ha yeah whatever oke ha ha zal wel aan mij liggen dus.......
Ik snap dit echt niet, heb je het pakket wel gekocht? anders moet je ff bij de jongens van AIR gaan klagen en niet hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ha yeah whatever oke ha ha zal wel aan mij liggen dus.......
maar misschien ben je wel de enige die erom vraagt en niet een simpeler programma zoekt wat doet wat jij wilt.koop anders een iPad als je intuitief wilt freubelen. gejank allemaal.

Cubase 4 essentials is in ieder geval niet moeilijker als een klasieke workstation.
Er zijn wel meer functies maar met het meer overzicht is dat mooi makkelijker.
Een uurtje met het boekje en wat youtube filmpjes en hopla, de eerste composietie lag eruit.
Stelt geen kut voor
Ik heb wat video dvd's van een forumlid overgenomen om de finesses te leren.
Op de site van steinberg is ook een pak info te vinden.
De online helpfunctie werkt ook goed.
Bij mijn versie zit geen dikke boek bij maar dat maakt niets uit.
FL studio is ook simpel.
Wat moet je nu als prof nog met een 20 jaar oude atari lopen kloten ???????

Omgekeerd! Wiskunde is net als muziek makenmuziek maken is nu eenmaal wiskunde!
Per slot is wiskunde niets anders dan een menselijke manier van de werkelijkheid beschrijven. Wij denken niet omdat de wiskunde bestaat, maar de wiskunde bestaat omdat wij zo denken...
Totaal geen behoefte om nieuwere versies aan te schaffen. Ik kreeg die 1.1 trouwens bij de aanschaf van V4 nog-wat. Ooit geïnstalleerd, maar ik voelde me alsof ik plots kerkorgel moest gaan spelen, terwijl ik eigenlijk briljant ben op een Orf xylofoontje
Te veel om alles nodig te hebben.
en ik heb die CuBase echt wel zelf aangeschaft!
Staat zelfs in de permanente collectie.bestaan er denk je nog cubase programmas die net zo simple zijn als de allereerste cubase die je op de atari had? ja ik maak prof muziek hee? en ja aan cubase version 1 heb ik dus zat genoeg om drie jaar in de studio te zitten en zonder me te vervelen.....