Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
neuh... da's zo ongeveer de adviesprijs; elders zal hij niet veel duurder zijn.koopje?

Goed plan!ik zit er over te denken een hele doos met 10 of 20 stuks te bestellen![]()
dat zeiden ze ook van de Korg MS modellen.. en de SH-101 werd in eerste instantie ook uitgelachen. Maar daar gaat het natuurlijk ook niet om; als je geld belangrijk vindt moet je so-wie-so geen muzikant worden. Maar ik denk wel dat de Monotron een gewild dingetje gaat worden en zal blijven. En aangezien de meeste modellen tegenwoordig niet meer eeuwenlang leverbaar blijven zoals vroeger voorspel ik toch een gestaag stijgende 2hands prijs. Wat het over 25 jaar gaat doen blijft natuurlijk koffiedik kijken maar ik denk wel dat je dan blij zou zijn met een doos vol New Old Stock exemplarenMonotron zal nooit echt veel waard worden

En nee er zit geen midi op de monotron.
Damn, waarom hebben ze er daar nu geen midi ingebouwd? Het zou met midi een heel interessant instrumentje kunnen geweest zijn. Ik snap soms die fabrikanten toch niet.