik moet zeggen dat ik dat aanvankelijk ook niet had, totdat ik me er enigzins in ging verdiepen ipv maar te roepen dat het niks is en ben tot de conclusie gekomen dat het toch best handig is.

Nee, maar wellicht dat het leuk is om updates van de frontpage redundant op twitter te zetten :S

Ben ik het mee eens. Het had sowieso Synthforum marktplaats moeten heten. Je kunt wel een @synthforum of #synthforum gebruiken om de laatste tien tweets over synthforum door geregistreerde leden (twitteraccount ingevuld in profiel) te laten zien op je website.

Ik vind Twitter wel geinig eigenlijk, ik heb sinds vorige week een account. Ik doe zelf weinig melden (tot nu toe alleen optredens), maar krijg wel zogenoemde tweets binnen van vrienden en familie van mij die in het buitenland wonen. Ik vind dat zeer interessant wat zij melden.

So what wat iedereen er van vind, als je het nix vind dan laat je het toch gewoon, maar je moet natuurlijk wel een beetje met je tijd mee ;)

Je levert niet bepaald een constructieve bijdrage aan de discussie!
ik vind dat ie dat wel doet
ik vind mensen die de wereld erop duiden dat er totale onzinnigheid schuilt achter twitterij en aanverwanten prijzenswaardig
tuurlijk is er voor al die toepassingen wel een scenario te bedenken waarbij het heel handig is maar over t algemeen is t tijdverspillend hersenloos oppervlakkig sbs6like geoldwhore

ik vind het per saldo kansloos om andere mensen continu te laten weten wat je aan het doen bent.. die wie wat waars op hyves zijn ook zo erg ;
"ik zit op een terras"
"morgen lekker uitslapen"
"strax pizza eten"
"huishouden aan het doen"
"aan het masturberen"
"mijn reet aan het afvegen"

:gaap:

Moet je Layar op je Iphone nemen....
is een laag kun je zien wie om je heen zit te twitteren....
blijk je voortdurend omsingeld te zijn door r*ndm*ng*len die voortdurend niks te melden hebben en dat dan uitgebreid doorgeven....
creepy

ik vind dat ie dat wel doet
ik vind mensen die de wereld erop duiden dat er totale onzinnigheid schuilt achter twitterij en aanverwanten prijzenswaardig
tuurlijk is er voor al die toepassingen wel een scenario te bedenken waarbij het heel handig is maar over t algemeen is t tijdverspillend hersenloos oppervlakkig sbs6like geoldwhore

Nee, dat doet hij niet, net zo min als jou laatste opmerking.
Ik kan er makkelijk begrip voor opbrengen dat iemand het niets vindt. Onzin argumentatie of onnodige opmerkingen hebben alleen weinig zin, wat wil je daarmee bereiken?

ik vind het per saldo kansloos om andere mensen continu te laten weten wat je aan het doen bent.. die wie wat waars op hyves zijn ook zo erg ;
"ik zit op een terras"
"morgen lekker uitslapen"
"strax pizza eten"
"huishouden aan het doen"
"aan het masturberen"
"mijn reet aan het afvegen"

:gaap:

Waarom verwar jij oninteressante mensen met oninteressante media? Teletekst is alleen nuttig omdat er informatie te vinden is die redelijk goed en up-to-date is en je niet naar een PC hoeft te lopen om te lezen. Mooi toch? Maar je moet je voorstellen hoe dat er uit ziet als je het laat vullen door dyslectische egocentrische "OMFG @JustinBieber is so fxin hawt!1!!one1!" pubers.

Maar je hoeft dat soort Tweets niet te lezen als je je niet op die feed abonneert. Lijkt me niet dat jouw omgeving dat soort rotzooi post?

Je houdt altijd lui die de ene zinledigheid boven de andere verheffen. Ik doe daar wel graag aan mee doorgaans. Maar je hoeft maar licht kritisch naar je dagbesteding te kijken om te zien dat het vrij hypocriete betogen zijn.

Ik heb totaal geen moeite om daar generaliserend over te zijn trouwens. :D

Ik vind Twitter wel leuk, een beetje een combinatie van een chatbox en een tickertape. Zeker op den mobiel. Heb er toch wel een paar leuke internationale muziekcontacten door opgedaan en sommige mensen hebben echt wel wat interessants te melden.

Mensen die 'het nut' er niet van inzien moeten niet zo zeuren. Wat is nu 'het nut' van muziek, synths, een synthforum? Uiteindelijk gaat het er in het leven om jezelf een beetje te vermaken totdat je dood gaat.

net zoals de twitteraar mag twitteren wat ie wil en dat geen flikker boeit mag de niet twitteraar ook lekker afgeven op het twitteren vanwege welke reden dan ook
hoezo zou de niet twitteraar opeens niet moeten zeuren
moet ie meedoen met twitteren? moet ie zn mening over het twitteren herzien omdat de twitteraar dat liever zo ziet?
fuck op met de twitterij, geef mij maar SF chat :D

Mijn gezouten mening:

Twitter is [hoop censuur toegepast en sterke metaforen verwijderd] ,oftewel: niet mijn ding, al zou ik het sommigen wel aanraden om het te gebruiken in plaats van op SF in topics sommige berichten te plaatsen..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back